Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • icons

    addikt

    válasz keIdor #1640 üzenetére

    Ez alapvetően így lenne, de Abu nemrég írt pár cikket erről a témáról. Az egyik pl ez. A lényeg az, hogy teljesen más felépítésűek, mint egy pc, illetve mint a régi konzolok. Konzolra alapvetően azért nagyon jó fejleszteni, mert saját API (XBoxnál azt hiszem DirectX alapú, tehát azzal könnyeb dolguk van (mármint XBox-PC portolásnál)) van, ami nagyon alacsony szinten éri el a hardvert, ezáltal rendkívül gyorsan hajtja végre a különböző utasításokat.
    Mivel új hardver jön, gondolom az API is új lesz (ha az API esetleg a régi maradna, akkor is teljesen megváltoznak az erőviszonyok), tehát gyakorlatilag a kód nagy részét újra kellene írni.

    Tehát míg PCnél ha kijön pl egy új architektúra, akkor elég ha csak optimalizálod esetleg a kódot pár helyen, de konzolra történő fejlesztésnél teljesen mások a szempontok!

    Annyit már fejlesztettem, hogy tudom: új APInál a dolgok nagy része bukik:)

    Az én véleményem az, hogy vagy alapvetően nextgenre fejlesztettek, vagy mostmár nem fognak váltani. Azt meg nagyon erősen kétlem, hogy kiadják a régi és új generációra is (lévén ezek teljesen különböznek egymástól). De valamiféle visszafelé kompatibilitás lehet a dologban (sajnos nem értek a konzolokhoz, nem tudom, az előző generációnál hogy volt ez).

Új hozzászólás Aktív témák