Hirdetés
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Újabb Redmi Watch 5 érkezett
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- Két hét múlva startol a Dimensity 9400
Hirdetés
-
Disney + újra három hónapos promócióban.
lo Pár napja érkezett meg az Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd médialejátszóm, az Edifier R1600T III Sztereó...
-
ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
ph Összeépítettünk egy komplett rendszert a kábelezést az alaplap mögé száműző BTF megoldással.
-
Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
gp A klasszikus harmadik rész felújított kiadása sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
válasz zolynet #34156 üzenetére
Pénteken megjártam a Haspert, le a kalappal előttük.
Profin újratömték a közép dobomat, melyben semmi azaz semmi gyapot nem volt, ettől is volt az a rossz ladás hangja 2500-3000rpm között. Garanciába megcsinálták úgy hogy le a kalappal előttük, vagy 1.5órát melózott rajta az arc. Kerámiagyapottal tömte meg először és csak aztán tett rá sima gyapotot. (amivel eredetileg meg volt tömve)Végre újra szép hangja van!
Life is too short to stay stock!
-
Snoop-y
veterán
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #34213 üzenetére
Ez igaz de varosban silencer nelkul fejloves jar erte ha elkap a rendor
Amugy eppen autokeresesben vagyok. Valoszinu EP3 lesz az utodja bubunak plusz erkezik a megane utodja is egy Ufo civic szemelyeben
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #34222 üzenetére
Csak optika vagy az tenyleg egy Euro-R?
Hat oszinten itt az EP3 nagyobb elmeny lesz. Sztradan nem lehet tolni ( amennyivel megyek abban a tartomanyban kb ugyanazt fogja tudni )
Kis kanyargos szar utakon lehet jobban bejon majd a dodgem feelingNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
runner 125
nagyúr
-
Winner_hun
félisten
-
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #34628 üzenetére
Kiderül az is, remélem eléred majd a kívánt hatást
Ahogy mondod ezt a pad tudná igazán megmutatni.
A hatásfok mindenképpen javul, de meggyőződésem hogy a teljesítmény is.
Több ízben tapasztaltam már, hogy amikor felkészülsz hogy ez most nagyon fog menni akkor csalódni fogsz. Utoljára egy bubu WRX -el volt ilyen élményem, hol ott ment azért az is szépen. Ja nem, hazudok, mert tegnapelőtt is valahogy úgy rákészültem és többet vártam a lendkeréktől, de azért a napi megszokott használatok közepette nagyon is szembetűnő a differencia.Gondolkodtam én 3.6 kilós fidanzán, de ez már lehet eredményezné a könnyített lendkerék adta hátrányokat is, meg úgy voltam vele hogy inkább legyen gyári, ez is csupán 4.6 kg
-
barack1997
senior tag
válasz zolynet #34645 üzenetére
Árba mit takar a jó állapotú ? Máshol egyébként nem egyáltalán nem rohadnak ?
Néztem még egyébként Mitsubishi Colt CZT-t, de az inkább ilyen kisautó feeling. Meg, hát árkategórában eggyel feljebb van. Ami újabb és a VTi-vel egy árban van, az a Yaris T Sport. 1.5 106 ló, nem megy annyira, de talán ezekből ki ehet még fogni szép állapotúat, bár ki tudja. De legjobban a VTi felé húzokVan fent egy 2000-res évjáratú 6G4D Hahu-n, bár nem tudom milyen állapotban lehet, az első lökös illesztési hézaga eléggé érdekes. [link]
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz zolynet #34843 üzenetére
Meg volt a 10mp-es idő?
Hifisekhez 1-2 kérdés:
Ki fogom cserélni a gyári hangszórót az első ajtókban. Érdemes a szetthez kapott csipogót használni vagy megfelel a gyári is, amihez ugye nincs hangváltó csak egy felül áteresztő szűrő viszont sokkal esztétikusabb, mint az utólagos beépítés?
A hátsó hangszórókat érdemes fizikailag is lekötni vagy elég letekerni a fejegységen?
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #34978 üzenetére
Azzal nekem nincs problemam mindenki arra kolti a zsetonjat amire akarja. Szerintem ennel gyorsabbra egyszeruen felesleges megcsinalni mert egyreszt megjobban uzemoras lesz masreszt a hasznalhatosag rovasara fog menni azt a vegen majd csak egyenesben lehet vele menni de csak akkor ha lesz rajta fekezoernyo (azert ralocsolni kb fel egy millat hogy 3x felgyorsuljak 300-ra az kicsit eros nekem )
Szerintem azok az idok lassan elmultak hogy kis penzbol sleepert epitunk es lenyomjuk a nagyvasakat.
Mar a hot hatch kategoria is 3-400 lonal tart...
zolynet: En most olyan autot keresek amivel nagy elmeny lesz autozni/palyazni es nem kell izgulni mikor esik szet.
Mar dc5-t is nezek
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
senior tag
válasz zolynet #34978 üzenetére
Ez nekem valahol ugyanúgy az álmom, mint ahogy neked volt kb. az, hogy eljuss a Zöld pokolba, csak ez kicsit költségesebb, mint mondjuk ha el akarnál jutni a VTi-vel egy amcsi pályára. Bele lehetne ölni másba is a pénzt, meg szoktam is (PC és utazás), de most ez van jelenleg leginkább nálam a toppon. Lakásom van, de tesóm lakik benne, úgy voltam vele,hogy neki van párja, nekem nincs, akkor miért ne lakhatna ő külön, én meg elvagyok a szülőkkel egy házban, ha akarom itt is lehet hangosan zenét hallgatni vagy nyugodtan aludni, ráadásul garázs is van, azért télen nem mindegy, hogy ő az utcán álló kocsivan indul kapargatás után vagy én meg a garázsból rögtön, ráadásul kényelmesen vagyok, mert van itthon mindig valami kaja, igaz néha kicsit több a meló itthon, mint egy panelban, de jobban élek, mint anno Bp-en és nem is vágyok vissza, max azért, mert itt semmi sincs, mindenért Bp-re kell menni, de az a pár alkalom 1 évben belefér.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz zolynet #35005 üzenetére
Nem vettem úgy, inkább úgy éreztem a kérdés arra utalt, hogy "na hülegyerek miért nem inkább valami hasznosra költesz" mint ahogy faterom is sokszor kérdezi, persze ő meg már a másik véglet, aki szerint a kocsit el kell vinni szervízbe meg tankolni és max 1 évben egyszer lemosni, őt nem zavarja érdekes módon ha retkes a kocsi vagy megsérül a fényezés, neki A-ból B-be eljutni kell és más semmi, eszébe nem jutna, hogy elmenjen csak úgy elrúgni neki, mert jól esik. Persze valahol igaza van én is úgy érzem, de ha itthon gubbasztok a pc-vel az sem jó, ha meg elutazik az ember akkor meg aggódnak, mikor pecáztam akkor meg a "szagok" voltak a gondok, na így találj valami hobbit magadnak. Szóval ha egyszer élünk akkor az a lúd valamilyen szinten legyen már kövér. Ez az ami a szürke hétköznapokból kicsit kirángatja az embert és fel tudja rázni.
Egyébként az amcsi pálya csak 1 ötlet volt, igazad van Európában is van még sok, miért ne lehetne az a cél.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
demars
addikt
válasz zolynet #35177 üzenetére
Általában a "sok küllős" felnik nekem nem jönnek be, de ez tényleg nagyon jól néz ki. De azért az ár is tükrözi...
Pár hónappal korábban runner125 kolléga linkelt képet a volvoja felnijéről... Az iszonyat jól néz ki, nagyon passzol a vashoz...Szerk. Persze a volvo topicba...
Hiába néz ki egy felni magában jól, vagy egy adott kocsin... lehet, ha felteszed a tiédre és ránézel: "baszki a másikon milyen jól nézett ki..." érzés kap el!
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #35249 üzenetére
Én meg mentem múltkor egy fiat 500 1.3 multijetben.
Mondom wtf, hogy megy ez?Később otthon megnézem 200 nyútonos, na fasza mondom ebbe is több nyomaték van mint az ep3 -ban
Érzésre és abban a kis bódéban úgy húzott mint a hülye, közbe meg vagy kétszer annyi idő kell neki már százig is, mint nekem.
Ha már százas gyorsulás műszerrel mérve legjobb időm full gyári EK4-el 7.7 sec volt, de a hét vége nyolc eleje stabilan többször is megvolt. Az időben sok autót lemértünk hobbiból, és meglepően nagyon kevés tudott csak 10 alá lemenni (140 lovas tdi-ket felejtsd el), még a haver enyhén megpiszkált 2.0-ás Preludeje is 9+ okat dobált, ami nagyon egyformán ment a k20-as accorddal, még videó is készült róla tavaly.
honda23 - ep3 után mi a véleményed az ats-ről menetdinamikailag? vtec mennyire érződik, illetve hallatszik?
-
bbubby00
őstag
válasz zolynet #35271 üzenetére
Jövőre tervezem énis, hogy kimegyek pályázni, meghoztátok itten a kedvem!
Mert S2k nyereg+tárcsa+betétet néztem most. Fém fékcső szett mennyibe fáj? Az okosak aszondják, h azzal is sokat lehet nyerni.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
bbubby00
őstag
válasz zolynet #35274 üzenetére
Basszus erre pont most nem is gondoltam, mert a télim csak 15.
Viszont lehet, hogy kap egy 262es-hez való Accord nyerget, amiben a betét 132,8x53,5 méretű nagyobb dugattyúkkal, míg a gyári VTi betétek 88,8x35.
Esetleg erre még rádobok egy új fékcső szettet. De akkor most lyuggatott tárcsát elvetem.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen