Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • micafighter

    nagyúr

    válasz saen #58728 üzenetére

    Ez rendben is van. De most egy fps vagy moba játéknál nincs mit tesztelni azon ha picit növelnek vagy csökkentenek egy értéken. Itt egyet csökkentettek a leper gnomeon és azóta senki nem játsza mert nem tud felfele tradelni. Egyet csökkentettek abusiveon és a deckek nagy része kukázta hasonló okok miatt.

    Nem tudom mennyit playtestelnek hsben de másik példa pl leauge of legends, moba játék. Sokat playtestelnek, de feltételezem leginkább az új képességeket, "játék mechanikákat", mert ott ha állítanak 1-2 értéket az nem oszt nem szoroz, nem lesz tőle broken valami. Viszont jött az egyik hősnél egy új mechanika (aki tudja: malzahar rework passzivjára gondolok). Mivel teljesen új mechanika, biztos playtestelték. Viszont mikor behozták 2+ másodpercig tartott, nem akarok részletekbe menni de egy nagyon erös képesség. Pár hónap után rájött a játékfejlesztö is hogy ez igyigy kicsit broken, én 0,5 mp-re csökkentették, azaz a negyedére.

    Ez egy olyan overpowered képesség amúgy aminek a legelső playtestnél ki kellett volna jönnie.

    Ez egy hősnek egy passzív képessége, semmi kombo, semmi összefüggés más dolgokkal nem kellett hozzá, egyedül annyi hogy harcoljanak és látják hogy a 2mp kicsit sok.

    Most attól elvonatkoztatva hogy ténylegesen ki mennyit playtestel, egy kártyajátékban szerintem is sokkal több dogot változtathat egy lapnak a nerfje vagy buffja.

Új hozzászólás Aktív témák