- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Még annál is olcsóbb lesz a Blackview Hero 10
- Audiofil mobillal készül a Moondrop
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Készül a Galaxy S24 FE
Hirdetés
-
Nagy mennyiségben is gyártja új V-NAND dizájnját a Samsung
ph A kilencedik generációs fejlesztősből egyelőre a TLC-s verzió érhető el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Marvel Rivals - Középpontban Loki
gp Az ingyenes hero-shooter elsőként csak PC-re érkezik, de pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Mobilarena
Az összefoglaló átalakul, fontosabb infók a hajtás alatt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
alldaybig
tag
Hali!
Valaki tud már vmi jó webshopot ahol elő lehetrendelni és van előrendelői akció is, illetve vmilyen collectors edition?
Mert, szeretném előrendelni a játékot.vmi athlon meg voodoo 3dfx kari, cs1.6 mediumon 20-25 fps, egész játszható
-
alldaybig
tag
válasz addamka #9604 üzenetére
Akkor várok, aztán a gamestaron mindig van hir a nagy játékok előrendelői akcióiról
ja meg persze a gépigény info is jó lenne
vki ötlet, hogy nagyjából mi lesz a gépigény? tekintve, hogy nagyfelbontású texturák jönnek a ps3/x360 kiadáshoz képest, illetve a full low beállítás lehetőség is pc re[ Szerkesztve ]
vmi athlon meg voodoo 3dfx kari, cs1.6 mediumon 20-25 fps, egész játszható
-
ittakary
nagyúr
válasz Bjørgersson #9606 üzenetére
először is kurva vicces volt, másodszorra is fergeteges...
-
alldaybig
tag
válasz Bjørgersson #9606 üzenetére
lol, ez a gta iv gépigénye, kétlem ezt, az ajánlott még minimumnak sem megy el, még a gta iv-nek is kevés volt annak idején minimumnak a saját hivatalos ajánlott gépigényben leírt geforce 8600 v ati 3780
vmi athlon meg voodoo 3dfx kari, cs1.6 mediumon 20-25 fps, egész játszható
-
Bjørgersson
félisten
válasz alldaybig #9609 üzenetére
Tippre egyébként valami négymagos Intelt mondanék ajánlottnak, gondolom a hivatalosban úgyis i7 fog majd szerepelni. Videokártyát viszont még saccolni sem tudom, talán egy GTX760?
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
Tenager18
senior tag
válasz Bjørgersson #9611 üzenetére
Jah, én is erre tippelek kb. De szerintem egy i5 és mondjuk egy r9 270x is bőven elég lesz Meg mindehhez 6 vagy 8 giga ram.
Bár ha valaki fps b*zi, akkor biztos kell a combos pc Viszont ha megelékszik az ember a 30-35fps-el ( mint én ), akkor a fent leírt cucc szerintem bőven elég
[ Szerkesztve ]
-
ittakary
nagyúr
Már a IV is játszhatatlan volt 2 maggal, most egyenesen kötelező lesz szerintem.
HT nem fog számítani, szóval egy ~2500K bőven elég lesz megspékelve egy középmagas VGA-val. A kérdés az, hogy most nV vagy AMD lesz a favorit. Ugye IV valami elképesztően ment a GTX-eken, most az új konzolgeneráció AMD alapja miatt tennék egy nagyobb összeget rá, hogy most fordul a kocka.
-
Tenager18
senior tag
válasz Bjørgersson #9614 üzenetére
Már miért ne lenne elég ? Játékhoz bőven elég. Itt a fő kérdés a VGA.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
vótmá?
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
ittakary
nagyúr
válasz Tenager18 #9615 üzenetére
Amit tudunk, azt a GTAIV-re alapozva mondom: számtalan konfiguráción játszottam, de az összességében MINDIG igaz volt, hogy ide CSAK a jó VGA édeskevés volt... Le lett írva nem egy helyen, hogy a RAGE motor valami hihetetlenül támaszkodott az erős CPU+RAM párosra. Ez a játék pl bőven megérezte a gyorsabb RAMokat. Simább lett a játék jóval. Pl egy sima egységsugarú játéknál (pl NFS) bőven elég egy ~ relatíve olcsó CPU + 1333as RAM páros, de a IV-hez ha szépen akartál vele játszani, kellett a 4 mag @ 4-4,5GHz és az 1600/1866os RAM.
-
cyberkind
félisten
válasz Bjørgersson #9621 üzenetére
Moslékos vödörrel is lehet tüzet oltani, de soha nem lesz akkora tűz, kb. ez a véleményem a WD-ról.
Paranormal Cocktivity
-
Tenager18
senior tag
válasz ittakary #9620 üzenetére
Ebben valóban igazad van. Viszont nem hiszem el, hogy egy i5 2500K mondjuk 4-4,2-re húzva ne lenne bőven elég. Mellé csapsz még 8giga 1600-os ramot meg mondjuk egy HD 7950-et, és szerintem az 50fps is meglesz. Bár így, hogy gépigényről semmi hír merész dolog ezt kijelenteni
Már csak azért említem a 7950-et, mert néztem itt használtan, és nem sokkal drágább, mint egy 270x ... kb 5-6 ezerrel. És ez már 3GB-os, a vram mennyisége meg ha jól tudom elég fontos, főleg full hd-n.
[ Szerkesztve ]
-
ittakary
nagyúr
válasz Tenager18 #9623 üzenetére
Én is azt mondom, hogy bőven elég lesz
7950 3GB VRAM-mal és esetleg kis tuninggal (~7970 szint) simán elég lesz!
És kerül a VGA 50ezerbe, szóval abszolút nem is drága. DE még mindig azt mondom, hogy konzolon sokkal jobban megéri annak, akinek szép nagy (42" és felette) TVje van. CSAK a VGA árából kijön az egész konzol. Újonnan, garanciával.
Mert igaz, hogy PC-n szebb lesz, de ahhoz mééélyen a zsebbe kell nyúlni, hogy tényleg szebb legyen, mert annak tényleg nincs értelme hogy összeállítasz egy PC-t 100-120ból és fut rajta MEDIUMon... Grafikailag ott tartasz mint a konzol csak kétszer annyit költöttél
[ Szerkesztve ]
-
Xerxész
őstag
válasz Tenager18 #9623 üzenetére
Én nem is értem, mire alapozzátok a találgatást. Eleve jóval nagyobb a terület, mint a 4. rész esetében, a grafika fel lesz javítva, több jármű az utakon, több NPC mozgatás...ez mind erőforrást igényel.
Nem akarok találgatni, de biztos vagyok benne, hogy jóval nagyobb lesz a gépigénye, mint a 4. résznek.
-
ittakary
nagyúr
válasz Xerxész #9625 üzenetére
Percig nem mondtam, hogy feltettem az életemet arra, amit leírtam. Találgatás lényege, hogy TALÁLGATUNK, mert fingunk sincs róla! De a MaxPayne3 is ugyanazt a motort használta, az is elfutkosott elég szépen a PC-ken. Ja és csak azért mert nagyobb a terület, ettől nem lesz egyenesen arányos a gépigény is ezzel A grafika javulni fog és a látvány is, és értelemszerűen a gépigény is. Itt a kérdés, hogy mennyivel?
-
negyven2
veterán
válasz ittakary #9627 üzenetére
Induljunk ki abból inkább, hogy anno a GTA IV (és még most is) egy moslék konzolokon. mind képminőségben, mind sebességben. Na most ugyan azon a
konfigurációnkonzolon, nem hogy mérföldekkel szebb, de még sokall gyorsabb, stabilabb sebességet is produkál (igen ez ilyen régi konzolhoz képest brutális látvány). Vagyis, ha abbol indulunk ki, hogy ha csak annyira foglalkoznak a porttal mint anno IV-nél máris arányaiban sokkal jobb gépigényt kapunk, ugyanis maga a RAGE engine lett még jobban optimalizálva.Persze vannak akik azt hihetik, hogy ez azért van mert sz*rabb a fizikai motor (nem nem az, maximum a járművek levegőben való irányítása nevetséges), és mert nem törnek a járművek (de igen, csak a törést a térkép méretéhez igazították, mert pl. egy az új trailerben is látott Dömperrel, elég szépen töri valós időben a járműveket, ahogyan a vonat, vagy a kapu glitch is, és semmi lassulás nincs).
Ugyan olyan Futo, csak az egyiken többször átment egy Dömper
Volt olyan is aki azt mondja, hogy azért lesz nagy gépigény mert egyben kezeli az egész térképet. Ez megint nem igaz, mert ahhoz olyan brutális gép kellene amit nem biztos, hogy kereskedelmi forgalomban kapható. A legtöbb (inkább talán az összes) sandbox játék streameli a térképet tehát mindig csak egy adott területet tölt be és maximum azon kívül a változásokat (pl felrobbantott járműveket/ellopott majd otthagyott).
Ezt a több mit 1000 óra GTA V alatt azért kitapasztaltam már. Konzolon pont a stream miatt kellett megoldani azt, hogy kvázi két helyről olvassa egyszer a tartalmat (Xboxon a második lemezt amit vagy a meghajtóban hagytunk, vagy felraktunk egy pendrivera, PS3-nál meg ugye a 8 giga után még a lemezről is olvasta az adatokat pluszban, hogy ki tudja elégíteni a lassú átviteli sebesség iránti igényét.
Tehát azt gondolom, hogy magának a gépigénynek nem kéne hatalmasnak lennie (maximum üzleti okokból).
[ Szerkesztve ]
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
Xerxész
őstag
válasz negyven2 #9630 üzenetére
"...és mert nem törnek a járművek (de igen, csak a törést a térkép méretéhez igazították, mert pl. egy az új trailerben is látott Dömperrel, elég szépen töri valós időben a járműveket, ahogyan a vonat, vagy a kapu glitch is, és semmi lassulás nincs)."
Ezt nem tudom értelmezni... Mi az hogy a törést a térkép méretéhez igazították? Miért függ az autók törésének mértéke a térkép méretétől?
-
negyven2
veterán
válasz Xerxész #9631 üzenetére
Úgy értem, hogy a készítők direkt úgy építették meg a törésmodellt, hogy akár egy lopott járművel is sokáig tudj vele menni. Ha a IV-ben látott törés maradt volna, akkor mire kiérsz a városból addigra már lehet hogy kocsit is cserélhettél volna (főleg ha megmarad a IV-s fizikai motor). Mivel ugye itt már lehet saját tuningolt járművünk (főleg Online-ban, nem lett volna szerencsét, az, hogy a rengeteg pénzért vett jármű+tuning két villanyoszlop után használhatatlan legyen).
És bár gyér forgalom van a konzolos változatban (főleg Onlineban), de azért ez a gyér forgalom is tud sok ütközést generálni. Részben mert az NPC-k vadbarom módjára vezetnek, másrészt meg a szuper autók kivételével azért elég szépen meg tudnak pördülni és csúszni a járművek (vagy felborulni, bár annyira nem mint IV-ben).
Maga a vezetési modell pont abban jobb mint a IV, hogy itt tényleg úgy vezetheted a kocsit ahogyan azt elvileg a fizika törvényi megengednék (kivéve a röhejes levegőben irányítást, de ennek a stunterek örülnek inkább).
[ Szerkesztve ]
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
alldaybig
tag
válasz negyven2 #9630 üzenetére
jó meglátás a gépigény lécének üzleti okokból való magasra tétele
Szóval azt mondod, hogy majd hogy nem teljesen átlett dolgozva a fizika azon része, mely az autókra hat és vezetés része?
MErt én nagyon szerettem a iv ezen fizikáját, gyakorlatilag le lesz egyszerüsítve (le lett egyszerüsítve, tudod, nekem ez a játék még meg sem jelent XD)nézőpont kérdése, hogy le lett egyszerűsítve, mert ha full gázzal léped a kocsit akkor megpördül, tekintve a wasd irányitást, de konzolon meg gondolom amennyire nyomod a sticket annyira gyorsul, nincs tapasztalatom a gamepadban
[ Szerkesztve ]
vmi athlon meg voodoo 3dfx kari, cs1.6 mediumon 20-25 fps, egész játszható
-
negyven2
veterán
válasz alldaybig #9633 üzenetére
A IV-ben az volt irreális, hogy a járművek lényegében súlytalanok volt, gyurmából készültek, és csak rúgókon volt a felfüggesztésük. Mert szerintem az nevetséges volt a IV-ben, hogy egy nagy sebbeségü hirtelen forulonál még a sportautók is felborultak. A V-ben nincs olyan, hogy egy SUV/Off-Road jármű, (de a többinél se), össze-vissza kileng menet vagy akár minimális kanyarodás, irányváltozásnál. Pontosabban van benne, de sokkal jobban tapadnak ezek is az úthoz, ami viszont nem azt jelenti, hogy sínen mennek. mindegyiknek más és más a menettulajdonsága. Itt is simán ki lehet pördülni, ha nem megemelő sebbésségél, és vagy iránynál vesszük be a kanyart, vagy ha teli gázzal indulunk e akkor kipörögnek a kereket. Ami viszont tényleg irreális kicsit, az hogy a legtöbb másik jármű olyan mintha betonból lenne, vagyis nagy sebsebégnél mintha falnak ütköznél. Viszont! ez általában azonos teljesítményű/tömegű járműveknél vehető észre. Ha pl, egy tüzoltoval mész neki egy Isis-nek (Minicooper), akkor a tűzoltó bár lelassul kicsit, de szépen arrébb löki a minit, és nem az nem repül el irreálisan messze.
Vagyis fizika azért lett más, mert most már számítja a jármű tömegét/tehetetlenségét/teljesítményét is.
[ Szerkesztve ]
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
JONAS77
aktív tag
Én is abból tudok kiindulni, hogy az előző részek is úgy voltak felépitve, hogy amerre jártál földön, vizen, levegőbe, mindig folyamatosan jöttek veled szemben más járművek, sokszor megkésve, tehát nem hiszem, hogy az "V" részben ne igy lenne, mert nincs értelme, ahol nem vagy, miért kellene járműveknek, embereknek, vagy valami cselkménynek történnie, kivédve azt, hogy a PC-d igy is megbirkózik a körülötted levő dolgokkal!
Valahol olvastam régen erről egy cikket, hogy a GTA mivel tudta kivédeni azt, hogy az asztali pc-k ne faggyanak le a játék alatt. Szerintem 4 magos proci, 2GB ramos VGA, 4GB RAM elég lesz hozzá! Persze ez sem az ultra beállitásokra értem, de egy élvezhető világ és grafikailag elfogadható megjelenésért!Opel Grandland X - Sky-Watcher 200/1000 NEWTON TELESCOPE + BAADER HYPERION ◙ OLYMPUS E-620 + 14-42mm + 40-150mm + 70-300mm, HLD-5, iPhone 12
-
cyberkind
félisten
-
gyáliSanyi
őstag
Ma kaptam a mailt:
Jun 11, 2014 — Yesterday was a huge day with the announcement of GTA V for PlayStation 4, Xbox One and PC -- coming this Fall! I’m really glad Rockstar has made the effort to cater to the PC community and 728,000 fans who signed my petition on Change.org. I'm really excited to see how the game has improved from the console versions and what mod developers can do to the game! Thank you everyone! -Mike
Live poor, die ritch.
-
GegeWarrior
senior tag
Na ma én leszek az első Troll
GTA V PC-re!!! JEEE!
Ja és én meg is veszem
REKVIESZKÁT IN PÁCSE!
-
7600 GS
addikt
válasz gyáliSanyi #9641 üzenetére
Én is megkaptam ezt a levelet.
Hogy aztán mekkora szerepe volt ennek a petíciónak abban, hogy kiadják PC-re is a játékot, azt nem tudom. Tegyük fel hogy kicsit álomvilágban élek, és a Rockstar nagyon is figyelembe vette ezt a petíciót.
-
Xerxész
őstag
-
Bjørgersson
félisten
Konzolok Szervizénél és CD Galaxisnál már elő lehet rendelni 13 ezerért, GameSofton pedig még árazás alatt van.
[ Szerkesztve ]
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
Garada
őstag
válasz Bjørgersson #9647 üzenetére
CD Galaxisban már a kezdetek óta elő lehetett rendelni
-
Xerxész
őstag
Valaki írta az E3-as beharangozó videónál, hogy benne van a yeti.
Jelentem, megtaláltam.
Új hozzászólás Aktív témák
Topik szabályok:
- Elemzés Milyen vasat rakjak a GTA V alá?