Hirdetés

Aktív témák

  • mileston3

    csendes tag

    Sziasztok!
    Volna egy problémám. Leírom az egészet, hogy az esetleges segítők képben legyenek.
    3 hónappal ezelőtt leejtettem a telóm (Huawei P9 Lite 2017) és rommá tört a hátsó üveglap. Az előlapján volt már korábbról származó repedés, de a működésben nem okozott problémát. A telefon egészen a 3 hónappal ezelőtti szervízig kifogástalanul üzemelt. A leejtéstől függetlenül vigyáztam rá, zsebben hordtam, sosem tettem mellé pénzt vagy kulcsot, nem dobáltam...
    A törés miatt gondoltam nem bízom ezt valami himihumi gagyi utcai GSM-es gyökérre, ezért elvittem a tőlem nem messze lévő, József körúti hivatalos Huawei üzletbe. Minden további nélkül átvették a telefonom függetlenül attól, hogy nem volt már garis, még meg is jegyezték hogy a sérülésektől függetlenül ilyen patika telót nemigen láttak még. Kérdés nélkül elmondták, hogy a szerződésük szerint kötelesek a telefont a gyári állapotra visszaállítani, azaz teljes körűen megvizsgálják a telefont és tájékoztatnak, mi a javítandó/cserélendő rajta/benne és mennyibe fog kerülni. Ez meg is történt, kicserélték az előlapot, a hátlapot (vele nyilván a beleintegrált akksit), valamint az USB-csatlakozót. Mindezért összesen 28e Ft körül kértek, nem eget rengető összeg. Azonban jótállást nem vállaltak, mondván ha 1-1 alkatrész értéke eléri a 20e-t, akkor van rá gari. Nyilván. Mindegy, oké, csak kapjam meg a telóm.
    Működéssel semmi gond nincs, azonban két hibára is ráakadtam. Az egyik, hogy a szervíz óta az akksi baszottul melegszik, ha töltés közben használom a telefont (főleg ha játszom), ami eddig nem volt jellemző, bár lehet a hardverigényesebb cuccok amik extrába melegítik a telefont. PC-buziként ezt megértem.
    De az mi a retek, hogy a hátlap kezd elválni a kerettől? Konkrétan a hátlap olyan 2 mm-re kimozdult a keretből és nem lehet visszapattintani, nyilván ragasztják. Ez hogy történhetett meg és élhetek-e bármilyen panasszal a szervíz felé, vagy ha nem, akkor kötelezhetem-e őket arra, hogy megcsinálják térítésmentesen? Elvégre ilyen sosem fordult elő korábban, a telóra továbbra is vigyázok.

    Köszönöm előre is a kedves segítők hozzászólásait! :R

  • mileston3

    csendes tag

    Még annyit hozzáfűzök a végéhez, hogy én inkább arra gyanakszom, hogy az új hátlap ragasztása nem volt megfelelő és ezért válhatott el 3 hónap után. Nem biztos hogy a szervíz hibája, hanem lehet gyártási hiba is, ha a ragasztót nem a szervizes viszi rá az összeszerelés során, ezt sajnos nem tudom, hogy megy.

  • janeszgol

    félisten

    válasz mileston3 #2 üzenetére

    Vagy a ragasztás volt vacak, vagy az akku púposodik (a melegedéséből következtetek erre).
    Nem tudni milyen alkatrészt kaptál akkuból (eredeti, nem eredeti, új, használt).
    Más esetben hogy viselkedik az akku? Töltés nélkül is melegszik? A töltöttséget ledobja? Mennyit bír összehasonlítva a régiddel?

    [ Szerkesztve ]

  • mileston3

    csendes tag

    válasz janeszgol #3 üzenetére

    Szia! Töltés nélkül erőforrásigényes játékoknál, vagy bekapcsolt és rögzítő Strava használatakor is melegszik. Ez leginkább akkor jellemző, amikor a háttérben is futnak alkalmazások, mivel a telefon nem zárja le a folyamatot 1-1 alkalmazásból történő kilépéskor, hanem csak az appot zárja be.
    De az szerintem sehogysem normális hogy kis híján égeti a kezem, úgy felmelegszik néha. Az akksipúposodásra én is gondoltam, ha tényleg az a helyzet, akkor viszont nem új lett beletéve.

  • CoolMan

    MODERÁTOR

    válasz mileston3 #1 üzenetére

    Üdv!

    Miért nem a topikjában kérdezed meg. [Re:] Huawei P9 Lite (2017) - nevezzük nevén

    Legközelebb kérlek, ne nyiss feleslegesen új topikot, hanem használd a keresőt.

    Ezt zártam.

Aktív témák