Hirdetés
- Százmillió Samsung telepítheti a One UI 6.1-et és a Galaxy AI-t
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- DIGI Mobil
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- MG ZS EV menetpróba
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Itthon is lesz Pixel telefon!
-
Mobilarena
A Hearthstone több, mint 6 éves játék így szinte minden információ megtalálható a topicban. Ennek ellenére érdemes inkább kérdezni, mert nincs karban tartott mindenre kiterjedő tudástár, és a gyorsan változó szabályok, kártyák, és eltérő játékmódok miatt ilyen nem is nagyon fog előállni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sagem
addikt
Ja meg a másik..a lapkészlet csak egy dolog, nyilván ezen alapszik a játék, de amiért én személy szerint jobban "sírok" az az, hogy miért nincsenek extra dolgok a kliensben?
Online játék, csomó lehetőség lenne, de semmi Arról már nem is álmodok, hogy a kliens kap egyszer verseny támogatást vagy hasonló funkciókat, de kicsit (nagyon) fel lehetne turbózni..esetleg az arénán is lehetne kalapálni..stb stb.
[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
-
sagem
addikt
válasz tomazin #63552 üzenetére
Ok, ha az téged megnyugtat, akkor nem op, csak az egyáltalán nem játszott (ami nem egyenlő a ritkával) típusból T1 deck lett, ez így teljesen jó skálázódás
btw: a szó klasszikus értelmében egyébként szerintem sem op, a sámán sokkal erősebb.
[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
-
F-ECT$
titán
Azt nem tudom, hogy a hots-hoz hasonlóan itt nem lehetne-e bevezetni, hogy a vesztes meccsért is járjon valami. Sokat dobna ez is a kevésbé játszott paklik használatán, mert jelenleg ha vesztesz, akkor rankot is buksz és gold se jön, így tényleg mindenki arra van "kényszerítve", hogy hatékony paklikkal játsszon.
Dive ever, work never.
-
sagem
addikt
válasz F-ECT$ #63554 üzenetére
A botok miatt biztos hogy nem fogják bevezetni, hiszen akkor simán menne az aranyfarm a botokkal, még akkor is ha néha lebuknak. De elvileg ha megcsinálják azt (normálisan) amit már pedzegettek, hogy ha elérsz x szintet akkor onnan nem csúszhatsz vissza, az talán javítana a kísérletezgetési kedven, lehet, hogy többen váltanánk kevésbé "hatékony" paklikra, ha úgy sincs vesztenivalójuk.
[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
-
filkor.tomi
kezdő
80g küldit cserélnék! Chaos#23528
-
whitezo88
nagyúr
top100 arena ranking Január [link] Kripp az első.
-
Mister_X
nagyúr
válasz whitezo88 #63558 üzenetére
Miért a reddit linket kell bedobni? Ez valami betegség, hogy a reddit topicot kell belinkelni mindenhol (nem csak itt) és onnan elnavigálni az eredeti hírre?
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
Kari1
aktív tag
válasz whitezo88 #63558 üzenetére
Ez csak amcsi szerver EU kicsit erősebb pl
-
Gyuri27
félisten
válasz micafighter #63562 üzenetére
Mert mikor kanadában élt na-n tolta. Ma is ott tolja. Meg onnan többen is nézik szerintem (már csak abból kiindulva, hogy az ő idejükben streamel).
Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz micafighter #63564 üzenetére
Mármint hogy 80%-ban na acc-n játszik így eun nincsenek olyan eredményei? Hát most jól le lett leplezve.
Amd - Radeon - Ryzen
-
micafighter
nagyúr
válasz Gyuri27 #63565 üzenetére
? 30+ plusz meccset tolt EUn is, a legtöbben szintén a körül toltak Gondolkozzunk már kicsit komment előtt Épp azt írtam az előbb hogy nem ez volt a lényege/célja annak amit írtam. Segítek: arra céloztam hogy beírni hogy EU erősebb csak a win ratek alapján szerintem kicsit elhamarkodott, mert ugyan az az illető aki Rank 1 EU, az 2x annyi játékból Rank 48 NA. Vagy a mezőny nehezebb, vagy EUn jobban kijött a mázli a kisebb minta miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Kari1
aktív tag
válasz micafighter #63562 üzenetére
Mivel 30 meccs a limit így EU akkor is erősebb blizzard alapján (mivel nincs részletesebb statisztika így jobban nincs is értelme belemenni).
Amúgy ennyi erőből pedig a legjobb aki 100+ arénából is hozta az a top100. Amúgy szvsz ebből is látszik hogy még 30 meccs is simán lehet RNG. Pont 1-2 napja tolt kripp egy videót ahol megemlíti hogy olyan rossz az RNG-je hogy 2 nap alatt nem tudott 3 winnél többet tolni. (Jah és lehet hogy NA-n jobban snipe-olnak 😃)Amúgy arra tényleg kíváncsi lennék hogy pl kripp milyen statot hozna EU-n.
-
Kari1
aktív tag
válasz NyxNyxNyx #63569 üzenetére
Ezért írtam hogy ez kevés adat (amit a blizzard megoszt) ugye sima átlag (kb pont az érdekes statok maradnak ki). Itt nincs benne semmi azt sem tudod mekkora a felhasználói bázis /milyen a szórás / hányan adják fel stb.
Lehet hogy pl EU-n van egy 200-250 mag aki ilyen jobb statokat hoz de a többi játékos "gyengébb". (De a top attól lehet erősebb)
Plusz mint írtam az sem teljesen korrekt hogy vki 30 meccset játszott más meg akár 100.
Jah plusz arra is kíváncsi lennék hogy pl ezeknél a statoknál ki milyen arányban kezdett/ volt 1 dropja. Mivel pont kripp tolt fel most egy olyan videót ami szerint arénában ha kezdesz és van 1 dropod akkor az akár +10% win. -
NyxNyxNyx
addikt
Ja, arra reagáltam (meg micafighter is), hogy azt írtad az EU erősebb, pedig ezekből az adatokból nem tudunk meg semmit biztosra, de ha ha valami féle következtetést akarunk levonni, akkor pont az jön le, hogy NA az erősebb.
De akkor gondolom nem szó szerint értetted az "erősebb"-et.
Még azóta nem próbáltam az NA arénát mióta átjött egy csomó kínai tryhardkodni.
"I've tried the same thing 8 times and I'm all out of ideas..."
-
Kari1
aktív tag
válasz NyxNyxNyx #63571 üzenetére
Szerintem meg azt hogy max kiegyenlítettebb a mezelőny. Itt csak 100 játékos adata van, ami alapján az EU top 100 erősebb. Amúgy amit ti mondtok az alapján az is lehet hogy az NA bénább mert ha azonos képességű de béna játékosok vannak akkor senki nem fog kiugró eredményt hozni így a egyes játékosok eredménye közelebb lesz a várható értékhez. De attól még az egész mezőny nem lesz erősebb. Plusz az is kérdés hogy a lejátszott meccsek tekintetében hogy tart a várható értékhez. Lehet hogy 30 meccsnél még ezek statok de 40-50nél már -2 győzelem. (Ennél többet már tényleg nem érdemes ezzel foglalkozni, mondjuk azt hogy átlagok tekintetében EU jobb )
Az pedig majd kiderül hónapról hónapra hogy ki tudja ezeket a számokat hozni. -
tomazin
veterán
válasz micafighter #63574 üzenetére
"páran"
-
F-ECT$
titán
A botokkal lazán ment így is a farm, amíg le nem buktak. De lehetne pl olyan szabályokat is bevezetni, hogy csak az a meccs számít, ami végigment, sorban 3 loss után nem jár gold, amíg nem nyersz egyet, stb.
De továbbra is annak látnám a legnagyobb értelmét, hogy a lassabb paklik / hosszabb meccsek esetén járjon extra csillag a győzelemért (ezt lehetne a pakli mana costjával, vagy a körök számával mérni), mert amíg egy agro win 5 perc, egy kontrol meg 10, addig az emberek többsége marad az előbbinél. (Nem cél, hogy az utóbbi extra jutalmat kapjon, de legalább legyen kb egálban a kettő.)
Dive ever, work never.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz F-ECT$ #63577 üzenetére
Szvsz amíg van értelme rohanni ladderen, addig úgyis aggroval fogják tolni az emberek. Nagyon nehéz belőni úgy a controll rewardjét, hogy megérje, de ne legyen "kötelező". Ugye aggronak nem csak az az előnye mászáskor, hogy gyorsabb vele egy meccs (bár tény, hogy ez a legnagyobb előnye). Az is, hogy kevesebbet kell gondolkozni, így kisebb a hibalehetőség. Nyilván ez mondjuk lifecoachnak nem szempont, az emberek 90%-ának viszont igen, főleg amikor arról beszélünk, hogy több száz meccset le kell tolni. Továbbá mivel egy controll meccs tovább tart, nagyobb az esélye, hogy te szarul húzol, vagy az ellenfél mákosan húz. Lehet már t14, nyerésre állsz, te behúzol egy manás lapot, ellenfél meg topdeckel pont egy választ a boardodre / kezedre és elbukod. Szóval nem csak azt kell kompenzálni, hogy 10 perc alatt játszol 1 meccset és nem 2-őt, hanem azt is, hogy ha elbuksz egy meccset (akár hibádon kívül, dc, akármi) akkor 10 percet vesztesz vele és nem 5-öt (ha érthető mire gondolok).
Ugye ha meg "kötelező" a controll, akkor jönnek a rendszeres 10+ perces meccsek, és a casualok nagy része itt hagyja abba. És mivel ugye elég sok jel mutat arra, hogy a HS célközönsége a casualok, ezért ezt úgyse fogja engedni a Blizz.Amúgy szvsz nagyon nehéz lenne belőni a controll definícióját. Írod a körök számát: midrange-el is el lehet húzni a dolgot. Írod a mana költséget: ha elég nagy a reward, el tudom képzelni, hogy megérje aggro deckbe bedobni pár 9+ manás lapot csak azért, hogy megüsse a szintet (nyilván mulliganelsz ellene ahogy tudsz és reménykedsz hogy nem húzod fel, amire végülis jó esély meg van figyelembe véve hogy úgyis max a pakli felét látod). Gyakorlatilag bármilyen megkötést teszel, azt valamilyen formában lehet exploitolni és fogják is. Plusz onnantól kezdve még kő-papír-abb lesz a játékmenet, olló nélkül. Mert vagy ultragyors deckeket gyártasz, amivel nem kapsz extrát de kb. t2 után fel lehet adni a meccset, vagy controll deckeket a reward miatt. Aztán onnantól tényleg meg lehet eggyezni, hogy ha játék elején: "wow" -> aggroval játszik, "well played" -> controllal játszik. Ha nem mirror, akkor aggro rögtön fel is adhatja. Ha controll mirror, akkor meg tempostorm meta helyett tempostorm mirror meta lesz, aki alacsonyabb helyen szerepel az rögtön feladhatja. Aggro mirror esetén meg kis programozással módosítják a coint, hogy ha felhasználod, akkor nem +1 manát kapsz, hanem egy coint bedobsz a boardra, ha fej nyertél, ha írás a másik nyert.
És akkor pikk-pakk meg lehet mászni a laddert, csak jó stratrégiát kell kiválasztani, hogy váltogasd a deckjeidet. Az lesz a HS meta-metaVaaagy meg kell szüntetni a ladder rewardot és rögtön nincs hova sietni.
tl;dr: Tök egyszerű leírni, hogy "kapj plusz rewardot ha controllal játszol", de ha megpróbálsz egy minden részletre kiterjedő specifikációt leírni, akkor rájössz, hogy mennyi gyenge pontja lesz. Ha nem te jössz rá, majd valaki a fórumból
[ Szerkesztve ]
-
F-ECT$
titán
válasz Cathfaern #63580 üzenetére
A körök számával szerintem a legegyszerűbb elindulni. Ezt exploitolni nem lehet, ha meg valaki azért nem adja be a lethalt, mert még 2 kör kell az extra jutalomig, akkor lehet, hogy az ellenfél megveri abban a 2 körben. Ha meg reménytelen az ellenfél helyzete, akkor úgyis feladja, és akkor sem lesz meg a szükséges körök száma.
Említettem korábban a hots példáját (bár egy ideje már nem játszok vele). Ott minden meccs után van gold és xp jutalom, ez utóbbi függ a meccs hosszától. Ha pedig nyertél is, akkor kapsz extra goldot és extra xp-t. Így nem érzed (akkora) időkidobásnak a 25 perces bukott meccset sem.
Dive ever, work never.
-
NyxNyxNyx
addikt
válasz F-ECT$ #63577 üzenetére
"De továbbra is annak látnám a legnagyobb értelmét, hogy a lassabb paklik / hosszabb meccsek esetén járjon extra csillag a győzelemért."
És akkor extra csillaglevonás járna a vereségért? Nekem ez nagyon clunky.
"I've tried the same thing 8 times and I'm all out of ideas..."
-
micafighter
nagyúr
válasz Cathfaern #63580 üzenetére
Tulbonyolitod szerintem Amit (#63581) F-ECT$ ir hots-os példával szerintem nagyon jó megoldás lenne.
Amúgy továbbra se értem miért gondoljátok hogy aggro-val kevesebbet kell gondolkodni Épp LC beszélt róla hogy szerinte a jelenlegi control deckek se igényelnek semmivel több tudást az aggronál. Szerintem azért gondolják sokan, hogy az aggro az no skill deck, mert egyszerüen annyira erős aggro deckek vannak most, hogy több misplay-el is könnyen nyerhetőek a meccsek, nem büntet annyira a játék. De ettől függetlenül a legtöbb aggro deck ha nem nyer T5-6-ig, onnantól exponenciálisan csökken az esélye a győzelemre, és nagyon nem mindegy hogy mikor mész face-re meg mikor tradelsz. Salaam is tett már ki ide képet ahol aggroshamannal ment és a T1 play kb el is döntötte a meccset.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz F-ECT$ #63581 üzenetére
Ez a hots-os verzió tényleg jó, nem tudtam hogy ott így működik.
Körök száma elvileg működhet. Gyakorlatilag kérdés nem fognak-e rámenni arra a deckek, hogy csak azért berakni pár lapot, hogy 1-2 kört még lehessen húzni (ugye ebben mage jelenleg is király), illetve hogy ha ez bekövetkezik, mennyire lesz zavaró.
De mégegyszer, szerintem sokkal egyszerűbb megoldás, ha a szezon végi reward kerül megszüntetésre, vagy átdolgozásra. És/vagy hosszabb szezonok anélkül, hogy a mostani reward szint megszerzéséhez több meccs kéne, mint jelenleg (mert hiába 3x olyan hosszú a szezon, ha 3x annyi meccs is kell r5-szintű rewardhoz. Akkor ugyanúgy rohanás lesz).
-
h3lios
addikt
Meccsek után járó XP-s megoldással simán kibékülnék énis. Ha minden kasztod elérte a level 60-at (aminek amúg szintén semmi értlme nincs, 1-2 golden basic lapot leszámítva) gyakorlatilag csak a golden hero-k számítanak motivációként. Azt meg Redditen is sokan írták, hogy 500 win után is lehetne valami "reward" rendszer, mert onnantól, hogy megvan nekik 1 golden hős, gyakorlatilag feleslegesnek érződik a vele folytatott játék.
Szintén Redditen pár hónapja valaki postolt 1 komplett achievement rendszeret grafikai tervekkel lehetőségekkel együtt. Csak le kellett volna programozni és berakni a játékba, mert mindenkinek tetszett. Ehelyett van a mostani rendszer, ahol játékon belül 0 infót kapsz, hogy mi van kész és mi nem. Wiki oldalak böngészése nélkül azt sem tudja az új játékos, hogy milyen acsik vannak. De azért ne zavarjuk őket össze...
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
whitezo88
nagyúr
Újabb példa mennyire 0 IQ kell egyes deckekhez. [link]
play around swipe? NOPE!
-
sagem
addikt
válasz whitezo88 #63592 üzenetére
Ez azért nem csak IQ kérdése, a pirate warival nyerni kellene már a hetedik körre, minél tovább húzódik, annál kevesebb az esélye, hogy befejezze. Ha kézben tartja a kalózkáit mit csináljon veled miután kitetted a nagy tauntjaidat? Nincs leszedése, fegyverrel, varival nem üti át egy az egybe, szóval a lények arról is ugyanúgy lepattannak.
Vesztett helyzet, már mindegy, menni kell és reménykedni
szerk: bocs, most látom, hogy benéztem és ez még csak a negyedik kör Így mondjuk már más a leányzó fekvése, bár fegyver nélkül van a jelek szerint, szal kb. mindegy neki, ez egy ilyen pakli vagy kijön a lépés az elején és akkor gg, vagy nem áll össze a kép és akkor maximum az ment meg, hogy az ellenfeled megszakad vagy még a tiednél is borzalmasabb keze van, amire mondjuk igen kicsi az esély
[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
-
balisz
senior tag
Pontosan. Mint face Warrior egyedül a Mortal Strike-okat meg az utolsó weapon charge-ot lehet érdemes tartogatni, ha vársz a face damage-el, azzal csak a saját esélyeidet rontod a meccs megnyerésére. Ha ki-Innervate-el egy nagy taunt-ot, akkor már vesztett is 4 damage-et. Meg ahogy látom már 7 manán volt, szóval innen már ő nem tud körbejátszani semmit anélkül, hogy tulajdonképpen ne a saját esélyeit rontsa. Ez nem IQ, hanem játszott deck típus kérdése, más deck-el is ugyanannyi a missplay, ha nem több.
[ Szerkesztve ]
-
DaveNo1
veterán
válasz Cathfaern #63590 üzenetére
De azaz XP, a ladderen nem jár több pont a hosszabb meccsekért, igaz ott nincs ilyen 3-4-szeres hosszúságbeli különbség.
Ez a több pont hosszabb meccsért azért nehezen kivitelezhető, mert akkor a vereségért is több pontot kellene levonni, és máris kevésbé vonzó a lehetőség.
[ Szerkesztve ]
You are not prepared.
-
kchryss
addikt
Ha már misplay a téma, nemrég arénában akkora misplay-t nyomott az ellenfelem, hogy nem hittem a szememnek:
turn 2 coinnal kirakott egy Unlicensed Apothecary-t amire nem volt válaszom több körön át, nyerő helyzetben volt, aztán turn 5 kijátszott egy Forbidden Ritual-t és 5x5-öt sebzett a saját fejére.
Új hozzászólás Aktív témák
- G.Skill 48 GB DDR5-7200 (2x 24 GB) 8400 + Alphacool ddr5 ram modul
- Macbook Pro 16" 2019 i9-9980H 64GB 1024GB AMD Radeon Graphics 5500M 8GB 3K Retina
- Asus G15 Zephyrus RTX 3070 15,6 4k 165HZ Ryzen9-5900HS 16gb ram 1TB ssd win11
- Újszerű iPad Air 3 2019 64GB Space Gray Cellular US-5016
- Dell XPS Precision 5530 i7-8850H 4.3GHz 16GB 512GB Nvidia Quadro P2000 (1650Ti) 4K IPS TouchScreen!