- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Dr. Akula #31 üzenetére
Soha nem volt még problémám DRM-el ezt komolyan mondom neked.
Olyan volt hogy esetleg valami lassan indult el mert előtte lefutott az AntiCsít meg ilyen olyan dolgok de hogy ne indult volna el játék olyan nem volt.
De ez nem meglepő, nálam sok olyan hiba nem volt ami másnál meg igen.
Cyberpunk-ot 1.05-tel toltam végig, nekem nem voltak elrepülő autók meg útra hajló pálmafák meg textúra hibák sem, pedig akkor ezek a bugok még mindig jelen voltak a YT videókba ebben a verzióban.
A játék vége felé volt pár bug aztán ennyi volt. Számomra 10/10 volt a game.
Sőt DOS-os korszakom óta talán a Cyber volt az egyetlen amibe a legtöbb bugot felfedeztem holott írtam, hogy még annyi sem volt mint másnak.
Pedig rengeteg játék megjelenésnél már az első verziókkal toltam.
Legtöbbször grafikai hibákkal találkoztam, de általában a game ready driver hiánya miatt és azok is olyanok voltak amiktől még lehetett tovább tolni a gémeket.
Szal pl nálam a bugos játék megjelenés nem elrettentő dolog és egy ideje már nem is veszek megjelenés után gémeket és nem az állapotuk hanem az áruk miatt.
Mondjuk lehet nem egy Low budget PC-vel kell nekiállni tolni a top gémeket és akkor lehet nem futnának bele annyian hibákba.
A 3080 10GB VRAM-ja 1440p-ben pl nálam már kevés volt a Steelrising max beállításaihoz és textúra hibák léptek fel. Tehát nem a játék hibája volt hogy ilyen gyér VGA-m volt. A 3080-at már a megjelenésnél 12GB-al kellett volna kiadni mint ahogy azt tette is az NV utólag.
Amint visszavettem a Textúra opciókból eltűnt a hiba a játékban.S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB