Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alaaf Pi

    senior tag

    válasz Dißnäëß #679 üzenetére

    Nem hiszem, amiket nálunk ilyet láttam, ott motorhiba, az kuka. Mondjuk új motorral még lehet jó. Rengeteg céges autót a lízing lejárta után valami központba gyüjtenek össze, átnézés, felújítás, majd eladják akár mobilén, akár máshol. Amit tudok, korábban volt négy ilyen központ az országban.

  • KROK640

    nagyúr

    válasz Dißnäëß #10 üzenetére

    Ez sajnos egy nagyon is helyénvaló meglátás.
    Rendszeresen járok nyugat európában (főként nyugat Ausztria és Németország, de Csehország, sőt szlovákia és van bőven) és azt látom, hogy a magyar marad le. A legdurvább ez Szlovákiával összehasonlítva, '88-ban mikor először ott jártam, még Csehszlovákia néven jóval le volt maradva. 2005-ben Cseh ország már jobban állt mint MO, szlovákia még le volt maradva, de látszott, hogy jön fel. Manapság, meg szlovákia is rég előzött.

    Aztán ahogy írod is, világszintű jelenség az, hogy nyílik az olló, a középosztály nagyrésze lefelé szakad, az a kevés pedig aki emelkedik, annak egyre több lesz. Lehet, hogy 40-50 év múlva a világ sokkal polarizáltabb lesz, lesznek a szupergazdagok, és a többiek, akik csecsemő koruktól halálukig egy minimum szinten eldöcögve is elképesztő adósságokban élik le az életüket. (Remélem nem így lesz, de erre is látok esélyt sajnos)

    Szerintem aki nagyon EV-t akart, az már megvette magának, még a támogatott időszakban, mikor egy rakás előny járt vele. Szerintem aki eddig nem vette meg, az vagy nem akar, vagy a támogatásokkal együtt sem engedheti meg magának. --> jelentős keresletcsökkenés.

Új hozzászólás Aktív témák