Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Technoman

    őstag

    Egyébként, nem kell ennyire ezt a cikket tragikusan felfogni, mert bár igaz minden sora, csak a lényeg, hogy itt Európában ez a helyzet. A japán márkák (főleg a Pana ) köszöni jól elvan, mert a belpiacra gyártanak, az a maga 125 millió lakosával még mindig hatalmas felvevőpiac és sok olyan innovációjuk van/volt, ami el sem hagyta a szigetvilágot (emlékszem, amikor a Panához köthető cégnél dolgoztam, a tulajdonosok meséltek -akik voltak kint a 90-es években-, hogy már akkor olyan mosógépük volt kint Osakaban, ami hideg vízzel buborékosan mosott, megelőzve a Samsungot, akinek ez csak a 2010 évek közepén-végén jutott csak eszébe. De gondolom nem mindenki látott Panasonic biciklit sem, ami már akkor méregdrága volt, vagy ott volt a plazma technológia, ami a kereskedelmi megjelenés előtt, évekkel már mo-on is (!) megtekinthető volt, a Panasonic bemutatóteremben)

Új hozzászólás Aktív témák