Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • emvy

    nagyúr

    1, Letesztelni nem tudod máshogy, minthogy rákötteted egy hangfalra. Ha szól, akkor oké, ha nem, akkor nem oké - általában 3 nap garit kapsz rá. Hangminőség szempontjából ilyen bizományos cuccoknál általában a többiek tapasztalatára vagy rászorulva.

    2, Mert az EQ flat állásában sem lesz olyan, mintha ott sem lenne, tekintve hogy egy csomó potméteren, és/vagy tranzisztoron, tekercsen áthalad a hang, amik mind beleszólnak az átvitelbe. Ha meg nem flat állásban van, akkor meg nem azt a hangot hallod, amit a stúdióban vagy a koncertteremben felvettek, ami nem feltétlen jó...

    3, Sokat kell hallgatni. Elviszel jónéhány CD-t, nyugodtan vihetsz mp3-ból írtat is, ha olyat hallgatsz, nincs ezzel semmi probléma, legfeljebb egy jó rendszerről csúnyákat fogsz gondolni, ha meghallod a hibákat, de szerintem ezzel nem lesz gondod. Lényeg, hogy minél több helyen minél több cuccot meghallgass, utána kezd kialakulni majd valamiféle értékítéleted, ízlésed.


    Egyébként a lentebb található sznob szövegekkel messzemenőkig nem értek egyet (csak milliós rendszerek szólhatnak jól, 100 l feletti dobozok szólnak csak jól, csak a csövesek szólnak jól, jó rendszeren kötelező eredeti CD-ket hallgatni), ezek jórészt tapasztalatlanságról árulkodnak. Ha hallottátok volna a pár literes JMLab Micro Utopiát, vagy mittomén, a Van Den Hul egyik komolyabb tranzisztoros erőlködőjét (szándékosan ritkaságot mondok, nekem nagyon tetszett anno..), akkor nem beszélnétek ilyesmiket. :)

    while (!sleep) sheep++;

Hozzászólok Aktív témák