- Magisk
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy A16 5G - a hetedik évben megpihen
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
-
Mobilarena
Házimozi belépő szinten
Új hozzászólás Aktív témák
-
dingo-htc se
tag
válasz
tylerddd #85700 üzenetére
Szerintem jó választás. Nekem még a kube 2 van, de rengeti a szobát az is. Nagyon szeretem. Pontos, feszes.
Nézz használtan 2 darabot 300k körül lehet találnál Kef Kube 8b-t.
Dali, Polk esetleg Klipsch is jó lehet.
SVS SB-1000 , 560€ Amazonon kb. 230k. Bár nem tudom a pro mennyivel tud többet, de jóval drágább. -
hunspikey
őstag
válasz
tylerddd #85687 üzenetére
Én totál kezdő vagyok, de a hallásom nem az mivel foglalkoztam zenéléssel. Én kényelmi okokból az SVS100 pro-t választottam, szerintem a HomeMovie-s srácokkal lehet alkudozni pont beleférnél a 300-ba. Ez a láda rettenetesen kényelmes ha felváltva kell zenéhez és mozihoz is láda, mivel lehet profilt váltani ami viszi magával a hangerőt, a különféle szoba korrekciós frekvenciákat illetve az alsó adott esetben káros freki vágást is (meg igazából minden egyebet de nyilván a fázist meg egyebeket nem kell tekerni). 3 profilt lehet konfigurálni, - szerintem iszonyú jó, hogy lehet váltani egy telefonos appal egy gombnyomással. És emelett szerintem nagyon szép precíz igazi zenei hangja van. Kb reálisan 28 hz-ig megy le, szóval földrendést nem tud csinálni, bár nálam remeg az ágy egy-két film alatt... Ha jól láttam a teszteken is szépen szerepel.
-
I'am Dony
őstag
válasz
tylerddd #85687 üzenetére
Egyértelmüen 1 db. Az indoka pedig az, hogy 150 ért már nem kapni elfogadható szubot használtan sem. Inkább legyen egy "normálisabb" mint két bóvli vacak ami csak puffog.