- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SchMK
tag
/* Stabil multicég || || Nemzetközi biztosító társaság */
A biztosító IT Operations csapatába keressük lelkes, L1 supportos kollégáját.
Ha hosszútávra keresel biztos munkát, itt a helyed!
Feladataid lesznek:
• Biztosító társaság leányvállalatánál 60 felhasználó L1 szintű támogatása
• Nyomtatási, hálózati hibák, ügyféloldali kliens hibák felderítése, megoldása
• Kiléptetés, beléptetés támogatása
• Licence és eszközleltár kezelése
• Patch management megoldás üzemeltetése
• MDM megoldás üzemeltetése
• Infrastruktúra felügyelet monitoring rendszerekkel
• SLA, ügyeleti rendszer biztosítása
• Jira ticketing kezelése
• Auditok támogatása,
• IT szolgáltatásokkal kapcsolatos dokumentációk létrehozása, karbantartása.Kulcs kompetenciák
• Informatikai szakirányú végzettség, vagy 3-5 éves releváns szakterületi tapasztalat
• Linux (CentOS) és Windows környezet üzemeltetési gyakorlattal
• Windows kliens rendszerek ismerete
• VmWare virtualizáció alapszintű ismerete, kezelése
• Patch management megoldások ismerete (VSUS, GFI Languard)
• MS AD, domain policy manegement
• O365 tenant admin feladatok
• Hálózatos ismeretek (DNS, DHCP)
• Vírusvédelmi, végpontvédelmi megoldások ismerete
• Mentési megoldások ismerete, mentések kezelése
• Zabbix, Hostmonitor, Dynatrace, Logstash, Site24, Google Analytics monitorozás kezelése
• Jira ticketing rendszer ismerete, hibajegyek kezelése
• SLA riporting kidolgozása, üzleti riportok kidolgozása
• Dokumentálás, szabályzatok írása
• Audit támogatás
Szükséges soft skillek:
• Jó problémamegoldó képesség
• Higgadt, szakmai alapokra helyezett kommunikációSzükséges nyelvtudás
Kommunikáció képes írott és beszélt angol tudássalHeti óraszám
40 óraMunkavégzés helye
BudapestAmit a megbízónk kínál
• Versenyképes juttatási csomag
• Azonnali munkakezdési lehetőség
• Változatos feladatok, több évre szóló project scope
• Személyes fejlődést támogató munkakörnyezet
• Kiváló, barátságos munkakörülmények
• Fejlődő, stabil háttérrel rendelkező multinacionális vállalati környezet
• Hosszú távú lehetőség
• Izgalmas, szakmai kihívást jelentő piacvezető projektekben való részvétel
• Fiatalos, pörgős, igazán jó csapat
• Nemzetközi piac felé most nyíló termék
• Élenjáró technológiák és megoldásokSzükséges dokumentumok
Szakmai önéletrajzAdatkezelési tájékoztató:
https://schonherzbazis.hu/documentumok/adatkezelesi_tajekoztato.pdfJelentkezés itt: https://bit.ly/3iYvXZr