- Íme, a Huawei Pura 70 széria
- Mobil flották
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- OnePlus 7 Pro - hétpróba
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Elhalasztották a World of Goo 2 megjelenését
gp Május helyett csak augusztusban kapjuk meg a folytatást PC-re és Nintendo Switch-re.
-
5G-s verzió is készül a Realme C65-ből
ma Ha itthon is kapható lesz, valószínűleg a modernebb adatkapcsolati képességekkel bíró verzió érkezik.
-
Mobilarena
A Hearthstone több, mint 6 éves játék így szinte minden információ megtalálható a topicban. Ennek ellenére érdemes inkább kérdezni, mert nincs karban tartott mindenre kiterjedő tudástár, és a gyorsan változó szabályok, kártyák, és eltérő játékmódok miatt ilyen nem is nagyon fog előállni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
h3lios
addikt
2 dolog ezzel kapcsolatban.
Valóban, itt a vásárló dönthet úgy, hogy nem játszik tovább / nem fizet be. Ezzel az a baj, hogy ez nem egy AAA játék ami, ha sz.r akkor kivárod a következő részt és, ha az már jó beruházol rá. Itt ha kihagysz és nem játszol napi szinten akkor a pénzráfordítás mértéke fog drasztikusan megnőni, ha a jövő beli kontent / szemléletmód váltás mégis meghozza a várt eredményt. Nem lesz elég kiadni 50 dollárt, mert 1-2 kieg lemaradást irdatlan kiadásokba kerül behozni. Éppen ezért fél sok ember abbahagyni a játékot, még akkor is ha rohadtul nem élvezik a jelenlegi metát. (itt most kéz feltartással jelentkezem és kíváncsi vagyok, hogy innen hányan gondolkoznak ugyan így)
A másik az, hogy a Dev-ek egyszerűen életképtelenek és nem valóak egy ilyen játék közelében. Ezt már többször is elmondtam és akkor is szidtatok, hogy akkor, hogy lehet ilyen sikeres 1 játék. A játék valóban a kezdetben sokat köszönhetett a fejlesztőknek, mert elindultak egy jó úton. De gyakorlatilag az első fél - 1 évet leszámítva csak csalódásokat okoznak. A játékot pedig rég nem a jó kontent, hanem a Warcraft Lore iránti szeretet / kártyajátékok szeretete viszi el a hátán. Ezért nem sikeresek a konkurens játékok, mert valamelyik elem hiányzik. Vagy nincs Lore, vagy az alap játékmechanika unalmas / használhatatlan netes közegben. (pl. MTG).
(#63403) DaveNo1
Ilyenkor hivatkoznak arra, hogy nem akarják, hogy az új játékosok összezavarodjanak. Ezt a pontot le is hagytam. Kripp kitért arra is, hogy NINCSENEK új játékosok, mert jelen helyzetben pocsék a játékélmény új belépőként. Esélyed nincs a játékmódokban 1-2 év farmolás vagy komolyabb pénz ráfordítás nélkül sehova nem jutsz el. De azért szolgáljuk csak ki a nem létező igényeket és fókuszáljunk 1 olyan rétegre ami nem létezik. A maradék pár millió meglévő játékosnak meg köpjünk a képébe, mert ők már "befizették" a kötelező pénzeket. Ez számomra gusztustalan, de ezzel 1-2 éven belül tönkre is teszik a játékot, mert szépen lassan el fognak fogyni a meglévő emberek.
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825