Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • King Unique

    titán

    válasz mcm2022 #54432 üzenetére

    Akkor az egy készletről megmaradt utolsó darab lehetett, mert már évek óta nem forgalmazzák az M3 Portable sorozat modelljeit sem Maxtor, sem Samsung néven.

    Ha erősen feszegetne lett az USB-kábel csatlakozója az aljzatban, akkor nem meglepő amiatt a kontakthiba, érintkezési probléma...

    Az csak egy dolog, hogy korábban XY külső HDD X évig volt használva azon a tévén. Az viszont tény, hogy 2,5"-os külső merevlemezeknél fontos a stabil tápellátás USB-n, azaz a tévén lehetőleg a már említett "HDD 5V 1A" jelölésű USB-porthoz legyen csatlakoztatva, máskülönben előbb-utóbb gondok lehetnek az elégtelen tápellátás miatt.

    Mind a Maxtor, mind az ADATA külső merevlemez esetében eleve 3 év a gyártói garancia, ami pl. az előbbi adatlapján is világosan látszik. Az, hogy egyes hazai webáruházak nem erőltetik meg magukat és csak a törvényben előírt 12 hónapot vállalják, vagy ki tudja honnan szerzik be a terméket és azért kevesebb a garanciaidő, az más dolog. Viszont attól még normál esetben a gyártói garancia érvényes marad, ami a gyártó weboldalán ellenőrizhető, valamint szükség esetén opció az RMA (példa), azaz közvetlenül a gyártóval (Seagate) intézni a garanciális cserét, oda kiküldeni a hibás terméket.

    Ha maga a külső ház ment tönkre, akkor egy másik USB-s külső ház 2,5"-os HDD / SSD meghajtókhoz manapság azért egyáltalán nem olyan drága (példák) és az összeszerelése sem űrtechnika, meg pláne ha tool-free típus (példa), a vásárlás helyén akár ingyen / pár ezresért össze is pattintják ha kéri a vásárló, stb. De ha nem, hát nem, lehet nyilván új külső merevlemezt is venni.

Új hozzászólás Aktív témák