Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cythyel

    senior tag

    volt régebben erről egy elemzés, asszem nem sokkal az rtx2k sorozat megjelenése után, hogy elsősorban nem a hw limit, és nem is az api-k, hanem maguk az engine-k a limitálók, konkrétan maga a raster engine miatt nem lehet mást csinálni rt téren, csak effektként felhasználni, nulláról felépítve kellene új ray-trace engine-t készíteni ami a textúráktól kezdve az effekteken át mindent rt-vel old meg, az eddigi hagyományos raszterizálásnak nyoma sem lenne benne... és ha azt nézzük, hogy képesek voltak egy kezdetleges rt engine-t ps4 prón futtatni... akkor mégsem a hw és az sw, hanem ténylegesen az engine ami jelenleg a hátráltató tényező a valós rt terjedése előtt... igen, tudom hogy nem 1-2 év egy új engine-t nulláról megcsinálni, de ha akkor el is kezdték volna, akkor mostanra már közel kellene hogy legyen pár nagy stúdió ahhoz, hogy natív rt engine legyen a birtokukban

Új hozzászólás Aktív témák