- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Készül a Galaxy S24 FE
- Netfone
- iPhone topik
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
Hirdetés
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
AI generálja majd a képeket a Photoshopban
it Az Adobe teljes, AI-alapú képgenerálást tesz lehetővé a Photoshopban, még idén.
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
felixo
őstag
Betűméret növelés jöhetne.
Redmi Note 9
-
saelin
veterán
Nekem ma beleszaladt 5 és fél óra a játékba! Jó álmos is lettem tőle. A feudális Japánt gyönyörűen visszaadja, a tájak, a zenék mind szépek, ami az embert szinte csalogatja a fotómódba. Sajnos a látvány nem tökéletes, mert a sok növényzetnek hála a checkerboard skálázás itt azért már észrevehető. Az animációk is vagy bugosak vagy nem tudom, mert sokszor a kard nem is éri az ellenfél. Néhol a textúrák is meglepően egyszerűek (főleg a kövek vagy sziklák), de ez már szőrszálhasogatás kategória, mert így is elképesztő amit kihoztak belőle. Nálam openworld látványban még mindig a Horizon Zero Dawn viszi a prímet! Mondanám a Death Stranding-ot is, de annak a játéknak nagyon kopárak a tájai. Viszont amit mutat az már szinte nextgen.
Hardon kezdtem a Tsushima-t és hamar rá kelett jönnöm, hogy 2-3 csapás így a kari. Eléggé sok respawn-on vagyok túl, ami szerintem nagyon durván megtöri az openworld összképet, úgyhogy lehet visszarakom normálra a folyamatosabb élmény érdekében. Az irányításban pedig eléggé sok minden zavar:
- A kamera borzasztó, mert mindig birkózni kell vele. Ráadásul lock-on sincs, így állandóan pöckölgetni kell a támadások között. Nem lehet állítani a kamera érzékenységét sem. Ezt nem is értem miért.
- A másik szívfájdalmam, hogy nem lehet újraosztani a gombokat, de olyan szinten hogy még előre definiált opciók sincsenek hozzá. Szerintem ez nagy ziccer. Én pl lehet felcserélném az R1-R2-t, a kört és az X-et stb.Na, de jöjjön a lényeg: a küldetések és a harcok!
A játék első órájában nagyon sok karaktert vezet fel, akikhez van hogy küldtés láncok is tartoznak. Ezek kellően érdekesek, de mind a harcok körül forognak és így nem túl változatosak. De nem is ez zavar, hanem hogy eléggé sűrűn kapunk AI társakat, akik gyakorlatilag lineárissá teszik az adott küldetést, mert csak az ő szájízük szerint csinalhatjuk meg. Ha azt mondja most lopakodni fogunk akkor azt kell, mert különben quest failed és visszadob az előző check pointra. Mivel még az elején vagyok, így arra fogom hogy tanítani akar a játék... Ami azért durva, mert ha ez áll fent akkor 5+ órás tutorial van benne. Erre a témára x óra játék után majd visszatérek.
A harcok... Egyszerre élvezetes és kegyetlenül büntető érzést vált ki az emberből! Pár vágás, hárítás és a mongolok hullanak mint a legyek! De ha többen vannak és különböző fegyverekkel, akkor az hatalmas cumi tud lenni, mert (hardon) nem igazán várnak arra hogy levágj mindenkit, hanem kegyetlenül hátba támadnak vagy lenyilaznak. A parry meglepően könnyű 1-1 elleni harcokban, de itt is ahogy nő az ellenfelek száma, úgy lesz egyre nehezebb azt kivitelezni. Ennek tetejében még ott vannak az unblockable támadások, amiket csak dodge-olni lehet.
Próbáltam full szamurájban nyomni - már amikor nem kényszerített bele Ghost-ba a játék-, de úgy nagyon nehéz! Mármint... K**VA nehéz! Elég egyszer-kétszer hibázni és lehet elölről kezdeni mindent. Ahogy viszont elkezdtem a Ghost toolkitet is használni, mint a kunai, stealth killek és az ehhez kapcsolódó lopakodás, úgy lett élhetőbb a játék, mert nem kelett egyszerre 5-6+ ellenféllel táncolni. A leszámolások is sokat segítenek az ellenfél ritkításában, csak arra még nem sikerült rájönnöm, hogy mi a trigger feltétele. Van hogy egy banda felé felajánlotta, de volt hogy nem és lerohantak a **csába. Az ellenfelek Ai-ja viszont néha érdekes. Többször véltem felfedezni, hogy gondjuk van a tereptárgyakkal, vagy magával a tereppel. Volt egy katona, aki fel le mászkált egy létrán, mert nem tudta eldönteni hogy most le vagy fel... Azon jót röhögtem. Lelőttem íjjal a fenébe, hogy ne szenvedjen tovább!Jelenleg ennyit tudok róla mondani. Holnap leveszem normálra a nehézséget és a ma tanultakból folytatom Jin kalandját.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Sordoran
addikt
Én csak délután 5-kor tudtam elhozni a játékot konzolvilágtól, és sajna a pre-order kód elmaradt. Azt mondta eladó, hogy sajnos elfogyott, a Sony 300 db-al kevesebbet küldött ígértnél. Járt más is így? Tudok ezzel kezdeni valamit? Nem nagy érvágás, de azért elég bosszantó, és most a sony vagy a konzolvilág a ludas?
(amúgy anno a God of War-al is így jártam, csak ott a bolt volt hibás, mivel akkor még 1 Ft volt a pre-order dlc "ára", és fizetés után vette észre betanulós eladó (azóta nem is láttam ott), így nem tudták odaadni, mivel bankkártyás vásárlás volt)Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Madoc
veterán
-
saelin
veterán
Gondolom a gameplay-ben, mert ezeken kívül már csak a graphics/display/valamihasonló és az audio van. Mindjárt otthon leszek és megnézem. Már ez is nagy "quality of life improvement" lesz. A többit meg majd talán patchelik.
Tényleg valami dlc nincs tervben? Gondolom nincs, mert már ilyenkor rég szokott lenni season pass és hasonlók.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
saelin
veterán
Amúgy a motion blur jó dolog, csak sokan az olcsó szar megvalósítást használják. Az egyik legolcsóbb és legszarabb megoldása ennek a kamera motion blur. Semmit nem ad hozzá az élményhez, cserébe mozgáskor a felismerhetetlenségig elmos mindent. Másik kedvencem a chromatic aberration... Az is nagyon kevés játéknak áll jól, mégis egy csomó vacakba beleeröltetik.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
S e t h
nagyúr
Nekem azért fura 2020-ban, hogy nem lehet nézetet váltani, vagy csak én nem találtam.
Szikla takarásából nyilaznék és nincs jobb-bal váll közötti nézet váltási lehetőség célzás közben.A nézetek kamera vonatkozásában időnként tényleg érdekesek, volt hogy épületből kijőve a tetőgerendában volt a nézet, harc közben ez okozhat kellemetlen perceket.
Ami viszont még feltűnt és értetlenkedve csóváltam a fejemet, spontán, nem küldetésbeli harcoknál, mondjuk út szélén tanyázó mongolok esetében ha megöltek, akkor respawn útán, amikor folytattam a játékot, akkor már nem voltak ott.
Ez még egy útnál megmagyarázható lenne, mert mozgásban vannak, de volt hogy elhagyatott épületeknél haraptam fűbe, akarom mondani levélbe, és amikor respawnoltam, akkor üresek voltak az épületek, én meg kényelmesen lootoltam.
This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
bagyulajuve
addikt
"Ami viszont még feltűnt és értetlenkedve csóváltam a fejemet, spontán, nem küldetésbeli harcoknál, mondjuk út szélén tanyázó mongolok esetében ha megöltek, akkor respawn útán, amikor folytattam a játékot, akkor már nem voltak ott" - ezen én is meglepődtem, amikor egy temetőben leltem halálom, nem tudtam hova tenni
vannak javítanivalók az tény és való, apróbb bug-ok, amik azért kissé zavaróak (pl.: a rókák a simogatáskor lebegnek, nincs lábnyoma Jin-nek, valamikor hajolnak a faágak, ha nekimegyek, valamikor nem, vagy legyilkolom a mongolt és előrebukik és feje elmerül a földben , stb), de ettől még játszható, remélem nagyba azért nem futok bele...igyekszem gyakran menteni
[ Szerkesztve ]
Resistencia eterna
-
Deck
titán
válasz bagyulajuve #122 üzenetére
Persze most jött csak ki. Egy OW játéknál meg azért vannak bugok mindig. Emlékszünk a W3 is milyen állapotban volt megjelenéskor pl.. Vagy akármelyik másik.. Ezt el kell fogadni ha valaki day 1 vesz játékot
[ Szerkesztve ]
PS5
-
S e t h
nagyúr
válasz bagyulajuve #122 üzenetére
Ennek ellenére az egyik, ha nem a legjobb ow játék.
A zene, hanghatások vmi. brutálisak, nem kevés pontot adnak hozzá az élményhez.This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
bagyulajuve
addikt
én folyamatosan váltogatom a Kuroszava módot és a színeset, nem tudok betelni vele (egyikkel sem), csinálom a screenshotokat, nézem a (nem kevés) hulló leveleket, imádom, hogy ilyenek vannak benne, hogy: onsen-ben fürdés+meditálás, kövesd a rókát vagy a madarat, iszonyatosan jó hangulata van, és hát ez az egész csak úgy ér valamit (számomra legalábbis), ha japán szinkronnal játszom, még akkor is, ha emiatt a feliratozásra nagyon kell figyelni
Resistencia eterna
-
felixo
őstag
A Digital Deluxe-hoz kapott dynamic theme-t azt hol találom ?
Redmi Note 9
-
#20411392
törölt tag
Pár óra után a játek jó, de azért vannak dolgok, amik nem tetszenek. Mimdegyik apróság, de azért na.
-slimen be be megy 30 fps alá
-egymásba lógó textúrák
-olyan bambuszerdő, ahol a bambuszokon át lehet menni
-a megölt ellenfelek néha haláluk után 'felugranak'
-bizonyos animációk elnagyoltak és gagyik
-a ló, amikor átugrik egy faágat, van hogy 2-3 méter magasra is felugrik
-az NPC-k tudnak rettenetesen viselkedni, pl amíg várnak ránk, úgy remegnek, mintha 30000 W-os vibrátor lenne a seggükben
-bizonyos ruhánál nincs a hátunkon a nyíl...
-amikor viszont ott van az emberen, akkor belemegy séta közben a testébe
-nincs lábnyomunk
-láttam egy rókát, aki szintén ugróbajnok...
-a karakterek feje néha eléggé nevetséges az átvezetőkben
-a karakterek szemében oda nem illően van 'csillogás'
-a történet alapja egy unalmas semmiségViszont a látványvilág eszméletlenül jó. A játékmenet teljesen jó. Már várom, hogy ma is odaüljek elé.
Aki azt mondta, hogy ez egy japán assassin's creed, annak igaza van.
-
jerry311
nagyúr
Nem kell benne kutyát ölni --> 0/10
Viccet félreéve, teljesen jó a játék.
-
melega
őstag
Srácok lányok tegnap kezdtem a játékot és a melléküldetesekkel elment majdnem egy délután. Főből nem sokat csinaltam. A sunyin ölés megvan.
A másik, hogy amivel legjobban megszenvedek a fatelepek felszámolása. Az elsőt úgy szamoltam föl hogy se sunyin ölés nem volt kihívtam mindenkit, se fegyverkovácsnál nem jártam elötte. Azóta megvannak.
Közepes fokozaton nyomom és nem veszem lejjebb.
Jelenleg ott tartok hogy egy nő kovács testvérét mentettem meg a mongolok uralta városban. Szerintem lesz benne vagy 100 órám. Amúgy jobb a jatek mint amire számítottam.
Nálam már top 5 ösKöszönöm Sucher Punch Studio.
-
hyggelig
senior tag
Nekem a hangulata iszonyat bejön. A Golden Temple-nél lévő pagoda pont olyan, mint amilyet Kiotóban láttam tavasszal. Visszahozza az élményeket
[ Szerkesztve ]
-
saelin
veterán
Fáj kimondani nekem is, de vannak hasonlóságok. Főleg a collectibles részén. Ugyan még tanulom a játékot, de azt már most eltudom mondani, hogy az AC-ban a mászás és parkour miatt sokkal jobb a stealth gameplay mint ami itt van. Engem ez a lopakodás a Sekiro-éra emlékeztet, még
is van benne!grappling hook Ezen gyengeségeit pedig a katana harc és az audiovizuális hatások kárpótolják. Amivel nehezen barátkozom meg, azok az animációk esetlenségei... Az Infamous-ban sokkal szebbek voltak az átmenetek egy-egy mozdulatnál. Itt meg mintha ez hiányozna.
melega
Hardon kezdtem, de visszavettem Mediumra. És még így is ha óvatlan az ember simán levágnak a fenébe. Ahogy nyílnak meg új mozdulatok és szokja meg az ember az irányítást, úgy látja meg az új lehetőségeket is. Ez a stance váltás annyira emlékeztet a Nioh-ra, csak egy jóval leegyszerűsített "kő-papír-olló" elvre épülve. Nioh-ban is nagyobb démonok ellen jó volt a high stance, mert a szarvát könnyebb volt úgy levágni, kisebbek vagy fürgébb lények ellen low-medium stance. Itt is ez van, csak "kard-pajzs-botfegyverek-nagy ellenfelek" ellen vannak ezek kitalálva. Tetszik a harc.[ Szerkesztve ]
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Imilenni
addikt
Az első 7-8 óra alapján
+ nagyon szép a játék (azért ne hozzuk szóba a köveket pl)
+ maga a harc jó (Sekiro után nem nehéz)
+ történet szépen ki van tömve mellékvonalakkal
+ nincs szintezés az ellenfeleknél
+ mini "elfoglaltságok" ötletesek
+++ a Hard tényleg Hard, bár nem dark souls, de elmegy :)- animációk (azért elég gázak pl a Last OF Us 2 höz mérten)
- kiszámítható történet
- az elátkozott távolsági íjboss harca (konkrétan 18 fps körüli értéket kaptam, a vicc az volt hogy egyre több madár volt ott, annál kevesebb volt az fps
- mint írták fentebb, az ai társak
--- elég passzívak az ellenfelekSajnálom hogy nem adtak még 1-2 évet a játéknak.
Biztosra veszem hogy akkor a végét befojásolta volna hogy hogyan játszunk ( ).ninja VS Samu Remélem PS5re lesz 60FPS, ordít szerintem érte a játék.
Eddig 9/10Press "F" to pay respects.
-
saelin
veterán
válasz Imilenni #144 üzenetére
Eléggé jó. Ps5-ön még azt is elvárnám hogy natív 4k-ban menjen. Itt most nem érzem a 60 fps hiányát, de ha lenne sem panaszkodnék, engem inkább a táj szomorít el, mert ha az ember megnézni akkor eléggé mosott minden. Gondolom az alacsonyabb felbontás + élsimítás kombó hozza ezt az eredményt. Tűéles képpel a gatya lemenne rólam ettől a florától, így meg érződik hogy generáció végi játék és mindent kipréseltek amit tudtak belőle. Kíváncsi vagyok mit hoznak ki Ps5 patch vagy BC keretein belül.
A Sony igazán mutathatna pár BC játékot, hogy hogy fut alapból, vagy hogy mire képes egy nextgen patchel. Van pár játék amit a rossz teljesítmény miatt hagytam ott. Vajon azokon segít az erősebb masina?
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Kai_Rong
senior tag
En is meg csak a felszint kapargatom, 4 ora ment bele eddig, de tobb mellekest csinaltam, mint fo szalat tipikus Witcher effektus, eldontom, hogy xy iranyba megyek, majd utkozben beesik egy csomo minden, ami miatt elkakandozom es a terkep teljesen masik pontjan kotok ki.
Hardon kezdtem neki, de szerintem nem kifejezetten nehez (bar mondom ezt a Sekiro meg Nioh jatekok utan). Az ijasz ellenfelek OP-k egyedul, de lattam a skill treen, hogy lehet deflectelni a nyilvesszoket az egyik skillel, az remelem segit majd a balanszirozasban. Nekem ebben a generacioban az elso olyan Sony first party exkluziv, ami tenyleg tetszik, a platinaig azert egy par ora beleeg majd. Gondolom, a Horizonhoz hasonloan itt is lesz DLC meg ultra hard mode meg egyeb nyalanksagokPSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Deck
titán
válasz Kai_Rong #147 üzenetére
Én tegnap egész nap játszottam. Öcsémnek mutattam már szedte le és állt neki ő is
Nálam is ugyanaz a helyzet, minden mellékküldetés először majd a főküldetés a végén.
Hard-on addig volt nehéz számomra míg megszoktam, hogy nincs target lock (nekem ez a legnagyobb bajom) milyen sorrendben verjem le az enemyket, feloldottam a kedvenc képességeim. Nálam hozzáad az élményhez így. (látom nálad és másnál is) Jobb így, hogy jobban kell figyelni. De persze látom akik hardon játszanak itt azok mind soulsos emberek
Platina a cél természetesen ami a Nioh 2 dlc előtt remélem meg is lesz.A játékról: Énis látom és vannak bugok, hibák, rossz technikai megoldások. De szimplán nem foglalkozom vele mert élvezetes játszani a játékkal, a látvány is gyönyörű és van hangulata a játéknak, tehát számomra már emiatt is remek játék.
A 60fps persze mindig jobb, mint a 30fps de itt egyáltalán nem zavar és sose volt gondom vele. Ellenben a Sekiro, DS3-al..pl.Én ajánlom mindenkinek aki egy nem soulsos Japán szamurájos játékra vágyott.
PS5
-
melega
őstag
Ugyanaz és egyetértek és kai rong. A dark souls nioh sekiro jatekokhoz képest nehogy ez nem nehéz hanem a legtöbb mai játék hardon.
Valaki nem tudja a karakter és fegyverfejlesztést
Nem tud masodpercre pontosan bossfightok 2. fázisában 0.5 másodpercre pontosan
Dlc boss fightokban tized másodpercre pontosan kitérni támadni védekezni és ölni halál fia.
Nekem nehezek ezert nem veszek demon souls remaket.
Mindig segítségre szorultam bennük.
Ha mar nehéz jatek a reident evil 0,1 remastered jobban bejött, de vért izzadtam velük.
Dead space ugyanaz.
Viszont azokba nem csaltam soha
A Ghost of tsushimának jó a hangulata viszont. Imádom.