Hirdetés
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel topik
- Megnövelte az Apple az iPhone 16 Prók kijelzőit
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Sony Xperia 10 VI - vajon miben bízhat?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Befutott a Realme P2 Pro és a Realme Pad 2 Lite
ma Indiában újrázik egy már ismert készülék új név alatt. Ívelt OLED kijelző és a Lytia szenzor korrekt áron.
-
Máris befejeződött a Watch Dogs mozifilm forgatása
gp Jöhetnek az utómunkálatok, egyerlőre nem tudjuk, hogy mikor láthatjtuk a végeredményt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
noPublicFG
senior tag
válasz Alaaf Pi #117 üzenetére
A kínaiak azzal büszkélkednek, amit Európában mindenki köpköd. Itt a link.
plus ça change, plus c'est la même chose
-
Hi!King
őstag
válasz Alaaf Pi #613 üzenetére
Nem autópálya, de autóút, M85, M86. Aztán M3 Gyöngyöstől kifelé, kivéve vasárnap estét. M7 Fehérvártól kifelé szeptembertől májusig. M1 szombat hajnalban kifelé már Budapesttől is, Tatabányától kifelé általában máskor is oké.
Szlovákiában D1 középső szakasza a legtöbb időszakban. Ausztriában A2 nyaraló szezonon kívül, meg még jópár autópálya attól függően milyen napszakban vagy.
Nyilván ha 0 türelemmel másokat letolva mész, úgy hogy seggig mész és ott fékezel be, mikor mögé érsz annak, aki lassabban előz, akkor persze rengeteget eszik az autó, de ha ésszel közlekedsz, akkor nem kell sokat és erősen használnod a féket.
@Shadowbull
Átmenetileg egy Skoda Octavia 1.5 TSI-vel is közlekedünk a Corolla 1.8 hybrid mellett, és autópályán előbbi fogyaszt kevesebbet, egyébkéánt országúton is, viszont városban a Corolla sokkal kevesebbet. Nyilván nem az aksi miatti nagyobb tömeg a fő ok, hanem hogy a Corolla motorja állandó, illetve nagyobb sebességnél kevésbé hatékony mint egy túrbós motor. -
Hi!King
őstag
válasz Alaaf Pi #644 üzenetére
Úgy értem a másik tolását, hogy ha nem csinálod, akkor előrelátóan vezetve sokkal kevesebbet kell fékezni, a fokozatos lassulásnál meg nem nyersz sokat hibriddel.
Mi kb. 2*420 km-t voltunk vasárnap Ausztriában, odafelé hajnalban majdnem végig lehetett tempomatozni, M1-en is, visszafelé meg S6 forgalmas volt, volt egy leterelés is meg sáveltolás sebességkorlátozással, de ugye utóbbira csak egyszer kell lelassulni egy-egy szakaszon, úgyhogy ott sincs szó sok lassulásról, gyorsulásról. Aztán M1 volt olyan, hogy sok kamion, kamion előz kamiont, és néha ésszel vezetve is kellett komolyabbakat fékezni, mikor pl. utolsó pillanatban vágtak elém. De ez az út kis része volt. Ilyenkor amúgy van hogy inkább akkor lassabban megyek, most kivételesen nem, mert nem akartunk még később hazaérni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen