- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
it Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Mobilarena
A Hearthstone több, mint 6 éves játék így szinte minden információ megtalálható a topicban. Ennek ellenére érdemes inkább kérdezni, mert nincs karban tartott mindenre kiterjedő tudástár, és a gyorsan változó szabályok, kártyák, és eltérő játékmódok miatt ilyen nem is nagyon fog előállni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
micafighter
nagyúr
Ez rendben is van. De most egy fps vagy moba játéknál nincs mit tesztelni azon ha picit növelnek vagy csökkentenek egy értéken. Itt egyet csökkentettek a leper gnomeon és azóta senki nem játsza mert nem tud felfele tradelni. Egyet csökkentettek abusiveon és a deckek nagy része kukázta hasonló okok miatt.
Nem tudom mennyit playtestelnek hsben de másik példa pl leauge of legends, moba játék. Sokat playtestelnek, de feltételezem leginkább az új képességeket, "játék mechanikákat", mert ott ha állítanak 1-2 értéket az nem oszt nem szoroz, nem lesz tőle broken valami. Viszont jött az egyik hősnél egy új mechanika (aki tudja: malzahar rework passzivjára gondolok). Mivel teljesen új mechanika, biztos playtestelték. Viszont mikor behozták 2+ másodpercig tartott, nem akarok részletekbe menni de egy nagyon erös képesség. Pár hónap után rájött a játékfejlesztö is hogy ez igyigy kicsit broken, én 0,5 mp-re csökkentették, azaz a negyedére.
Ez egy olyan overpowered képesség amúgy aminek a legelső playtestnél ki kellett volna jönnie.
Ez egy hősnek egy passzív képessége, semmi kombo, semmi összefüggés más dolgokkal nem kellett hozzá, egyedül annyi hogy harcoljanak és látják hogy a 2mp kicsit sok.
Most attól elvonatkoztatva hogy ténylegesen ki mennyit playtestel, egy kártyajátékban szerintem is sokkal több dogot változtathat egy lapnak a nerfje vagy buffja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Autós topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- Gaming notebook topik
- Commodore 64
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- SONY LCD és LED TV-k
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...