- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Mobil flották
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Macrodroid
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
A Hearthstone több, mint 6 éves játék így szinte minden információ megtalálható a topicban. Ennek ellenére érdemes inkább kérdezni, mert nincs karban tartott mindenre kiterjedő tudástár, és a gyorsan változó szabályok, kártyák, és eltérő játékmódok miatt ilyen nem is nagyon fog előállni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
for3l
senior tag
válasz
adrian360 #20835 üzenetére
Itt az a kérdése, hogy a Battle Cry effekt akkor érvényesül, mikor a Kodo már "leért" az asztalra vagy amikor a kezed és az asztal között van "fél úton" és nagyon úgy néz ki, hogy a második variáns lesz az:
Kodo kirepül -> Battle Cry effekt aktiválódik -> Mad Scientist meghal -> Deathrattle effekt -> Jön a Secret az asztalra (ekkor a Kodo elméletileg még mindig "repül") -> Kodo landol -> Secret proccol.Kb valami ilyesmi lehet, hogy ez így jó-e az már más kérdés.
adrian360,
második példád nem teljesen helytálló, mert ott nem Battly Cry effekt öli meg a Scientist, hanem szimplán egy spell-nek a képessége.
-
whitezo88
nagyúr
válasz
adrian360 #20835 üzenetére
így van ahogy mondod, nem logikus. belső sorrendet néz valós helyett. Pedig így lenne normális, ahogy TCG-knél is általában
-kijátszol egy lényt, lekerül az asztalra
-aktiválódik a BC
-meghal a MS
-ezzel egyidőben kikerül a Secret
-de mivel a lényt még a Secret előtt tettem le az asztalra, csak utána kelljen élesednie, nem arra a lényre amit még előtte játszottam ki.olyan mintha az egészet egyszerre nézné a gép, nem egymás után. Kijátszás=Battlecry=Halál=DR=Secret kijön=Aktiválódik is
Korábban a Sylvanas DR-el voltak ilyen belső dolgok, ott megoldották azt hogy a DR a korábban játszott lénynél aktiválódik előbb, így könnyebb kiszámolni. Bár nekem még mindig nem világos, pl Cairne esetében mikor lopódik el a Baine és mikor nem.
For3l válasza lehet a jó, hogy a BC effektet még a valós asztalra kerülés előtt aktiválja. De akkor meg azért fura, hogy pl ha BC-s lényt játszol és már van kint egy Entity, akkor előbb aktiválódik a BC (pl a Silver Hadn Kn 2/2-e) MAJD UTÁNA procol a secret és másolja a 4/4-et nem még előtte. Más a látható és más a valós sorrend.
-
zws
senior tag
válasz
adrian360 #20833 üzenetére
HS fórumon már volt erről téma. Scientist vs Deathwing volt, kijátszáskor DW battlecry aktiválódik, ami aktiválja a Scientist secret húzást, ami felhúzott egy mirrort, majd mivel lejárt a battlecry és deathrettle ág, visszatér oda, hogy lekerül a boardra DW, amit a secret le copyzik mert a secret már fent volt a boardra érkezés előtt.
A kodós esetben is, battlecry aktiválódik, de mielőtt a scientist eltünne a boardról előtte aktiválódik a deathrettle húzás, felkerül a secret és utána tűnik el a pályáról a scientist, ami már aktiválja a fent lévő secretet, és igaz itt nem lényeges de utolsó lépésként kerül le a kodo.
Furcsa módon itt nem a kijátszási sorrenddel dolgozik a rendszer. De szerintem így logikus ahogy működik most.
-
kexksz
addikt
válasz
adrian360 #2336 üzenetére
Szerintem mindenki értette mire gondolt, csak egy dolog, hogy valaki lap hiány/skill hiány miatt nem tud tovább menni, de olyan nincs, hogy egy class rank 10 alatt nem jó, legalábbis szerintem még bőven játszható pár rankig az összes, bár e véleményem nem tapasztalaton, csak streameken alapul.
-
Sirandrish
legenda
válasz
adrian360 #2289 üzenetére
Ahha..akkor ez az a lap amikor Shadow Priest lesz a Priestből?
Pont ma játszották ki ellenem, de már nem tudott fordítani.ollie És a Murlocok is..ma belefutottam egybe (megjegyzem ez volt az első) és nem tudtam mit kezdeni ellene...leírtottam, de 1 kör alatt lerakott 2-3at..1-2 spell de aztán megint 2-3persze amik szanaszét buffolják egymást..1-2 tauntal szerintem nyerhettem volna mert folyamat lerakott mindent a kezéből, de persze egy sem jött, így a 7. körben be is darált..
-
slayer007
tag
válasz
adrian360 #1733 üzenetére
Persze, azt gondolom én is, hogy nincs dolgom olyan szerverparkkal, ami náluk van ezekhez a játékokhoz, nem is egy szimpla linux szerverre gondoltam én
De elképzelni sem tudom, hogy egy ekkora kaliberű cég milyen hibával néz jelenleg szembe, amire már 2 teljes napja nem hogy megoldás, de még 1 időpont sem született, hogy ezt mikorra várhatjuk.
Csak idegesítő, hogy ma meg holnap voltam/leszek itthon, aztán nesze... -
slayer007
tag
válasz
adrian360 #1680 üzenetére
Már mennek a szerverek, előbb léptem be én is.
Viszont nekem a szerverek problémája ellenére sem volt szürke az ikon, szimplán elindult a játék és hibát jelzett 1 idő után.
Szóval itt valami más gond lesz szerintem.
Milyen key-t kaptál? Ahogy olvastam vannak régió specifikusak, és vannak mindenhol használhatók is. (? ebay-en láttam, szóval nem tuti, hogy így is van.) -
DjDanee87
addikt
válasz
adrian360 #1418 üzenetére
Számomra egyedül az unleash tűnik olyan változtatásnak, ami jelentőséggel is bír. Leírom miért gondolom ezt.
1 Shattered Sun Cleric: nem azért OP, és nem azért használja mindenki mert 3 manáért jó a 3/3. Egyáltalán nem, hanem az 1/1 buffja miatt. Sok esetben meg tud menteni egy 2. körös miniont az a +1HP nem beszélve az extra támadásról. A változtatás után szerintem ugyanúgy agyon lesz használva, mert ki ne szeretné egy már az asztalon lévő minionját a következő körben ahol már támadhat is tápolni kicsit?
2 Argent Commander: ahogyan a SSC-nél, itt sem lesz semmi lényegi módosítás. Jelenlegi állapotában minden egyes deckben szerepel, nem véletlenül. Változtathatják a HPját akármerre a charge+divine shield+4attack kombináció miatt ugyanúgy 2 lapot fog megkövetelni az ellenfelétől (kivétel ha arcra üt majd sheep/hex - de a 4 sebzését már akkor is bevitte) így marad továbbra is az egyik legjobb lap.
3 Starving Buzzard: írták is, hogy mage, druid, roguenak könnyebb lesz eltávolítani ezáltal. Én hozzátenném a palát is mondjuk. Olyannyira hogy hunterek ellen ezentúl a coin - heropower szerintem kötelező is lesz palaként ha 2.nak kezd az ember. Ez azért érdekes változtatás, mert jelenleg úgy használták ezt a lapot a hunterek, hogy 1 körben pakoltak le sok olcsó miniont egy buzzard után és húztak 3-4 lapot. Az unleash megváltoztatása miatt ez valószínű már nem lesz olyan jó opció, így szerintem a buzzardhoz nem feltétlen kellett volna hozzányúlniuk.
4 Flame Imp: Szinte 0 amit ez a változtatás elér. az elmúlt hónapban warlock rush deckek dominálták a tournamenteket. ek0p elmondása szerint jelnleg úgy is néz ki a deck-szerkesztés, hogy első kérdés: warlock ellen van-e esélye. Ha nincs, mással kell próbálkozni. Ennek az elképzelésnek köszönhetően volt az eheti top 4 helyezett mage az MLG tournamentben. Legjobb countere a warlocknak, aki sebzi magát, a mage meg még tovább burn-ölni, fagyasztva a lock minionjait. A flame imp megváltoztatásával még nagyobb előnyt adnak a mágusoknak ellenük, így még jobban elviszik kő-papír-olló irányba a játékot a hősök tekintetében, ami szerintem nem jó.
5 Mind Control: A változtatást egyrészt megértem. Nagyon frusztráló tud lenni, ha egy pap ellen nem húz az ember/vagy éppen nincs is a deckjében 4-es támadású minion és úgy jut el a 8. körbe hogy addigra le van tisztítva minden minionja. Ezesetben kb vége is és a pap nyert, mert a mind control simán meg tudja fordítani a mérkőzést. Azz írták a 8ról 10 manára változtatás enged majd egy kis teret a nagy minionoknak (+2 kör), de kérdem én. Nézik ők egyáltalán miről szól mostanában a játék? Kis minionok szénné buffolva más minionokkal, 1-2 olcsó spell és kivégezni minél hamarabb az ellenfelet. Arénában látom értelmét a dolognak, de szerintem play-ben így sem nagyon van priest magasabb szinteken. Egyszerűbb lett volna rare vagy epic-nek állítani a lapot, és akkor kevesebbszer ajánlotta volna fel arénában - ahol problémás a lap.
6 Unleash the Hounds: Ráfért a változtatás mindenképpen, meglátjuk ebből mit hoznak majd ki a hunterek. Rendesen át kell szabniuk emiatt a játékstílusukat.
-
adrian360
őstag
válasz
adrian360 #1418 üzenetére
Gondolkodtam rajta egy kicsit, nem hirtelen felindulásból írok rá
Shattered Sun Cleric : 3/2 ( 3/3-ról )
Nem értem miért kell rajta változtatni, rengeteg másik 3 manás lap van amelyik 3hp-s és még valami spellje is van, szirntem nem kellene hozzányulniArgent Commander : 4/2 ( 4/3-ról )
Elég op kártya, de igazából a négy damage + divine shield + charge az op benne, és nem az hogy 3 hp-sinkább tenném 3/3-ra
Starving Buzzard : 2/1 ( 2/2-ről )
Mage-nek Rugónak Druidnak jó, mert egyből ki tudja szedni majdamúgy ezt se tartom annyira op-nak, a dupla buzzard na az op
Flame Imp : Battlecry 3 damage ( 2-ről )
vállalható változás, de így is ugyanannyira fogják használni, főleg első lapnaknak jó, ott meg mindegy hogy most mennyi hp-t veszít.Mind Control : 10 mana ( 8-ról )
ez jogosa mind control az egyik leghasznosabb legOP-bb lap a játékban
Unleash the Hounds áttervezve.
maga az új tervezet szerintem szar. -
Healbacsi
őstag
válasz
adrian360 #919 üzenetére
Oke meghajlok elotted, mivel nem vagyok 8 wines ember igy nincsenek erveim sajnos.
En tovabbra is megyek majd arenaba, mert tetszik, mert sokkal tobbet nyerek ugyanannyi merkozes utan, izgi amikor kinyitom a dobozokat, az ellenfelek paklija nem valamelyik "guide" alapjan keszult, es a questek is ugyanugy elkeszulnek.
Igy en arra buzditok mindenkit, hogy akarmennyire is kezdo valaki, menjen csak arenazni ha nem is allandoan, ne riadjanak vissza tole, a kartyak majd osszejonnek elobb utobb, minimalis a gold veszteseg. nagyobb az elvezet. -
Healbacsi
őstag
válasz
adrian360 #917 üzenetére
Ezt en es meg jo par baratom nem igy latjuk.
Mivel az arena sokkal erdekesebb mint a sima play mod, igy hajnaldoak vagyunk "kidobni az ablakon" 10-50 goldot plusszban egy arena belepore, mint sima play modban farmoljuk a penzt.
A dustot mint mindig most is figyelmen kivul hagyod, csak a gold korul porogsz. 8 winnel elhiszem hogy visszakapod az arena belepod arat, es kapsz +100 g-t egy paklira, de kevesebb winnel kapsz dustot.
A craft koltsegek nem igazan olcsoak, de viszont "fix" kartyakat tudsz craftolni (teszem azt kell neked egy murloc deck. Ekkor dustbol siman lecraftolod a kartyakat, a random paklibol meg lehet sose esnek ki a megfelelo lapok).A sima play mod igenis unalmas. Ugyanaz a pakli - ugyanaz a taktika - "unalmas".
Inkabb ugy jatszuk ezt a jatekot, hogy erdekesnek talaljuk, es inkabb bealdozunk nemi goldot ennek erdekeben.
-
Healbacsi
őstag
válasz
adrian360 #912 üzenetére
Latom meg mindig nem erted mirol beszelunk. A statok amiket neztel egy dolog.
100 gold - 1 pakli - 1 garantalt rare
150 gold - 1 pakli - 1 garantalt rare - gold - dust - random kartya
Hiaba ad a sima play 10 goldot 3 win utan, amig nincsenek jo kartyaid nagyon nehez 3-at nyerni zsinorban. En speciel a 2 win rugoval questet mar 4 oraja csinalom, mert egyszeruen a tobbi ellenfelnek minde felepitett deckje van.
Arenaban az eselyek ebbol a szempontbol jobbak.
Mindenki orul, hogy vannak itt 8 wines emberek, en spec elvezem az arenat, es nem sajnalom azt a 10-30 goldot plusba kifizetni a paklikert, mert legalabb van eselyem nyerni a play mode-al szemben.
-
kovsol
titán
válasz
adrian360 #912 üzenetére
De általában nem úgy áll neki az ember, hogy na most 0/3 lesz vagy 2/3 hanem ahogy sikerül. Nekem volt már sajnos 0/3 is, de akkor is adott azért goldot meg dustot, meg kártya csomagot. Még mindig megvan a lehetőség a jó arénára, meg ott valahogy más érzés játszani. Meg kipróbálhatsz olyan lapokat is ami még nincs meg. Szerintem megéri.
-
válasz
adrian360 #904 üzenetére
Akárkinek a murlockját megeszi, vagyis a tiedet is akár.
Amúgy szerintem nem csak 5 wintől éri meg, ugyanis általában már olyan 2 nyeréstől is kapsz 50 goldot, és ha hozzászámoljuk a pakli árát, akkor máris megérte.
(#907) kovsol: ráadásul a 100 goldos a legkönnyebb/leggyorsabb, mert az AI elleni nyerést is beleszámítja
-
-
Gyuri27
félisten
-
-
Healbacsi
őstag
válasz
adrian360 #629 üzenetére
Ennyi erovel a shaman bloodlustja, vagy a druid savage roarja is durva. A huntereknel is bevett taktika, hogy 1-2 manas beasteket stackelnek fel a pakliban, majd Unleash the hounddal eleresztik oket. Priest eseteben a mind controltol sokkal jobban felek, mint a minion boostolastol.
-
Zedz
addikt
válasz
adrian360 #534 üzenetére
Ész nélkül használható az egész pakli, de ha ügyesen combózod össze a lapjaid, a +1 mana az jól jöhet.
Én kiegyeznék egy olyannal, hogy mana coin, és akkor nem kell a +1 lap, mert amint te jössz már húzod is a lapod.
P00By: Valamiért én nagyon hajlok a Mage, Priest, Warlock trió felé, nagyon ütős dolgokat lehet kikombinálni velük. A Warlockkal csak a hero spellje nem tetszik, azt vagy reworkolnám vagy kezdenék azzal a 2 hp 2 mana dologgal valamit, amit már egyszer fejtegettünk. Amit még viszont ki akarok próbálni az a Shaman + Murlock deck
Úgy elkenték vele a számat, hogy csak pislogtam.
-
DjDanee87
addikt
válasz
adrian360 #530 üzenetére
Szerintem is kicsit túlzás. Egyedül egy esetben tartom jobbnak a kezdést, ez pedig ha pappal van az ember és van nála 1/3 Cleric az elején.
(#531) P00By: Én is játszom mindegyikkel, bár a ma reggeli elpics**ás után lehet én is váltok és csak pappal megyek, mert szerintem ráférne kis nerf. Vagy átvariálni a basic - expert lapokat amiket már nyilván nem fognak megtenni ha nem lesz több wipe. Azért kellene variálni, mert szerintem ha csak a basic lapokat nézzük akkor a priesté torony magasan a legerősebbek szerintem. Cleric, Holy Nova, Shadow Word: Pain, SW
eath, Mindcontrol.
És amiért szerintem nem feltétlen a lapokat kellene gyengíteni: shaman expert lapok szerintem jobbak mint a priesté. Csak ugye azokat sok-sok dustért kell legyártani ha az ember nem áldoz súlyos dollárokat boosterek vásárlására. Ha pedig ingyen játszik az ember a játékkal akkor nem igazán jut hozzá a jó legendarykhoz, expert lapokhoz és marad a nagyrészt basic deck. Abban meg a priest túl erős sztem a többihez képest.Kicsit össze-vissza lett amit írtam
-
Zedz
addikt
válasz
adrian360 #530 üzenetére
A mana coinos lap az nagyon jól tud jönni 1-2 combo kijátszásakor, így lehet kicsi OP az amit írtál. Fórumon nézted, más nem fejtegeti ezt a dolgot?
P00By: Én jelenleg úgy csinálom, hogy minden classt felhúzok 20-ra. Még keresem az igazit.
A priest mondjuk elég erős most, egy jó adag nerf ráférne.
-
DjDanee87
addikt
válasz
adrian360 #442 üzenetére
a már alarm-o-bot ezt is nézd meg, ha még nem láttad: Kripparian Alarm-o-bot
-
DjDanee87
addikt
válasz
adrian360 #108 üzenetére
Élő ember elleni győzelem több XPt ad, mint AI. Azt nem tudom van-e különbség XP szempontjából Basic és Expert között.
Basic mondjuk annyira gyenge, hogy nem is nagyon érdemes ellene menni. Hiába tudod legyőzni, nagy valószínűséggel annál a legtöbb játékos jobban játszik, vagy egyszerűen használ jobb lapokat, így nem sok értelme van basic ellen "gyakorolni". Csak kezdetekkor, a játék alapjait elsajátítani inkább.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Konzol felvásárlás!! Playstation 5, Playstation 5 Pro
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Odyssey G9 OLED 240Hz Dual QHD 49" monitor garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A16 12 hónap garanciával
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GL850-B 144Hz QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest