Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • reelc

    Topikgazda

    válasz Badlof2k #500 üzenetére

    Lehet én emlékeztem rosszul. Nem tudom visszakeresni az erről szóló postot.
    Vagy technikai akadálya van, vagy nem akarnak riftrendszert csinálni. Bízom benne, jó lesz az ő megoldásuk.
    Viszont készül MOD ami valamilyen mapping dolog lenne. Egy darab videót nem találtam róla, amit furcsállok.
    Nem használok MODot, csak a cucc tárolásra programot. Nem vagyok ellene (Morrowindben szerettem a MODokat, meg más régebbi játékokban), de úgy érzem még nem jött el az idő, hogy foglalkozzak vele. A fejlesztők aktívan támogatják a játékot (patchek, kiegek), szóval szerintem a kifulladása még odébb van.
    Meg ugye az is szép cél ha pl. azt tűzöd ki magad elé, hogy mondjuk minden kari kombinációból legyen egy lvl100-asod. Gondoltam már rá. :)

    Nem Wolcenezek. Nézegetek róla videókat, olvasgatom a tapasztalatokat
    Sokáig úgy gondoltam, hogy majd megveszem.
    De az a helyzet, hogy eddig semmit sem láttam amiért érdemes lenne megvennem.
    Szép a grafikus motor miatt, de ez nekem nem elég. A GD ugye a 2006-os TQ alaposan tuningolt motorjára épült. Nekem tetszik. Szóval csak a grafikával engem nem lehet lenyűgözni.
    Lesz benne aréna mód (Crucibléhez hasonló).
    Pl. vízben álló ellenfélre jobban hat a villám alapú támadás.
    A skillezés jónak tűnik, főleg, hogy visszaköszön pár Diablo 3-as skill (persze más néven).
    De annyira alfa állapotban van, hogy sokmindent nem lehet még látni.
    Az az igazság, hogy az elmúlt években rengeteg órát öltem ARPG-kbe. Jópárban láttam olyan dolgokat amik tetszettek. Meggyőzhető vagyok, ha megfog a Wolcen megveszem, a GD mellé jó lesz. :)

    Elfog készülni, mert sikeres volt a Kickstarter, és látszik, hogy dolgoznak rajta. Szerintem jövőre lesz meg.
    Amúgy ők is maroknyian vannak, olvastam nemrég, hogy talán 9 fő körül voltak. Most látom a honlapjukon, hogy van rajta egy halom álláshirdetés. Szóval még alakulnak.
    Amennyire tudom, a GD fejlesztői, a Crate eléggé állandó csapat. Most sincs állásuk hirdetve, pedig dolgoznak a GD új patchén, a kiegen, az X-Box One port is készül, ill. a még be nem jelentett játékukon is dolgoznak.

    [ Szerkesztve ]

  • Badlof2k

    senior tag

    Meglátjuk milyen is lessz majd :) ha valamivel gyorsabb es porgosebb mint Cruci nekem mar nyero pont..
    A Mod erdekes, mindig vannak valalkozo kedvuek pl ha jol emlekszem van mar D2 grim dawn mod is ..Act 2ig megcsinalva talan..skill tree stb.. Azis erdekesnek tunik lehet ha teljes lesz egyszer kiprobalom
    Jol csinaljak Boxra GD , PS4re titan quest :D.
    En igyis emelem kalapom az ilyen kis "studiok" elott hogy ennyit foglalkoznak egy jatekkal es soksok tortenetet raknak bele amitol erdekes.
    Wolcent szerintem megvarom teljesig aztan meglatom..van benne potencial nem keves es erdekesnek tunik de alphoz nekem semmi kedvem :D
    (egyebkent bocsanat telefonrol vagyok)

    "... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "

  • reelc

    Topikgazda

    válasz Badlof2k #502 üzenetére

    Ha már Crucible... most próbálgattam a Purifieremmel.
    Most hogy kivan épülve, óriási a különbség az előzőhöz képest.
    Elvittem a középső nehézségi szint 150, ill. 147-ik wavejéig. Nem használtam italt, és semmi védelmi pontot. Az érdekelt, pusztán a build+én mire vagyok elég.
    Ha nem vagyok fáradt lehet ment volna halál nélkül a 150.
    Legalább unlockoltam a felső, Gladiator szintet.
    A loot kiábrándító volt. A 150-es adott 1 lila cuccot, 1 receptet, 2 kék szetdarabot, pár komponenst, a többi ment a kukába, nagyrésze zöld volt. Ha nem halok biztos lett volna valami érdekesség az utolsó ládában.
    Csak azért írtam le, mert egyedül nincs jó lootja, talán a felső fokozat magasabb wavejeinek.
    Teljesen megértem, hogy csapatban a Gladiator szintet szokták farmolni a jó loot miatt. Oda kell már a cucc és ügyesség, minden résztvevőnek. Csak oda el is kell jutni cucc ügyileg. :)

    [ Szerkesztve ]

  • Qlux

    tag

    Sziasztok!

    Én is csatlakoztam a klubbhoz,bele is oltem instant 40 orat es azt kell mondjam,nagyszeru ez a jatek. Kello kihivast rejt (bar meg csak 4act elejen jarok). Tobb dual classt is kiprobaltam, de egyenlore a 2h warder primal strike variacio tetszik. Inquisitor world paines buildet is tervezem majd,de ehhez meg nem tudom milyen class passzol ami tetszik. Rifteket mi alapjan adja? Crossroadson letoltam 3at de meg mindig adja. Wolcent megvettem meg anno es tenyleg erdemes lesz figyelemmel kiserni mert egy igazi gyongyszem lesz ha elkeszul,addig pedig csak a grim:)

  • reelc

    Topikgazda

    válasz Qlux #504 üzenetére

    Szia!

    Üdv itt, jó választás volt a játék. :)

    A riftes kérdésedet sajnos nem értem.

    Sőt, én már a Wolcen utánra is írok alternatívát :) Last Epoch. Holnap megy Kickstarterre. Szerintem össze fogják kalapozni a pénzt. Persze lesz pár év mire elkészül, az eddigi tapasztalatok alapján legalább 2 év.

    [ Szerkesztve ]

  • Hokunda

    aktív tag

    válasz reelc #505 üzenetére

    Tényleg reelc, esetleg nincs infod, hogy maga a Grim mennyire volt sikeres a pénztáraknál? Lesz esély 2. részre a kieg után?

  • Badlof2k

    senior tag

    válasz reelc #505 üzenetére

    Nem lehet hogy a c'thon riftek? vagy kiké amikor atkerulsz az o vilagukba es full sotet az egesz =)

    "... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "

  • reelc

    Topikgazda

    válasz Hokunda #506 üzenetére

    2017 májusában lépte át az 1 millió eladott példányt az alapjáték. Ugyanakkor volt 200e a Crucible eladása, ami nagyon jónak számít.
    Mindkét eredmény nagyon jó azt is figyelembe véve, hogy egy kis indie (kiadó nélküli) csapatról beszélünk, ami 15 fő sincs összesen. Ez Steam és GoG eladás együtt. Nyilván a Kickstarteresek is benne vannak, meg akik Early Accesben csatlakoztak. Szóval amolyan "all-time" eladás.
    Azóta nem közöltek újabb mérföldkövet.

    A Crucible Kickstarter cél volt, és a kieget is megkapták azok, akik annó a megfelelő szintekre fizettek be. Érdekességképp a régi Kickstarter oldaluk. $537,515-et szedtek össze $280,000 helyett.
    Ha jól rémlik olvastam egyszer, hogy az első kieg végülis a Kickstarterrel finanszírozva volt. A 2-ik kiegnek az volt a feltétele, hogy továbbra is jól fogyjon az alapjáték és az AoM. Ez be is következett.
    A közeljövőben nem terveznek 3-ik kieget. Befejezik amin dolgoznak, patchek még lesznek, de ezután fog tolódni a csapat fókusza a következő játékukhoz, amiről ez a kép ismert és kb. annyi infó, hogy valamilyen városépítős-stratégia lesz. Semmi konkrétum, majd később. :)

    Ami a Grim Dawnt illeti: pár év múlva valószínűleg lesz Grim Dawn 2, de hatalmas meló lesz, azt már új grafikus motorral akarják csinálni. Gondolom nem ennyien, ha el is akarják készíteni belátható időn belül. Mert a GD hatalmas meló volt, sok évig tartott. Évekig 1-2 ember dolgozott rajta teljes munkaidőben (a Kickstarter előtt).
    Amúgy 2016-ban és 2017-ben is szerepelt a Steam Top 100 eladási listáján (2017-ben lehet a kieg is beleszámított, DLC-ket nem listáz a Steam, hányan játsszák, az alapjátékot igen). Szerintem ez hatalmas teljesítmény, mert a listán nem sok olyan játék van, ami nem folytatás, nem tartalmaz mikrotranzakciót, nem AAA cím nagy költségvetéssel.
    Az sincs hátrányban aki tegnap vette meg, mert nincs szezon, stb. azt az élményt kapja, mint aki 2 éve kezdte (persze leszámítva a patcheket, kieget, de érted mire gondolok, nincs hátrányban).
    Átlag 5000 játékos nyúzza a mai napig is. Korábban néztem a konkurenciák adatait is, a PoE ennek a többszöröse (van pár év előnye + ha nem akarsz fizetni ingyen tolod - ezzel nem lehet versenyezni), a Blizzard adatai sosem ismertek, de Steamen a többi hasonló játék sehol sincs a GD akár mostani játékosszámához képest.

    [ Szerkesztve ]

  • reelc

    Topikgazda

    válasz Badlof2k #507 üzenetére

    De lehet.
    Ja, olyan az a világ, mintha Cairn világának egy darabját áthúzták volna magukhoz, be a sötétbe. Pár ilyen rift van, és vagy fix a bejárat, vagy 1 területen belül spawnolhat pár ponton. Szóval ezek nem fognak eltűnni, egy másik világ egy részét járhatod be rajta keresztül. Nem változik. A kijárat helye változhat, de amit bent találsz szinte állandó.

    [ Szerkesztve ]

  • reelc

    Topikgazda

    válasz Hokunda #506 üzenetére

    Ez mai post, a csapat egyik fő emberétől.
    Gyenge az angolom, de szoktam bújni a fórumjaikat, szimpatikus a csapat.
    Szóval a Forgotten Gods eladásai csak egy dolog lesz. Figyelembe kell venniük az alapjáték öregségét (2016 februárjában jelent meg), ne égjen ki a csapat, hogy évekig ugyanazon dolgoznak, egyéb projekt, stb.
    Ezzel egyetértek. Valószínűnek tartom, hogy az új kieg után is lesznek majd patchek (hibajavítások, új cuccok, balansz) legalább 2019 végéig.

    Amúgy az FG kiegnek feltétele lesz az AoM megléte is. Ami szerintem nem gond, mert az alapjáték során érzi az ember, hogy most ebbe a játékba/műfajba belefog ölni 1000+ órát a következő években, vagy sem?
    Ráadásul a kora miatt elég durva akciót szokott kapni az alapjáték, és az AoM is egyre többet kap majd. Az FG lesz a csúcson.

  • Qlux

    tag

    válasz reelc #505 üzenetére

    Ugy ertettem, annyi riftet megyek amennyit akarok? Nincs valami limit? Kieg elejen tartok 49lvl erezhetoen nehezebb. Eddig 8,5k dps szinte mindent instant oltem, mostmar azert csapkodni kell. Igaz, csak egy low leveles 2h fegyom van, amit mar 17es szintol lehet hasznalni:)

  • Peace

    nagyúr

    válasz reelc #505 üzenetére

    Ez jól hangzik, jöhet. Wolcen az már be van szerezve nekem is. :P

  • bpx

    őstag

    válasz Qlux #512 üzenetére

    Ezekre gondolsz?

    Van több is, de ezek fix részekhez vezetnek, mindig ugyanaz van ott, csak a bejárat helye változik, akárhányszor meg lehet csinálni.

  • reelc

    Topikgazda

    válasz Qlux #512 üzenetére

    Ahogy -Zeratul- mondta.
    Amúgy bármikor visszamehetsz akár Warden Krieghez vagy egyéb bossokhoz is.
    A Bounty Tableknél bountyzgathatsz is. Jó reputációt ad az adott frakciónál.

    (#513) Peace: Sikerült a save?
    El is indult a kampánya a Last Epochnak. Remélem sikerül.
    A Pre-alfa változat demójának ezen az oldalon van a linkje.
    Wolcen is korai még :) amúgy még 1 napig -25% van rá.

    De nálam a GD az első, még sokáig így is lesz. :)

    [ Szerkesztve ]

  • Badlof2k

    senior tag

    válasz reelc #515 üzenetére

    Nálam a héten a GoW lesz aztan jövök vissza :DD

    Kiváncsi vagyok ha lesz is 2ik rész milyen lesz majd =))
    Wolcen várós megjelenésig csak figyelem mint ezt a Last Epochot igéretesnek tűnnek..meg kérdés Blizzék és GGG mit guritanak a jövőben majd..

    "... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "

  • reelc

    Topikgazda

    válasz Badlof2k #516 üzenetére

    Jó GoWozást! :)

    Nem tudom milyen lesz, ha lesz. Azt is elképzelhetőnek tartom, hogy nem Grim Dawn 2 lesz, hanem más játék, ahogy a GD volt a TQ-hoz képest. Jöhet. :)

    Ismerősöknek mondtam többször, mire számítok:
    Wolcen ígéretesnek tűnik. De nem érzem azt, hogy év végén befejeznék, ez volt a tervük. Most is van álláshirdetés az oldalukon. Szerintem jövőre lesz kész. Nem sok mindent láttam amiért meg is venném, a grafikával engem nem lehet lekenyerezni. Eddig videók alapján az fogott meg benne, hogy vannak D3-ban lévő skillek benne. Bárhogy elsülhet a játék.

    Last Epoch túl távoli. Ha össze is jön a pénz biztos vagyok benne, hogy nem 2020 április lesz a megjelenés, hanem később. A GD és a Wolcen példájából kiindulva lesz egy jó ideig Early Access is.

    Blizzard: a jövő hónapban 6 éves a D3. Sokak szerint valami pet lesz, vagy dupla goblin, esetleg Switch bejelentés, stb. Ami reális: tavaly vettek fel komoly pozícióba embereket. Szóval bármin is dolgoznak, nem mostanában fog megjelenni. Év vége felé Blizzcon, hátha mondanak majd valamit. De az az igazság, hogy ahogy évek óta a Diablo sorozattal bánnak, meg maga a Paragon rendszer, stb. elérte, hogy egyre kevésbé érdekeljen mit csinálnak. A GD nekem sokkal többet nyújt, pedig iszonyat sok időt öltem a D3-ba, de nem vagyok Blizzfan, mint sokan. Van rajta kívül is élet (játék).

    GGG:Talán 40 órát ölhettem a PoE-be. Nem fogott meg. Valószínűleg folytatják a szezonozgatást (izé, liga), esetleg majd új act.

    Kb. ennyi is az ismert/remélt kínálat ARPG szinten a következő évekre. :)
    Illetve van mégegy, amit nem szoktam emlegetni: Warhammer 40 000: Inquisitor - Martyr. Ehhez biztos gépet kellene fejlesztenem, ahogy valószínűleg a Wolcenhez is. Ez egy taktikusabb játék lesz, 1 hónapon belül ki is jön. Lehet jó lesz, de a The Incredible Adventures of Van Helsing játékok valahogy nem fogtak meg, amik a fejlesztők előző játékai. A Warhammer 40 000-et szeretem, de nem fogok annyi pénzt kiadni érte, hátha tetszik alapon.

    [ Szerkesztve ]

  • Peace

    nagyúr

    válasz reelc #515 üzenetére

    Nem próbáltam. :DDD Far Cry 5 meg Tower of Time megy most az új gépen, de gőzerővel. ;) Wolcen-t már tavaly ősszel megkaptam barátnőmtől ajándékba. :P

  • Xalderon

    tag

    Uj karakternek milyen build(ek)et ajanlanatok, ha a ket uj mastery kozul az egyiket szeretnem hasznalni ?
    Eddig ugy vettem eszre, hogy nem vagyok oda a meele karakterekert, tehat inkabb ranged, caster, vagy a ketto kevereke lenne jo, esetleg pet-es caster.

    Korabban Demo/Arcanist dual pistol sorcerer-t es occultist/shaman devouring swarm dot-olos conjurer buildekkel jatszottam meg az alap jatekban, de soha nem jutottam el az end game-ig. Talan majd most. :P

    (Egyebkent lehet, hogy dual pistol sorc-ot erdemes volna a mostani patch-hez igazitani, biztos valahogy megoldhato lenne, hogy eletkepes legyen. )

    A vicc, hogy megjeleneskor megvettem a kieget, de meg hozza sem szagoltam eddig. Mindig jott egy uj jatek, hol PC-re, hol PS4-re, hol Switch-re, amit muszaj volt megvenni es jatszani vele. Igazabol most sem sokkal jobb a helyzet, majusban jon minimum 2-3 jatek, ami erdekel, de mostanaban kezdtett foglalkoztatni a gondolat, hogy kicsit ujra jobban belemeruljek a Grim Dawn vilagaba.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Xalderon #519 üzenetére

    Szintén úgy voltam vele, hogy megjelenés óta megvolt a kiegészítő, de most február közepe tájáig hozzá sem szagoltam. Egyrészt Path of Exile ment nálam jó darabig (nem vitaindítónak szánom, csupán rövid szubjektív megjegyzésként: a stílusból nálam ez a játék az abszolút csúcs), míg ideiglenesen bele nem untam, és amikor megnéztem a felgyülemlett játékok listáját, valamint számba vettem, hogy mire mennyi időm lenne, úgy döntöttem, hogy jöhet a GD az AoM-mal.

    Az eredeti GD-vel sokat játszottam még 2016-ban, kellemesen hozta az egykori TQ érzésvilágot is, persze rengeteget fejlesztve/javítva/modernizálva azon. Elég sok karaktert építettem (sosem leírásokból, mert az úgy nem móka szvsz), próbálgattam a kombókat és játékstílusokat. Ám mire sikerült kellően kiismernem a játékot, és ezzel egyidejűleg egy olyan (közelharcos) karaktert összeraknom, amivel Veterán legelejétől egyetlen behalás nélkül eljutottam Ultimate közepe tájáig (mindig megcsináltam a rogue dungeonöket is), beleuntam a játékba, és félretettem. (Én softcore-on, de hardcore-os szemlélettel szoktam játszani, tehát ha mindent meg tud csinálni a karakterem, de közben esik-kel, az nálam nem móka.) Azután elő sem vettem többet (PoE ment nálam, ha éppen a stílusból vágytam valamire.)

    Most a kiegnél az Inkvizítoron akadt meg a szemem, és elképzeltem egy kétpisztolyos fickót. Én amúgy Demolitionisttel párosítottam, szerintem nagyon jól kombózik a kettő, ha ilyen stílusú karaktert akarsz. Nagy móka két pisztollyal szétlőni mindent, durván élvezetes, de azért a kiegben, amit nem ismertem persze, már veterán nehézségen is elfeküdt néhányszor, úgyhogy a veterán szint teljesítése után lepihentettem a karaktert. (Az AoM rogue dungeonjét meg sem csináltam, mert ahogy beléptem, rögtön megfektetett egy csapat szörny.) Úgy éreztem, hogy míg veteránon alapvetően (a néhány arcra puffanást leszámítva) még meglepően tankos volt (az Inquisitor Seal baromi erős volt ezen a szinten), Elite-en már meglehetősen glasscanonná válna a karakter.

    Azután egy ideig tépelődtem, mert akkora lett így a játék a kiegészítővel, annyi tartalom van benne, ha mindent meg akar csinálni az ember egy-egy nehézségi szinten, hogy ezt háromszor zsinórban végigvinni... nem biztos, hogy lenne kedvem hozzá (remélem a következő kieggel belépnek a D3 és PoE által már megindított útra, eldobják ezt a "vidd végig ugyanazt három különböző nehézségi szinten" módit, és kitalálnak valami hasonlót ők is - a Crucible amúgy számomra nem megoldás/végjáték, azt őszintén szólva elég unalmasnak és repetitívnek tartom, mint ahogy a nemezis hajkurászás sem valódi end game content).
    De azután indítottam egy Wardert (kétkezes fegyverrel közelharcost, szintén saját "tervezés"). Na, ezzel a karakteremmel egyelőre igen elégedett vagyok! Mindent magának talált, tehát nem voltak félrerakott cuccai, de így is állat módon halad! Veteránt letudtam, megcsináltam a 4 rogue dungeont is, meg minden egyéb tartalmat, ami elérhető volt azon a nehézségi szinten. Ez alatt mindössze egyszer feküdt meg a kiegészítő legelején, de azt egyébként a mai napig nem tudom, hogy mitől... :F
    Most Elite-en megyek vele, még nem járok benne ugyan nagyon messze, a Steps of Tormenthez tartok majd éppen, de egyelőre nevetségesen könnyű. Gyakorlatilag még egy darab gyógyitalt sem kellett innom idáig a játék kezdete óta (mármint az Elite nehézségi szint kezdete óta), és mindent (még a bossokat is) simám kitankolok :DDD Persze fog ez még változni, emlékszem, Ultimate-en azért figyelni kellett már anno, és ha a kiegészítő minden nehézségen annyival lesz nehezebb az alapjátéknál, mint amit Veteránon tapasztaltam, akkor ott lehet majd azért esés-kelés, de egyelőre úgy alázom a szörnyeket, hogy már majdnem szégyellem magam emiatt :B

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • reelc

    Topikgazda

    válasz Xalderon #519 üzenetére

    Unimaginative Skelemancer Cabalist végül ez lett az első lvl100-as karim. A cuccai hiányosak, de a skillezést, Devotionokat, stb. betartottam. Ultimaten végigvittem vele a játékot.
    Amire vigyázni kellett, amit ír is a build kiötlője: ha gyengébb is egy cuccod, inkább az legyen, ha van rajta +1 Raise to Skeletons.
    Amúgy nagyon haltak a Skeletonok, sokszor kellett újracastolni őket, meg a többi petet is. De ahogy egyre több és erősebb cuccom lett, egyre kevésbé volt zűrös a dolog.
    [1.0.4.1] DW Pistol Purifier (lokarr 21sec) erre épült a 2-ik karim, ami elérte a lvl100-at.
    Annak ellenére, hogy dual pisztolyos, sokszor álltak a képembe, sokszor nem ranged a kari, de bírta a gyűrődést. :) Ezzel is végigvittem az Ultimatet, és leöltem olyanokat, akiket a másik karival nem sikerültek.

    Rengeteg egyéb build van, én ezekkel jutottam a végére. Jól leírják a skillezést, Devotionokat, mi fontos. A cuccok meg azok voltak amik estek a karinak (vagy másiknak).

    Nem egy ember van így, hogy nem szippantja be a játék.
    Mert mások az igényei, van sok új színes-szagos 4K-s csoda stb. Nem vagyunk egyformák, kinek milyen az ízlése, mire vágyik, mi ragadja meg? Szerintem a stílus a lényeg.
    Véleményem szerint azok kötnek ki pl. a Grim Dawn vagy bármely társa mellett huzamosabb időre, aki huzamosabb időt akar eltölteni ebben a műfajban. Sok egyéb előnye is van a szórakozás mellett: nem kell gépet fejlesztenie miatta, a most drága új játék, később nagyobb akcióban lesz (amibe amúgy is jóval kevesebb időt lehet beleölni), stb. A multis játék természetesen más eset.
    Mivel singleplayer játék, bármikor előveheted, nincs szezon, így senkitől sem vagy lemaradva stb. A Grim Dawnnak szerintem vannak ilyen előnyei is.

    [ Szerkesztve ]

  • reelc

    Topikgazda

    válasz Gothmog #520 üzenetére

    Én sem vitának szánom :) : úgy 40-50 óra után nem fogott meg a PoE. Elismerem az előnyeit, de nem fogott meg. Évekig toltam a Diablo 3-at, mellé bekúszott a GD, majd fel is váltotta.
    Valószínűnek tartom, hogy ha korábban nem ismerem a Titan Questet, majd a Grim Dawnt, és nem ruháztam volna be a Diablo 3-ba is anno, akkor a PoE-t tolnám évek óta. Túl későn találkoztam vele, előtte megfogott más. A PoE nem fogott meg, és már nincs is kedvem jobban elmerülni benne, hogy hátha.

    Grat., jól nyomtad a GD-vel. :)
    Sokra tartottam mindig is azokat, akik eredményesen mennek a saját fejük után, netán buildet építenek fel és a közösség elé tárják, bármely játék is legyen az.
    Nehézség: na, igen, a PoEvel akkor ismerkedtem, amikor a 3x vidd végiget eltörölték, és jöttek az új actok is. Még nem lehet tudni semmit a Grim Dawn eljövendő új játékmódjáról, de eddig nem csalódtam a fejlesztőkben, biztos vagyok benne, hogy olyan megoldást tesznek le, ami ötletes és jó lesz. Aztán kiderül hogy tetszik a játékosoknak?

    [ Szerkesztve ]

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz reelc #522 üzenetére

    Én háromszor fogtam bele a PoE-be, és csak harmadszorra fogott meg (ez a harmadik találkozás akkortájt történt, amikor a negyedik Act-ot bevezették). Akkor viszont teljesen berántott.

    Én különben még a Diablo 1-gyel kezdtem 1996-97 környékén :DDD

    Egyébként egy szimpla végigjátszásra szerintem a GD a legjobb: rengeteg tartalom. hatalmas bejárható terület, ami nem válik unalmassá, kisebb-nagyobb titkos helyek stb. A PoE a sötétebb hangulatával, a durván jó end game tartalommal, meg úgy egyáltalában a mechanikájával és annak összetettségével fogott meg, és vált kedvenccé.

    Ami a karakteremet illeti. Ha jól bírja Elite végéig is, akkor írhatok majd róla bővebben, bár nem egy bonyolult build. Sőt, tulajdonképpen egy pofonegyszerű cséplőgép. Inkább csak odafigyeltem arra, hogy meglegyenek a megfelelő defenzív mechanizmusok, mert hiába gyilkolna valami háromszor olyan gyorsan, ha rögtön földre kerül két pofontól, vagy menekülnie kell, ha már akár csak öten körbeveszik, akkor kenheti az ember a hajára az egészet.

    Azért benyomok egy-két screenshotot. Ebből látható, hogy első volt nálam a rezisztek feltornázása, egy tűrhető páncélzat (ott még bőven van mit javítani), no meg egy olyan HP pool, amellyel ezen a szinten/nehézségen nem oneshot-olható. A csillagképeket is úgy választottam meg (tuti nem ideális, de hát sok minden frissült a kiegre, és csak most ismerkedem vele), hogy az életben maradást is erősen segítsék, ne csupán offenzív erőt biztosítsanak (nem mentem el abszolút offenzívbe - pl. a lila irányba, esetleg chaosszal keverve -, mert a védelmi mechanizmusokat fontosabbnak tartottam.)
    A csillagképek közül egyébként a FOX van meg még kirakva, de az nem fért fel a képre. Jelenleg a Sailor-öset teszem ki, és ha azzal megvagyok, akkor az Empyrion-os (jobb felső sarok), valamint a Tree of Life lesz még soron, és ezekkel pont kijön az 55 pont.

    A skillekről is teszek be képeket, de ezek még persze alakulnak (72-es a karakter - van még hova pontokat lőni bőven). Itt a Field Command-Squad tactic kettőst, valamint a Fighting Spiritet egészen biztosan tolni fogom a szintlépéseknél. Csak a sebzésem per pillanat bőven elegendő, illetve végig elegendő volt idáig, ezért az offenzívebb dolgok közül többet is így a végére hagyok. Ultimate-en lehet, hogy szükség lesz majd némi skill revampra, esetleg pl. a Soldiernél 40 pontig feltolni a Mastery-t, és a harci kiáltást a passzívjával felvenni (kérdés, mennyire lesznek idegesítőek az ellen által használt skillek - ettől függ majd, hogy kelleni fog-e ez a lépés.).

    Röviden ennyi. Illetve még annyi, hogy közelharci karakternél nagyon fontos az életszívás - de ezzel szerintem mindenki tisztában van, aki már játszott a játékkal. Nálam is van folyamatos életszívás ütésenként tárgyból, van jelentősebb életszívás skillből (a feral hunger egy iszonyat állat skill!), van tárgy, ami bizonyos eséllyel ad életszívó tulajdonságot, plusz van ilyesmi kirakott csillagképből is. Ez borzasztó tankossá teszi a karaktert. Annál ugyanis szvsz nincs hatékonyabb dolog, mint amikor szinte azonnal visszaszívod magadba azt a HP mennyiséget, amit lecsaptak rólad.

    Karakterlap

    Karakterlap2

    Soldier skillek

    Shaman skillek

    Csillagképek

    Persze Ultimate-re kell a jó felszerelés is, de szerintem ha okosan épít az ember, akkor az első két nehézségen vígan elvan a zöld cucokkal is. (Én is ilyenekkel tolom javarészt. Nem is találtam túl sok hasznos kék/lila holmit idáig.)

    Ui.: Ja igen, a karakter névadásánál nem voltam éppen túl fantáziadús kedvemben...

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • Badlof2k

    senior tag

    Remélem belefér, -70%on van GD GoGon szóval ha valaki be akarja húzni és nincs meg egészen olcsó most. =)

    Sokat gondolkodtam azon mit is irhatnék a három sokat emlegetett ARPG játékokról de igazából nehéz olyan véleményt alkotni ami lefedné a valóságot , mármint ez olyan dolog hogy pl sokak számára egy játék teljesen mást jelent mint másnak .. mindenki másért játsza .^^nekem is sok olyan játék van a kedvenceim közt amit sokszor látok úgy szembejönni hogy szét szidják az egészet mert nem azt kapta amit elképzelt.. :U pl a sokat vitatott Mass Effect 3 vége..szerintem zseniális húzás volt az a befejezés..és nem úgy ért véget mint sok más játék hogy na megint meglett mentve a univerz mindeki öröm és bódottság... persze ez az én véleményem.. szóval végtére mind a D3, GD és Poe más más okok miatt tökéletes a saját módján lehetne vitatni dolgokat hogy miért van úgy ahogy pl nekem vanilla D3 nagyon tetszett mégha AHával nem is értettem egyett de a Trade maga jó volt ..most meg hozzád vágnak egy setet aztán hajrá rift meg gr farm.. pont emiatt szoktam váltakozva játszani szinte mind a három játékkal meg mással és akkor van változatosság mert egy idő után kicsit unalmas tud lenni endgame grinding farming és társai :C

    Buildekre meg annyit POE után GDben először álltam neki a saját fejem után menni és épiteni egy karakter ami egy Demotilionist Arcanist kombó amolyan Elemental dmg és conversion kombó..eddig nagyon jó és mindenképpen jó érzés az amikor látod hogy nem pusztul a karid annyira birja az ütést és haladsz is .^^persze mindig az endgamen derül ki hogy mennyire tökös vagy.. nunis a kari :D szóval hajrá mindenki kiegig lehet húzni pár karit aztán belevetnie magát az ember fiának..egyébként jó ötlet lenne tényleg ezzel a háromszor végig tolni dologgal :)

    Ha érdekel valakit az én karim kivitelezése szivesen megosztom énis és grat jónak nézki én nekem is az első karim egy Melee volt :R

    +1 #523 mennyit toltam azzal én is jóisten.. és +1 poéra is ^^ én is akörül kezdtem és hasonlóan gondolom =) meg ami nekem még nagy plussz volt benne a socketek és a külömböző uniqok variáltsága na meg a skill gem és passive skill tree.. zseniális .=)

    [ Szerkesztve ]

    "... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "

  • reelc

    Topikgazda

    válasz Gothmog #523 üzenetére

    Én is... Diablo 1, majd valamilyen sorrendben a 2, Hexplore, Dungeon Siege, Sacred, Diablo 3, Titan Quest, GD, Torchlight, PoE, Van Helsing, Victor Vran stb. Rövidebb-hosszabb ideig, melyik mennyire fogott meg.
    Valahogy úgy alakult, hogy második részekkel nem nagyon foglalkoztam, hiába tetszett az első. Kivétel a Diablo széria.

    Jó hogy részletezted, támpont lehet azoknak, akik nem komplett buildet akarnak követni, csak az elv érdekli őket.

    Igen, az első 2 nehézségen még el is lehet lavírozni vacakabb cuccokkal is. :)

    Élet: a mennyiséged is szép, ez is sokat jelent.
    Engem sosem bosszantott, ha haltam, az volt a lényeg, hogy haladjak. Főleg az első karimnál. Azzal ismerkedtem a játékkal. Blademaster volt, meg se merem nézni hány halállal. :) Cucc ügyileg eléggé alulszerelt volt, de akkoriban te is tudod a drop is más volt. Nem volt még kész a játék, Homesteadig lehetett menni, elsősorban farmoltam vele. Később pedig folytattam a játékot, ahogy készült, és nőtt a szint limit is.

  • Badlof2k

    senior tag

    válasz Badlof2k #524 üzenetére

    [kép] Bocsi a dupláért nekem igy néz ki most a kari =)

    "... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "

  • reelc

    Topikgazda

    válasz Badlof2k #524 üzenetére

    Persze, jöhet az akció. Bár gondolom a többségnek Steamen van meg. Sajnos nem tud a 2 platform játszani egymással. De szerencsére elég sokat akciózzák Steamen is.

    Írd le ahogy te gondolod, nem vagyunk egyformák, van aki így lát dolgokat, van aki úgy. :)
    Én sok ARPG-ben láttam olyan dolgot, ami utána hiányzott.
    Pl. Dungeon Siege: akár 6 karit is felszerelhettél teljesen (pl. 2 közelharcos, 2 íjász, 2 gyógyító távolabbról az utóbbi 4), mintha multiztál volna egyedül. Tetszett a rúna megoldás is.
    Torchlight: a pet átváltozott a kifogott haltól, és harcolt, ill. vissza lehetett küldeni a városba eladni a cuccokat.
    A PoEnek is megvolt a varázsa a teljesen blank karival.
    A TQ-nak a dual classal - mégha az egyik class kb. support pár skillel, akkor is annyival több lehetőség volt a fix karikhoz képest.
    A Diablo 3-nak a sok játékos, a klánok, amikor még jobban volt élet az egészben. Mindezt annak ellenére írom, hogy nem vagyok multiplayeres, kb. minden mást szólóztam, a D3-at is sokat.

    Persze, írd csak le, úgy vagyok vele, sokmindenből lehet tanulni. :)

    Ha gondolod a Grimtoolsba betudod tallózni a mentésed, így a teljes buildet tudod linkelni, nem kell sok képernyómentés, egyszerűbb.

    Az első karim, a Blademasterem ezen alapult, ha jól rémlik. Persze ilyen cuccaim nem voltak. :) A Shadow Strikeot szerettem, majdnem teleport volt. :) Na meg a Blitz. Jó kis dualblade megoldás volt. Csak sokat haltam. Lvl75-ig jutott.

    [ Szerkesztve ]

  • Badlof2k

    senior tag

    válasz reelc #527 üzenetére

    Bemásoltam toolsba a savet de pl dpsenél ? van meg a maradék elosztható pontokat is aktiválta, amit 100ig kapok.. igy legalább meg tudom nézni hogy hova kell majd tovább a skill pontokat pakolni ami jót tesz majd ..tiszta Path of Building :C

    "... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "

  • reelc

    Topikgazda

    válasz Badlof2k #528 üzenetére

    Igen, ez a build tervező.
    PL. a cuccokat korrektül mutatja, a skilleket is. Azt hiszem a resisteket is. A pontokat nem tudom miért így, de végülis nem az a lényeg. Valószínűleg azért, mert az Ultimate szintre képezi le a karit.
    Sok képernyőfotót meglehet vele spórolni. Vagy tervezni lehet valami ütőset. :)

    Mint a PoEnél amit írtál, vagy a Diablo 3-nál a d3planner.

    [ Szerkesztve ]

  • Badlof2k

    senior tag

    Jaja.. csak akkor nem értem hogy a miért nem jelzi a damage per secet ki ^^

    "... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "

  • reelc

    Topikgazda

    válasz Badlof2k #530 üzenetére

    Itt a fórumja.

    "DPS stat is not calculated because I have no freaking idea how to do that"
    Na ezért. :) Őszinte volt.

    [ Szerkesztve ]

  • Badlof2k

    senior tag

    válasz reelc #531 üzenetére

    :C :C köszi azért majd átolvasom :D

    Lehetne már péntek ;]

    [ Szerkesztve ]

    "... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz reelc #525 üzenetére

    Akkor közel azonos korosztály lehetünk. (39-et töltöm be nemsokára).

    Én főleg a hagyományos crpg-ket kedvelem, de a diabloid játékokkal is elég sok időt elszórakoztam.

    A Victor Vrant nem próbáltam még, de a többi, amit írtál, ismerős húrokat penget. Még a Hexplore is... :DDD
    Nekem még a Soulbringer ugrott be pluszban. A Diablo 2-vel jött ki nagyjából egy időben. Valahol félúton volt az akció rpg-k, valamint a hagyományosabb darabok között. Elég sötét hangulata volt. Meg tényleg, volt még a Revenant is.
    Különben én is az első részekkel játszottam a DS-ből, a Sacredből vagy a Torchlightból. Ezek annyira nem is hagytak bennem maradandó nyomot, hogy a második részre már rá sem néztem.

    Viszont a Titan Quest, amilyen elcseszett volt a megjelenésekor (kiegyensúlyozatlan és nagyon furcsa drop), annyira király lett, mire megjelent a kiegészítője. Nálam totál le is váltotta a Diablo2-őt. Nem is volt már kedvem visszamenni diablózni. A Warfare/Defense kombó volt a kedvencem. Mire Legendary nehézségre ért az ember, és kellően kifejlesztette a karaktert, akkora pofonokat tudott kiosztani pajzzsal (háromféle passzív pajzstámadása volt a Defense masterynek, ha jól emlékszem), hogy az csak na! :DDD De a kieggel bejött Dream sem volt rossz. A Dream/Warfare például kegyetlenül aprított, de borulósabb volt, mint a Dream/Defense vagy Warfare/Defense karakter. Volt persze távolsági emberem is, próbálkoztam mágusokkal is, de valahogy a közelharcos karakterek jöttek be a legjobban. A végén meg persze farmolta az ember a kiegészítő elején található titkos "börtönt". Hádésznál kellett kifarmolni a kulcsot hozzá, ha jól rémlik. Jó játék volt a TQ, na! Nem véletlen, hogy a GD is jól sikeredett.

    A GD-t én akkor vettem már meg (2016 márciusában - akkor jött ki a GoG-on), amikor az alapjáték teljesen készen volt. De egy volt egyetemi évfolyamtársam a legelső pillanattól támogatója volt, és a legeslegelső verziókat már nyomta. Mindig mesélt róla, meg mutogatta. Mondjuk amikor először láttam nála, akkor már Homesteadig el lehetett menni.

    Na mindegy, ennyit a nosztalgiáról. :)

    Badlof2k: Jó combos sebzésű a karakter! Főleg egy 55-ös szinthez. Ezzel rendesen szét lehet olvasztani mindent jó hamar! Mondjuk, ha jól látom, akkor a cumóid egy részét más karaktereid ollózhatták össze. Legalábbis ritka, hogy ilyen drop összegyűljön ezen a szinten.
    (Hú, nekem is mennyi jó cuccom volt. De amikor 2016 őszén töröltem a játékot, akkor leradíroztam a mentéseimet is. A játék egyébként GoG-on van meg, és nem használtam a GOG Galaxyt, így nem mentettem felhőbe, szóval elveszett minden. Pedig két vagy három fül is tele volt lila holmikkal.)

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • reelc

    Topikgazda

    válasz Gothmog #533 üzenetére

    Igen, azonos korosztály vagyunk.

    Nálam a CRPG-k kimaradtak, elsősorban a gyenge angolom miatt. De amivel sokat játszottam belőle (keményen néztem közben leírást, tippeket), az a Morrowind volt.

    Hexplore: pár hónapja nyomoztam ki mi is volt a neve, mert teljesen elfelejtettem, olyan régen volt. :)

    A TQ-t a kiegje után sok évvel fedeztem fel. Amikor már rég letettem a Diablo 2-őt. Egyből megfogott. Haruspex volt a fő karim, íjászt akartam. Nagyon megtetszett a játék.
    Semmivel nem szívtam annyit, mint a Cerberussal, mert nem volt megfelelő poison resistanceom. :)

    Amúgy tudja menteni a GoG Galaxy felhőbe? Nekem Steamen van meg, de attól még jó tudni ilyesmit, hátha bekerül egyszer a GoG Connectbe. Régen néztem a Galaxyt, és akkor is csak bizonyos játékok mentéseit tudta menteni a felhőbe. Persze azóta sokat fejlődött a GoG is.

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz reelc #534 üzenetére

    Van benne Cloud save opció a GD-re. :K

    Nekem szinte minden a GoG-on van meg. A Steam nagyobb, profibb, de valamiért a GoG mégis szimpatikusabb, így náluk szoktam vásárolni. Hejjj, pedig egy jó ideig nagyon idegenkedtem attól, hogy csak digitálisan legyenek meg játékok. De amikor már sok esetben a dobozos verzió sem tartalmazott mást, mint reklámanyagot, meg egy letöltő kódot (a DVD lemez pedig kb. csak dísznek volt benne), akkor szépen lassan átálltam én is. Most pedig már csak úgy vásárolok.
    (Az utóbbi bő fél évtizedből nagyjából csak Diablo3 és kiegészítője volt, amit dobozosan is megvettem (a gyűjtői), de ott azért illett megadni a módját. Sőt a D3-hoz, amikor megjelent, még egy Inferno Edition-ös Strategy Guide-ot is megrendeltem anno külföldről. Közel 500 oldalnyi információ, amely fél évvel a játék megjelenése után már totál elavult volt, de gyönyörű könyv, úgyhogy nem bánom a megvételét.)

    Endure. In enduring, grow strong.

  • reelc

    Topikgazda

    válasz Gothmog #535 üzenetére

    Köszi.

    Sok játékom van már GoGra is, korábban nagy akciókban oda vettem meg a régi játékokat.
    Nekem is nehéz volt átállni a régi, lemezes megoldásról.
    Sokat segítettek a bundlék.
    A közel 500 oldal tekintélyt parancsoló. :)

  • Xalderon

    tag

    válasz reelc #521 üzenetére

    Koszonom a valaszokat! Ez a ket pisztolyos jol hangzik.

    Nekem eddig mindig folyamatosan gondot okozott, hogy milyen stat-ok legyenek a felszerelesen.
    Emlekszem, az elso par karakternel mindig olyan armor piece-eket gyujtottem, amin main stat-ok szerepeltek es ezek minden mas stat-tal rendlekezokkel szemben elonyt elveztek. Aztan ahogy nehezedett a jatek, ra kellett jonnom, hogy ez igy nem mukodokepes, de igazabol mindmaig nem tudom, hogy melyik armor piece-re milyen stat lenne a jo. Azert mostanra mar sejtem, hogy a physique-en kivul nem nagyon erdemes mas main stat-ot gyujteni.

    Sokszor elofordult peldaul, hogy adott armor piece mar tobb tiz szinttel le volt maradva a karakterem szintjehez kepest, de nem akartam lecserelni, mert ugy gondoltam, hogy nem esett jobb nala.

    Nem tudtok esetleg valami leirast/guide-ot a temaban?

  • reelc

    Topikgazda

    válasz Xalderon #537 üzenetére

    Itt van 1-2 tipp.
    Hirtelen ezt találtam.

    Személy szerint én követtem az adott buildek leírását.
    Amúgy érdemes a Componentseket áttanulmányozni.
    Pl. Polished Emeraldot lehet lvl1-től használni.

    Ha a saját fejem után mennék (volt rá példa), amikor nem tudok dönteni, a kapott pontok felét osztom szét, megy Physiquere. Így ha felbukkanna egy jobb fegyver, és Cunning kellene még hozzá, ki is tudnám osztani rá. Spiritre meg inkább caster karinál. De majd biztos leírja más is, hogy csinálja. :)

    Nekem is volt olyan, hogy a cuccaim nagyrésze vagy 20 szinttel a lvl szintem alatt volt, sokáig nem volt jobb cucc.

  • Xalderon

    tag

    válasz reelc #538 üzenetére

    A szintlepeskor kapott pontok kiosztasa eddig nem okozott gondot, mivel a kieget megelozoen par pont kivetelevel minden kapott pontot a Physique-re volt javasolt osztani. Ez lehet, hogy valtozott a kieggel, nem tudom.

    Szamomra az nem vilagos, hogy milyen statokat keressek egy item-en. Ha egy adott inventory slot-ra van 2 vagy tobb item-em, akkor el tudjam donteni, hogy melyik kozuluk a (leg)jobb. Gondolom ezek nagyban fuggenek adott build-tol is.

    Diablo 3-ban lehet tudni, hogy adott inventory slot-ba tartozo item-en milyen statok szamitanak a legjobbnak, ill. hogy adott slot-ba tartozo item a vedelmet, a sebzest, vagy mindkettot hivatott szolgalni. Pl. a gyuruk es a kesztyu dps item-ek, ezek akkor a legjobbak, ha a megfelelo, dps-t novelo statokkal vannak ellatva. Ezeket az infokat ismerve konnnyu volt oltozkodni, mert tudtad, hogy adott inventory slot-ra milyen statokkal rendelkezo item lenne a jo.

    Ebben a jatekban nem ismerem, hogy egy adott stat milyen mertekben jarul hozza a karakter vedelmehez,sebzesehez, stb., ill. nem ismerem a statok kozotti osszefuggeseket, ezert nem tudom megitelni, hogy ket stat kozul melyikkel jarok jobban. Ezert lenne jo valami guideline.

    Koszonom a linket, mar raneztem, es szamomra valoban hasznos dolgokat irnak. Mivel korabban az end game-et nem nagyon "eroltettem", ezert nincs is nagyon normalis gear-em az uj karakternek, foleg csak kekek, ezert barmennyire is vonzonak tunik egyik-masik build, lehet hogy az egyik javasolt starter buildet fogom kiprobalni elsokent.

    [ Szerkesztve ]

  • Badlof2k

    senior tag

    válasz Gothmog #533 üzenetére

    Köszi! Igen igen lehet vele apritani rendesen sárgák fehérek hamar döglenek..egy két boss heronál kell kicsit kiteolni meg rohangászni vagy kép széléről lövöldözni :C de nekem megfelel.. amit kevésnek érzek az élet meg defense egykét ütés hamar leveszi az életem de van amit megsem érez kb.. =) de majd ha végre eljutok ultimatre akkor majd kiderül mi a helyzet ..na meg persze gondolom Eliten is látni fogom már,csak még normált ki akarom pörgetni mert hátra van AoM meg egy két dungeon aztán megyek is tovább..Még annyi ez nemis a max dps mivel át kelett variálnom a devition ponokat meg az itemeket augmenteket vesztettem kb 4-5 ezer dpst.. de megérte :)

    Cucc az meg hu a jobb pisztoly és a vállas az alap game végén esett a kesztyűt találtam AoMba a zöldek estek a többit meg haver segitett cruicblet letolni és onnan de kelett menni pár kört mire ezek jöttek úgy hogy mákom is volt.. Ja meg relicért kelett futnom pár kör farmot hogy meglegyenek a hozzá valók , de megéri főleg hogy engedi a dual wield pistolyt :D

    Titan Quest megvan nekem is meg a kieg ..de mai napig nem játszottam ki remélem nem nagy bűn :R valahogy nagyon nem állt rá a kezem az egészre na meg mindig volt szinte helyette más PoE Diablo 3 GD Torchlight.. valami meg aztán nagyon nyögvenyelős volt nekem az egész plusz skillek is..persze nemis ástam magam bele teljesen.. de viszonyitva GDhez látszik mennyit fejlesztettek az egészen és mennyivel jobb..amit nehéz mégis megszoknom az a viszonylag kevés attack speed.. :D sajnos Poe után ahol elehet érni átlag 10es AS-t ..nos kicsit fura a 3as vagy 2,5es.. :D de megszokható azért ..

    Nagyrészt nekem is digitálisan van meg minden egyedül pár játék van amik számomra must have van meg dobozosba pl Diablo széria valahol az 1 nek is megvan még a tokja meg a CD-je aztán Mass Effect széria
    Dragon Agek ,Borderlands meg God of Warok de amióta szinte olcsóbban megtudok venni mindent online digitálisan azóta inkább úgy vásárolom meg őket , meg ahogy mondod sokszor már alig van valami értelmes is a tokba a letöltő kódon kivül :\ pl Starcraft kézikönyv annó nagyon baró volt a kis történeteivel és egység leirásaival meg frakciókról .. ja tényleg azis megvan dobozba meg a Warcraft 2-3 :D

    #539 Xalderon Ha rámész a statokra az első karakterlapon oldalon az egérrel ir egykis infót róla hogy mit ad és mire milyen nagyságban növeli az adott értékeket.. amit saját tapasztalatom után tudok mondani az az hogy alapvetően gondold végig milyen buildet szeretnél és ha spelleket használsz akkor spirit kell dögivel mert az tolja a dpsét rendesen és az sem baj ha cunning is van mert az critet növeli és hit chance..most azt nem tudom pontosan hogy ez vonatkozik e spellekre is, de crit az biztos legalábbis úgy gondolom physicue meg annyit kell beletolni hogy legyen egy viszonylag nagy élet pool hogy azért egy két ütést tuti kibirjál és ne hasaljál el kb minden második mobnál , resistek kötelezőek pumpálni őket főleg elején énis át variáltam a cuccaimat csakhogy legalább az elemetali resistek és acid maxon legyen , chaos is jó ha van aethert meg nehéz összeszedni de később lesznek olyan augmentek amik szép kis aether resistet adnak . :) egyéb olyan statot mint defesnsiv és combat ability jó tud lenni mert tovább növeli az armor ratinget ergo kevesebb sebzést kapsz be offenisive meg hit + crit chance növelő , szal ahogy montad is elején nagyban függ milyen a builded az alapján kell gondolni ha melee akkor def ability cunning physicue ezek szerintem csak tankosabbá és erősebbé teszik ranged többnyire spirit cunn off és némi def meg physicue , spell spirit off cunn és physicue.. ahogy én most csinálom igazából arra megyek hogy resistek amennyire lehet legyen minden , és akkor jön az hogy devotion pontok szerintem ha pl az itemjeid nagyrésze defensre és resistre gyúr rá akkor devitonokbe meg lehet menni a damage növelőkre =) most hirtelen ennyi jutott eszembe ha esetleg tévedek valamiben akkor majd a többiek vagy Reelc kijavit ő kicsit jobban képben van..de remélem nem mondtam nagy hülyeségeket :C :R

    [ Szerkesztve ]

    "... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "

  • reelc

    Topikgazda

    válasz Xalderon #539 üzenetére

    Igen.
    Minden azon alapul, milyen karit fejlesztesz.
    Ha közelharcit, akkor pl. a mana regennek nem sok hasznát veszed. Ha nem Nekro kombós karival vagy, akkor pl. a +1 Raise skeleton cuccnak nem látod értelmét. A -skill rechargosnak is úgy van értelme, ha azt a skillt használod. :)
    Ugyanígy pl. az acid dmg-t adó fegyvernél jobb a firés, ha fire alapúak a skilljeid.
    A +1 to all skills cuccok is nagyon hasznosak!
    Pl. ez Occultist karinak való, ez pedig Demolitionistnak a legelőnyösebb. Beléjük egy megfelelő components, és lehet is darálni. Pláne, ha kettőt is tudsz fogni (skill, szetbónusz, vagy relic segítségével).

    Persze figyelembe kell venni a resistanceokat is. Most találtam, itt próbálták összeszedni az alapjátékét actonként.

    Ez bonyolultul hangzik, de nem egy Diablo 3 (ha már említetted), ami túl egyszerű játék lett.

    Törekedni kell legalább kék tárgyakra. De akár jobb lehet egy megfelelő statos zöld. :) Fegyvernél itt is legyen nagyobb dps ha lehet.

    Nem hiszem hogy tudok olyan guidét adni, de szerintem tanulhatsz a 2 buildből, amiket linkeltem korábban. A Grimtoolsos linken egyesével nézegetheted a cuccokat, és az összes karakter adatot, skillt, stb.

    [ Szerkesztve ]

  • reelc

    Topikgazda

    válasz reelc #538 üzenetére

    A linkelt tippeknek itt van a bővebb változata, és hsz-ek hozzá, itt meg a folytatása.

  • Peace

    nagyúr

    Annyira pörög a topik mostanában, hogy még a végén megpróbálom folytatni a kieget ultimate-en. Mondjuk még mindig nem néztem meg, hogy mentéseim működnek-e így gépcsere után.....majd ha nagyon felmegy a pumpa Far Cry 5 alatt, akkor talán. :DDD

  • reelc

    Topikgazda

    válasz Badlof2k #540 üzenetére

    Nem javítalak ki. :)
    Amúgy sok dolgot én sem tudok, olyankor próbálok rákeresni, ill. linkelni, ha kérdezi valaki.

    Örülök, hogy felbukkannak új vagy visszatérő játékosok itt is.
    Mindig is úgy gondoltam, hogy ez a játék egy gyöngyszem. Csak a kb. 0 reklám miatt sokan nem tudnak róla. Azt is tudom, hogy vannak olyanok, akik az elavult grafika miatt nem adták meg az esélyt (ez még mindig a 2006-os Titan Quest végletekig módosított motorja, ami csak 1 processzor magot támogat), de ez engem nem érdekel. Igazából tetszik.
    Pár év Diablo 3 után kifejezetten kemény játéknak éreztem a Grim Dawnt. Sokat is halt az első karim. A D3 elkényelmesített. Szerettem egy ideig, de utána másra vágytam.
    Vagyis sokakat a D3 után a nehézsége is eltántoríthat. Mert itt nem fogsz 3 délután után 0-ról full szetben és teljes buildben futkosni egyedül. :) Ez nem a játék hibája, mindkettőnek megvan a bázisa.

    A Wolcen szép a modern motor miatt is. De egyelőre nem győzött meg. Sokat kell dolgozniuk még rajta, hogy lássuk milyen lesz a játék. Legyen hozzá jó a tartalom is, és akkor jó játék lesz.

    [ Szerkesztve ]

  • Xalderon

    tag

    válasz Peace #543 üzenetére

    Hehe, en mar napok ota ra vagyok porogve GD-ra.
    Van meg egy-ket jatek, amiket be kellene fejeznem, mert kulonben ezek is ugy jarnak majd, mint az elozoek, csak GD egyre erosebben probal maganak utat torni. :DD

    Le kene mar ulnom es eldontenem vegre, milyen karaktert inditsak milyen builddel. Nalam az ilyen sem ket perc szokott lenni.

    Ma jott ki PS4-re God of War, amit mar megvettem, de valahogy nem nagyon hoz lazba es tovabbra is GD-n porog az agyam egesz nap. :DDD

  • Qlux

    tag

    En is napok ota nyuzom es amikor melohelyen huzom az igat, kattog az agyam a jatekon:) Innen tudni, h remek jatek. Grafika szemely szerint nekem jobban bejon mint D3-é, jatek menet,hangulat pedig messze lekorozi ez a jatek. 58as a Warderem, megvan 3 skeleton keyes dungeon ( Valbury kesz labirintus:). Viszonylag konnyen haladok, van mar egy legendem is es a kieg hozza az alapjatek szinvonalat, sőt..

  • Gothmog

    aktív tag

    Én belinkeltem a mentésemet a Grimtoolsba, ha valakit esetleg érdekelnének a cuccai: íme.

    Ezek javarészt zöld holmik, ráadásul többségében olyanok (a csizma, tökfedő, vállvért és mellvért), amelyek frakciótól vásárolhatók. Tehát nem zsákbamacska, hanem könnyen beszerezhetők. Jól látható, hogy a rezisztenciákra alaposan ráfeküdtem (a permanent buffs-t érdemes bekapcsolni, hogy látszódjanak a valós értékek). Itt ugyan Ultimate-en mutatja, én meg csak elite-en járok még, ahol minden a maxon (pontosabban a max fölött) van. (Ultimate-re majd úgy igazítom, hogy Vitality-re és Pierce-re is meglegyen a maximum érték.) No meg persze a HP poolt sem hanyagoltam el.

    Ha meglesz kirakva az Empyrion csillagkép, akkor egyébként a fegyverbe a mostani Purified Salt helyett jó eséllyel valami jó kis életszívós komponenst fogok rakni.

    Tegnap voltam egyébként vele a Elite-en a Steps of Torment rogue labirintus részében. Alkamosnál kellett már innom néhány gyógyitalt, de a többi részen (ide értve a zárt ládás kihívást, valamint az Igor nevű böhöm nagy csontvázszörnyet) gyógyital használata és bármiféle kite-olás nélkül simán kitankoltam mindent. Úgyhogy egyelőre igen elégedett vagyok vele.

    Persze várom a lehetséges upgrade cuccok esését, mert Ultimate-re már sovány lesz a zöldbe öltözés :DDD
    (Fegyverből esett már egy kék upgrade, de ahhoz még kell lépnem egy szintet.)

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • reelc

    Topikgazda

    válasz Xalderon #545 üzenetére

    Nyomás God of Warozni! :)

    Nincs PS-em, de érdekelt a sztori, az első 3 rész videóit megnéztem Youtubeon a napokban. Szerintem ugranék ráfele a 4-ikre, aztán vissza ide, ha végeztem vele. :)

    Amúgy én sem tudom milyen kari legyen a következő, most kicsit parkolópályán is van a játék.

    (#546) Qlux: Amikor elkezdtem játszani a GD-vel engem is a hangulat (grafika, és hangok is) ragadott magával. Na meg a sztori is érdekelt, amennyit megértek belőle, és a világ is.

    (#547) Gothmog: jól tetted, többet elmond, mint a képernyőmentések.
    Szépen összehoztad a karit, grat.

  • reelc

    Topikgazda

    válasz Gothmog #547 üzenetére

    A lvl75 amúgy egy vízválasztó szint, pl. elég sok szet van attól a szinttől.
    A Relicseknél pedig a lvl70 ilyen.
    Ha esetleg lekell craftolni valamit, szólj, rengeteg receptem összegyűlt. Egyedül annyira random és kevés az esése, hogy nem érdemes várni, mikor esik ki. Tapasztaltam. Jelenleg ha minden igaz 570 van a játékban. Párat questtel megkapsz, valamennyi még majd frakcióktól vásárolható, a többi drop.
    Az Ancient Groveban lévő árus volt jó fogás (Skeleton Keyes területen van). Ha előrébb mész a következő területre, majd vissza, frissül a blueprint készlete. Amikor ezt megtudtam, ki is merítettem a dolgot, utána ahányszor arra jártam, már nem volt olyanja ami ne lett volna meg. Persze az Ultimaten ütős.

    Persze a craftolási ajánlat másnak is szól.
    Vannak hullóban szetdarabok is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák