Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
m.jeno
senior tag
De ugye ezt nem az Andrea modta?
Az új hangokhoz írt szövegek borzasztóak, nem csak az általad említett, ezért én még mindig Andreával navigálok, még akkor is, ha nem tudja az utcaneveket, de lagalább jó a hangja és értelmes a szöveg amit mond.Jobb megtenni és megbánni, mint megbánni, hogy nem tettem meg. (Boccaccio) Hajszolom a tudást, de ő a gyorsabb.
-
Jaki2000
aktív tag
Ezt hol tapasztaltad, és milyen térképpel? Talán kipróbálhatjuk.
Mert nekem még nem beszélt össze vissza. Dupla, sőt spirális körforgalmat is lenavigálja.Tudod, amikor sok kis kínait látsz, egyformának tűnnek. Én az emberszabásúakkal is így vagyok, és nem akarok kilógni a sorból.
-
Avicularia
veterán
Ez logikai értelmezés kérdése.Itt pld.aki behajt egy körforgalomba,és a 3. kijáraton akar kimenni(feltételezve,hogy 4 kijárat van),az kirakja balra az indexét.
Ha kétsávos körforgalom van,már a behajtásnál úgy van a felfestés,hogy a külsőben jobbra és egyenesen mutat a nyíl,a belsőben pedig egyenesen és balra.Ezen logikán haladva pld.simán lehet mondani,hogy fordulj balra a körforgalomban.
Ja az itt az Svédország. -
Avicularia
veterán
Nos ez a dolog is remekül meg van oldva itt.Ha a belsőből indítasz,akkor olyan a felfestés,hogy sávváltás nélkül kivezet a harmadik kijáraton,tehát nem kell sehova rántanod a kormányt.
Ha a külsőből kezdesz,akkor a felfestés szerint csak az első vagy második kijáraton tudsz kimenni sávváltás nélkül.
Kicsit átgondoltabban vannak itt ezek a dolgok megoldva,otthon amúgy is kritikus a kétsávos körforgalom a közlekedési morál miatt szvsz.Lásd pld. érdi.Ez gondolkodásbeli különbség és szerintem értelmes.Ha nem lenne körforgalom,akkor balra kellene menned.És ezzel az irányt is megadja,főleg hogy az igo mai napig nem tudja normálisan követni a körforgalmat,csak csúszik benne valahol a nyíl.
[ Szerkesztve ]
-
Wolfskin
őstag
szerintem a gps navigáció logikája szétválasztja a kereszteződést és a körforgalmat.
a körforgalom egy objektum, arról annyit tud mondani, hogy melyik kijáraton kell kihajtanod (ugye logikusan ezt csak jobb kéz felé lehet megtenni.)
a kereszteződés más tészta. ha egy klasszikus kereszt alakú kereszteződésben balra kell tovább haladnod, az oké. azt mondja "fordulj balra". ha közben van egy objektum (legyen az híd, aluljáró, körforgalom) akkor "a(z) ... után fordulj balra".
tehát "a közlekedési objektum (körforgalom) után fordulj balra. hajtsd ki a harmadik kijáraton." "a körforgalom után menj tovább egyenesen, hajts ki a második kijáraton..." stb.ez elég filozofikus értelmezési vita, de szerintem e szerint a logika szerint könnyen megtanulható, az embernek "rááll a füle"
''Irén nem válaszol mert mosni, és főzni kell!'' (CsT)
-
denver67
csendes tag
Belföldön de a zömébe , mert az M0-son tökéletesen tudott mindent, előre figyelmeztetett, hogy mobil kamera mérés lehetséges, a körforgalmakat is pontosan navigálta, ha valahol hibáztam én nem ő, akkor is azonnal mutatta, hol tudok visszafordulni, a sáv információkat is kiválóan mutatta, az autópályán a lehajtókat is külön jelzi. Én már használtam egy két igo-t amik szintén jók de részemre a PRIMO a legjobb. 150 km.
[ Szerkesztve ]
-
F@Bika
csendes tag
Azt vett a kollégám, ha át nem cseszte a boltos.
Hogy lehet megkülönböztetni?
Általában jól tudta a kötelező kerülőket, de rengeteget téved, főleg a kisebb utakon. Gondolom ez a térkép szerkesztőket minősíti.
Most azt hiszem meg fogom próbálni a Sygic Truck-ot, a képek alapján nem tűnik olyan szépnek, de ott már látszik, hogy a teherautósokról szól (pl. a tiltó táblák a térképen megjelennek ...)Az ENTERT ütni kell, vagy beírni?
-
Tonyk
veterán
Rég nem foglalkoztam vele, de volt valami bug a hnr-ekkel az 1.1-ben.
Azaz nem bug, hanem pont így a jó , mert a 1.0 simán ment hnr + 2-3 térkép (ez volt valójában a bug), az 1.1 -ben a hnr meg csak akkor műxik, ha az összes térkép ott van mellette.
Ez még van van már erre is van megoldás?szerk:
Apropó, használ valaki igo8-at és primo-t egy közös térkép és stb. mappával? Ennek a megvalósítása érdekelne.[ Szerkesztve ]
Nincs tökéletes ember. Például belőlem is hiányzik a hiba!
-
g0302
csendes tag
Azért dilemma mert az 1.1 újabb de mint írtam több látható változásra számítottam.(Ez az én hibám.) - 1.1-nél macerás a hnr téma,meg nem is tudnám igazán kihasználni mert keleteru-ra TopMapot,nyugateu-ra NQ-t használok. - "zöld útvonal tervezés" nem igazán érdekel,a navi a munkámhoz kell. A nemzetközi fuvarozás egyenlőre még nem nőtt fel a "zöld úttervezéshez".
Így a mérleg nyelve az előző verzió felé billenik.Abban legalább így is megvan a 4 útterv választás lehetősége.......de az 1.1 mégiscsak újabb! Na ez a gondom.qantum! Döntöttem!............egyenlőre.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Tilos a warez és az ezzel kapcsolatos segítségnyújtás!
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care