Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Sinesol #11 üzenetére

    Gondolom ő a képgeneráló részről beszél. Az az AMD-nek jobb, mert ők programozzák, így nem kell a fixfunkciós hardverlimitekkel számolniuk.

    #5 GodGamer5 : A fagyás részével a programozók nem tudnak mit kezdeni. A DLSS3-nak volt egy frissítése a dll-t tekintve, és azzal elkezdtek fagyni bizonyos motorok. Erről tudnak a fejlesztők és az NVIDIA is. Minden fél aktívan kutatja a hiba okát, de még nem találták meg, mert ritka és irtó specifikus. A fejlesztők hivatalosan nem javasolhatják, de ha fagyás alakul ki, akkor érdemes visszaváltani egy korábbi DLSS dll-re, hátha azzal jó lesz.

    A Lords of the Fallent érdemes figyelni, mert azzal nagyon intenzív a DLSS3 fagyása. Ha ott megjavítják, akkor valszeg megjavul máshol is. De egyelőre a Lords of the Fallen letiltotta a fícsőrt, mert nem találják a hiba okát. Nagy kérdés, hogy egyáltalán szoftveres eredetű-e a hiba. Lehet, hogy a hardverben van, és akkor detektálni kell az OFA problémáját, és el lehet kerülni az instabilitást okozó algoritmust. Ez azért merült fel manapság sűrűbben, mert a DLSS3 kezdeti verziói nem fagytak, tehát valami nyáron történt, amikor elkezdték jobban használni a hardvert.

Új hozzászólás Aktív témák