- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Ilyen lesz a Galaxy Ring töltője
- Bemutatkozott a Galaxy Watch FE
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
Hirdetés
-
Hibajavítások ASUS routerekhez
ph Három kritikus sérülékenységet javítanak a most kiadott firmware-ek, érdemes telepíteni őket, ha érintettek vagyunk.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egy hét múlva mutatkozik be a Moto Razr 50 széria
ma A hivatalos előzetes a dátumot és a színpalettát is felfedte, összesen hét árnyalatban érkeznek az új Motorola kagylók.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz j.bravo #63196 üzenetére
Nem tudom, hogyan dolgozik valójában, de a csoportba feltöltött képeiből leszűrve én nem biztos, hogy odavinném. Nem a legjobb anyagokkal dolgozik, visszatesz egy amúgy 2-3000 Ft-os tömítést, összefirkálja a motorteret festékfilccel, stb. Egy egyszerűbb revíziót talán nem tud elrontani, de komolyabb melókat nem szívesen bíznék rá a látottak alapján.
Az értelmessége meg hagy némi kívánnivalót maga után, ha valamit megkérdőjelezel, személyeskedést kapsz válaszul. Kb. egykutya lehet a motorszerelő Taschnerrel.Ha olyan szerelőt keresel, aki kívül-belül ismeri a Jazzeket, akkor Varga Miki Nyíregyházán, de gondolom Tóth Imitől sem áll távol a típus.
Amúgy nem kell különösebb hozzáértés, csak tudni kell, hogy az EGR pucolása nem csak a szelepből áll, hanem a szívósor és a hengerfej közti fémlapot is ki kell takarítani, meg hogy 8 gyertya van benne, nem 4. Más extra nincs.Nem tudom, menyibe kerül összesen, én Varga Miki YT videói, valamint a gyári és a Haynes manual alapján megcsináltam magamnak, az alkatrész kb. 20-25k Ft-omba került.
Gondolom, nem volt nehéz, hiszen sok Boldizsár nincs a csoportban.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Annyira imádom, hogy ilyen finoman jár.
Sajnos időnként eltompul a hang a szél miatt.
-
tboldi
nagyúr
válasz rothfb #63209 üzenetére
K20 kell bele, problem solved.
-
tboldi
nagyúr
válasz Avicularia #63214 üzenetére
Jól mondják, a direkt befecsis motorok mind jobban zakatolnak, mint a szívócső befecsisek. Sza_Sa fórumtárs is megjegyezte anno, mikor odaálltam az 1.4T S-Crossa mellé.
-
tboldi
nagyúr
válasz rothfb #63219 üzenetére
Hirtelen csak annyit találtam, hogy 1.8-as, 140 pacis, motorkód még nincs meg. Wikipédián azt írják, hogy
“Although the North American and the home market model differ externally, they are mechanically identical”,
de ebből sem derül ki, hogy az európai verzióval is megegyeznek-e.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Most egyedül voltam, majd ha úgy alakul, akkor felveszem azt is. Meg jó lenne szélcsendben, de itt a Kisalföldön mindig fúj.
.............................................Japánba akarok menni! Persze csak miután lecsengett a 🦠.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #63228 üzenetére
Most szereltem fel, még nem tudom.
De amúgy nem olvastam ilyesmire panaszt, sem az angol, sem a magyar fácse csoportban (már amelyiknek tagja vagyok).Nekem bejön.
Egy fokkal jobb lenne, ha nem lenne az a kanyarítás a tükörnél, a Jazz-nél semmi szükség rá. A Szatuna ilyen, de az túl széles, illetve GD-hez nem csinálnak hátsót. Maradt a Heko.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz FollowTheORI #63232 üzenetére
De a Jazzen van annyira távol a tükör a "kocsányon", hogy egyáltalán nem lenne rá szükség.
Egyébként remélem, hogy megszünteti, vagy legalább enyhíti az üveg mocorgását. Sajnos a GD-kben elfáradnak tizenéves korukra a kis műanyag biszbaszok, amik alul fogják az üveglapot, emiatt menet közben, ha nincs teljesen fel- vagy lehúzva, zörög minden úthibán.
-
tboldi
nagyúr
válasz flegga92 #63239 üzenetére
Ha már nekem nem kellett mennem, rádumáltam anyumat, hogy elviszem dolgozni, hogy tesztelhessem a légterelőket. Bár csak városon belül mentünk (max. 60-nal), meg sem moccantak, nem adtak semmilyen zajt vagy ilyesmi. Sőt, bejött a tippem is, a huplik ellenére is megszűntek zörögni az üvegek, most újra olyan csendes a beltér, mint 3 évvel és ~22k km-rel ezelőtt.
Egyedül a kalaptartó roló zörög még, de azzal nem tudom, mit lehetne kezdeni.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
JUHÚ!!! Cirka 1 év keresés után sikerült lecsapnom két gyári, facelift utáni ködlámpakeretre.
Bocsi j.bravo!
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz j.bravo #63243 üzenetére
Igen, van már egy ugyanilyen szettem. Már csak a sablon (jobboldali papír) nem stimmel, de azt megoldom, egy ideje már gyűjtögetem a képeket, hogy milyen alakot kell a lökhárítóba vágni.
-
tboldi
nagyúr
Légterelő update:
Simán kibírta a 90-es tempót mindenféle rendellenesség nélkül a Mosonmagyaróvár-Újrónafő-Mosonmagyaróvár távon (tudom, nem sok ), majd elgurultam mosni is, a magasnyomásúval sem sikerült leszakítanom őket, valamint a víz sem jutott be sehol.
Obligát habos kép: [kép]
-
tboldi
nagyúr
válasz zolynet #63296 üzenetére
Polír mindenképpen kelleni fog, az üveg fölötti rész némileg már átment pinkbe.
Viszont az üveg alatt tök jó színe van, egyedül csak a Honda emblémás műanyag tér el egy picit, de azt lehet, hogy lefóliáztatom majd feketére, mint ahogy az újabb Jazzeken is van.A spoilert meg át fogom szerelni, miután az is pirossá avanzsált.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Egy "in progress" kép délutánról.
Azóta már összeraktuk teljesen, csak sötétben már nem lőttem újabb képet. Annyira jó újra pirosan látni.
Amúgy lekérdeztem a UK rendszámot, 2008-as Jazz-ről származik az ajtó. Úgy tűnik, beszállítót is váltottak időközben, mert kicsit más a felirat az üveg bal alsó sarkában. Illetve az ajtó belső burkolatát tartó bolhák is fehérebbek és törékenyebbek lettek a korábbi évjáratokhoz képest.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
A baloldali neve 74316-SAA-003, a jobboldalié 74306-SAA-003 (12-es és 13-as).
A nagyobb alkatrészboltok meg tudják rendelni neked cikkszám alapján az újat, de ha bontott is jó, akkor a csepeliben vagy a kabaiban jó eséllyel találsz, meg a fácse csoportban is próbálkozhatsz.
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
Úgy tűnik, igen.
Ha sokallod az árát, a műanyagfoglalatról óvatosan le lehet fejteni a rizsszemizzót, és megfelelő méretű cseredarabbal lehet helyettesíteni. Rá kell hajtogatni ugyanúgy, ahogy volt, majd a túl hosszú lábait lecsípni. Viszont a gyári kevesebb macerával jár, és az izzó színe is biztosan passzol a többi részhez.
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #63440 üzenetére
Pedig csak egy iPhone XS Max-szal lőttem, nem is DSLR-rel.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- EAFC 24
- Mesterséges intelligencia topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Direct One (műholdas és online TV)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen videókártyát?
- Gitáros topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen processzort vegyek?
- Motoros topic
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!