Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PuMbA

    titán

    válasz AMDFan #11651 üzenetére

    A 46. és 50. másodpercben én sem hallok semmit. Végighallgattam az egész számot, de tényleg csak azon az egy helyen van ott az a sípolás (szerintem ez a szó illik rá, mert semmilyen cintányér vagy gitár hangoz nincs köze).

    A Thank You-ban az újonnan 5k-ba kerülő "Logitech bögrehangfal szintű" Senn HD201-gyel találtam meg a hibát egy integrált hangkártyával, a Whatever I Fear-ben a Videoton-Akai párossal,a When You-ban pedig a Superlux-szal, tehát szerintem a hangrendszernek ehhez semmi köze.

    Ahol masterelték őket ott ilyen cuccok vannak:

    PLAYBACK
    Studer 820 two track with tube replay amplifiers
    Ampex ATR 102 with modified and stock replay
    Sony 7030 Time Code DAT
    Pro Tools

    MONITORS & AMPLIFIERS
    B&W Nautilis 802's
    Velodyne Subwoofers
    Quested 108H
    Aragon
    Macintosh

    CONSOLE
    Analog Processing:
    Maselec MTC 6 Surround Console, Prism Equalizers, Manley and SSL compressors.

    Digital Processing:
    Weiss Equalizers, TC Electronics, DBX and Waves.

    Digital Conversion:
    Prism A/D & D/A
    Lavry Engineering D/A, A/D
    Sonic Solutions DAW

    Sony 1630
    Sony CDW 900E

    ROOM DESIGN
    Acoustic design by George Augspurger
    Architect: SAGA

    DE nem biztos, hogy ez a cucc volt 1997-ben és 2002-ben a masterelő studióban, de azt tudom, hogy a 2003-as és 2004-es Shania Twain valamint Alison Krauss & Union Station DVD-ken már nem találok 1db ilyen hibát se és azokat már biztos, hogy ezzel a felszereléssel masterelték.

    Ba cy lus:"Én meg azt mondom, inkább csak ilyen jellegű zajok lennének mindig a zenében, mint a sok köhögő a koncerteken."

    Tényleg jobbak, mintha köhögés lenne helyettük. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák