Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Chronos85

    tag

    Hunter aréna elemzés (félkész)

    A megjegyzéseket korrekciókat szívesen fogadom, sőt mi több örömmel várom, hogy minnél több információval legyen gazdagabb az olvasó.

    A Huntert első sorban a már tapasztaltabb játékosoknak és a pörgős gyors játékot szeretőknek ajánlanám. Ha rangsorolnom kellene a kasztokat, nálam az utolsó háromban szerepelne, mivel nagyon két élű. Ha sikerül összehozni egy bika paklit, akkor nagyon élvezetes köröket tudunk menni, de sajnos amíg egy közepes vagy gyenge draftal a pala, mage, druid hármasnál kitudunk préselni 4-5 győzelmet addig hunterrel erre esélyünk sincs.
    Több removalnál is írom, hogy 2-3 is elfér, ez azért ennyire nem egyszerű, mert szükségünk lesz minoinokra is ha nyerni szeretnénk, Mindig nézzük meg, hogy mennyinél járunk és pl.: 5 kill command mellé valszeg már nem lesz szükségünk explosive shotra.

    Hero képesség: 2 manáért 2 direkt sebzés a hősbe elsőre nem tűnik valami jónak. De várjunk csak ezzel igen nagy előnyre tehetünk szert lategameben. Igyekezzünk minnél többször kihasználni. Ezért a draft során több olcsó minoinra lesz szükségünk a többi kaszthoz képest.

    A kaszt előnyei:
    - szuper hero képesség
    - szögegyszerű a játék vele (to the face baby)
    - nagyon erős paklit tudunk összerakni, ha elegendő "beast"-et ajánl fel

    Hátrányai:
    - nagyon szenvedős lesz, ha nem kapunk a draft során a kulcskártyákból

    Hunter Secretek: Szerves részeit képezik a kasztnak, ne féljünk beválasztani őket. Egy tapasztalt játékos persze kitudja játszani őket, viszont minden féle képpen hátrányba kerül miatta.

    Top kártyák:

    King Krush: A Hunter legendary lapja, 9 manáért 8/8 van jópár másik hasonló legend, de ezzel a kijátszott körben is tudunk támadni a charge képesség miatt, nem mellesleg beast.

    Gladiator's Longbow: 7 manáért egy 5/2es fegyver nem nagy szám, de várjunk csak ezzel támadva nem szenvedünk el sebződést. Nyugodtan beleszálhatunk akár egy óriásba is.

    Snake Trap (secret): 2 manáért 3db 1/1es kígyó kombózva igen nagy előnyre tehetünk szert. pl.: starving buzzardal kapásból három lapot is húzhatunk. Fontos, hogy csak direkt minoin sebzésre aktiválódik. Battlecry, spell, vagy mage pingje nem játsza ki a secretet.

    Savannah Highmane: 6 manáért egy 6/5ös elsőre nem nagy szám, de ha meghal 2db 2/2es hiénát idéz. Ezért mint a megjegyzésben is írja ez egy igazi szörnyeteg. 2-3at nyugodtan válogassunk be ha lehetőségünk van rá.

    Explosive Shot: Nem sok aoe sebzése van a hunternek. A célpont szomszédjait is sebzi 2vel, igaz a tapasztaltabb játékosok figyelnek már a boardon elhelyezett minoinok sorrendjére, de azért nyugodtan válasszunk be 2-3at is ha tehetjük.

    Eaglehorn Bow: Fegyver már ez is elég, de csapdák aktiválásával táplálhatjuk. Early gameben hatalmas előnyhöz juttathat minket, de lategameben se rossz 2t ha tehetjük.

    Deadly Shot: A random miatt lehet nem ide kéne sorolnom, de ha letudjuk a nagy dögök mellöl takarítani a kicsiket akkor egyértelműen top kártya 3 manáért akár egy óriást is leszed 2-3nál azért többet ne nagyon, mert a jóból is megárt a sok.

    Animal Companion: Ez a spell, mint írja is egy beastet idéz (4/4es taunt, 2/4es +1 dmg minden mobunknak a boardon vagy 4/2es charger). Olcsó, jó, nyugodtan akár 4-5öt is.

    Unleash the Hounds: Továbbiakban UTH. 2 manáért az ellenfél boardján lévő minoinjainak megfelelő 1/1es chargeos kutyát idéz. Elsőre nem nagy szám de kombózva pl.: Starving Buzzardal, Scavenging Hyenával, Hunter's Markal nagyon durva pusztítást lehet végezni velük. Ezért ha tudjuk kombózni egyáltalán nem sok a 3-4 se belöle.

    Starving Buzzard: A Hunter laphúzó kártyája, 1Hpja miatt csak abban a körben tegyük ki, amikor tudunk is húzni vele. 2-3 ha kitudjuk használni a képességét.

    Scavenging Hyena: Önmagában ez se valami nagy szám, de csunyán feltud hízni ha sikerül kombóznunk pl.: UTHval. igyekezzünk akkor kitenni mikor 2-3 beastet is be kell tradelnünk. 2-3 ha sok a beast lapunk.

    Hunter's Mark: Igyen kijátszható és bárminek 1re állítja a HPját. kell ennél több? :) Jól kombózható pl.: UTHval.

    Multi-Shot: Early gameben hatalamas előnyre tehetünk szert vele, késöbb is hasznunkra válhat.2-3 nyugodtan elfér belöle.

    Tracking: Elsőre nem tűnik valami jónak, de mi választhatjuk ki a három lapból a legszimpatikusabbat (a másik 2 visszakerül a pakliba). Ezzel hatalmas előnyt szerezve. Ennek ellenére 2nél többet ne pickeljünk, mert valamivel nyernünk is kell majd.

    Nem nagyon jó, de nem is rossz kártyák:

    Explosive Trap (secret): Az egyetlen aoeje a hunternek, de csak a hőst támadva aktiválódik. Ezért és 2 sebzése miatt early gamben igazán hasznos.

    Freezing Trap (secret): Tempo kártya, csak early gameben tudjuk kihasználni igazából és könnyen kijátszható ezért 1 maximum 2nél többet ne válasszunk belöle.

    Misdirection (secret): Nincs is jobb, mint mikor egy nagy sebzést sikerül valaki másra áthárítani, viszont könnyen kijátszható (fegyverek, druid hero power is aktiválja), ezért nem top.

    Flare: 1 manáért laphúzás, nem rossz. Secretet, Sthealthet semlegesíteni se rossz, de ezek eléggé szituációhoz kötöttek csak ez miatt nem top.

    Tundra Rhino: 2dmgvel nem nagy szám, de az összes beastünknek charge-ot ad amíg él (saját magának is). 5. körben kijátszva nagy valószínűséggel csak egy 2 manás lapot tudunk vele leütni. Ezért probáljuk kombózni mással, ez miatt 2nél többet ne is nagyon válasszunk belöle.

    Timber Wolf: Önmagában nem erős, de ha kombózni tudjuk pl.: UTHval, Buzzardal, Kill Commandal már igazán hasznos kis jószág. 2-3 ha paklink engedi.

    Houndmaster: Bármelyik beastünkből tauntert csinál +2/2es buffal. Nem hangzik rosszul, de 4/3as értékekkel nem valami nagy szám, ezért csak akkor válasszuk ha van már jó pár erős beastünk pl.: Oasis Snapjaw. 2nél többet azért ne.

    Arcane Shot: 2dmg bármire nem rossz, de igazi hasznát csak early gameben vesszük ezért 2nél többet ne pickeljünk ha van jobb.

    Rossz kártyák:

    Snipe (secret): 2 manáért 4 dmg, nem hangzik rosszul de könnyen kijátszható ezért kerüljük.

    Bestial Wrath: Tempót szerezhetünk vele early gameben, nem valami nagy szám mert csak beastre tudjuk rárakni és többnyire 1hpval fog ott maradni az amire ráraktuk.

    Hunter-el jól kombózható minionok:

    Fontos hogy az első körben tudjunk valamit kijátszani valamint késöbb a hero power mellett. Ezért a jobb 1 manás lapok pl.: Argent Squire, Worgen Infiltrator, Leper Gnome
    Jobb Charger lapok pl.: Bluegill Warrior, Wolf Raider, Arcane Golem, Argent Commander
    Jobb Beast lapok pl.: Bloodfen Raptor, Dire Wolf Alpha, Ironbeak Owl, Oasis Snapjaw, Stampeding Kodo stb...
    Abusive Sergeant: Ezt ne az elsőben rakjuk ki probáljuk UTHval kombózni.
    Stonetusk Boar: Ha nincs UTH hunter's markal ez is letakarít bármit vagy ha kell a Kill Command 5 sebzése.
    Knife Juggler: Alapból is jó, de UTHval egy getling géppuska.
    Wild Pyromancer: Hunter's Markal ha nincs kéznél UTH.
    Flesheating Ghoul: Ha nincs kéznél hyena ezt is etethetjük UTHval.
    Emperor Cobra: Beast és bármit letakarít Thundra Rhinoval kijátszva.
    Cult Master: Ha nincs kéznél Buzzard, UTHval.

    Mostmár mehetünk bátran vadászni! Mint látható jók a hunter lapjai, a gond akkor van ha ezeket nem tudjuk combózni. Viszont az aréna is kezd elmenni a gyors pörgős irányban, mint a constracted. Ezért még ha mi nem is fogjuk választani jó tisztába lenni a lapjaival.

    Itt meg is ragadom a lehetőséget, hogy megkérjem ollie-t ha méltónak találja (és kijavította a helyesírási hibáimat :) ) nyugodtan csapja hozzá az ő sorozatáhóz, blog bejegyzései közé is rakhatja. Nem haragszok meg ha egy csokorban lesznek, a vázat úgyis onnan vettem. Köszönöm.
    A rugót nem igérem meg, ha időm engedi akkor a héten meglesz. Azért azzal több tapasztalatom van.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák