Hirdetés
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Netfone
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cythyel
senior tag
volt régebben erről egy elemzés, asszem nem sokkal az rtx2k sorozat megjelenése után, hogy elsősorban nem a hw limit, és nem is az api-k, hanem maguk az engine-k a limitálók, konkrétan maga a raster engine miatt nem lehet mást csinálni rt téren, csak effektként felhasználni, nulláról felépítve kellene új ray-trace engine-t készíteni ami a textúráktól kezdve az effekteken át mindent rt-vel old meg, az eddigi hagyományos raszterizálásnak nyoma sem lenne benne... és ha azt nézzük, hogy képesek voltak egy kezdetleges rt engine-t ps4 prón futtatni... akkor mégsem a hw és az sw, hanem ténylegesen az engine ami jelenleg a hátráltató tényező a valós rt terjedése előtt... igen, tudom hogy nem 1-2 év egy új engine-t nulláról megcsinálni, de ha akkor el is kezdték volna, akkor mostanra már közel kellene hogy legyen pár nagy stúdió ahhoz, hogy natív rt engine legyen a birtokukban