- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Okai Neon Pro - a guruló karácsonyfa
- Duotts F26 - megoldjuk erőből
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Xbox-ra tart végre a Kena: Bridge of Spirits?
gp Az amerikai korhatár-besorolás oldalán bukkant fel a játék új kiadása.
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
Mobilarena
A Hearthstone több, mint 6 éves játék így szinte minden információ megtalálható a topicban. Ennek ellenére érdemes inkább kérdezni, mert nincs karban tartott mindenre kiterjedő tudástár, és a gyorsan változó szabályok, kártyák, és eltérő játékmódok miatt ilyen nem is nagyon fog előállni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
F-ECT$
titán
válasz DaveNo1 #16786 üzenetére
Nem akarok nagy hülyeséget írni, de szerintem egy jó AI-t írni a HS-hez nehezebb, mint pl a sakkhoz. Hallgattam 1 félév mesterséges intelligenciát az egyetemen, és abból az világosan látszott, hogy az AI olyan szituációkban jó, ahol "zárt térben" kell csak mozogni, és ez a tér minél kisebb. A HS-nél a kártyák száma, az egymásra hatásuk (mi mit buffol, hogy helyezkednek el a boardon, milyen kártyák vannak a kezedben, mik jöhetnek még, mi a paklid "lényege", win conditionja, stb) sokkal nagyobb szabadságot jelent, mint a sakkban lévő bábuk, és mozgási lehetőségeik. Arról nem is beszélve, hogy a pillanatnyi állás kiértékelése sem egyszerű, gondoljunk csak egy freeze mage vagy miracle rugó esetére, ahol még irtózatos board hátrány esetén is lehet nyerni. Szóval az AI szerintem nehezen hozható "emberi" szintre, így a Heroic kihívásoknál másfelé kell tekinteni.
oxox, lehet ezt csalásnak is tekinteni, de én inkább úgy tekintek rá, mint egy átlagos single player játék bossára. Ott sem egyenlő felek küzdenek, hanem a játékos a saját kis gyenge hősével megy a túltápolt, de "buta" boss ellen, akit aztán mégis le tud győzni.
ui: A fenti sakkos feltételezésemet nyugodtan meg lehet dönteni, lehet csak lusták / nem elég okosak egy jó AI megírására a Blizznél
Dive ever, work never.