Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • luciferc

    őstag

    válasz [HUN]Tyson #877 üzenetére

    ha nem tudják megjavítani és nem tudnak ugyanolyat szerezni, akkor a pénz jár vissza (ez így nem teljesen szabatos, de normál esetben (tehát nem a 4. hibás ugyanolyan kártya) a pénzvissza legyen az utolsó lépcső, csakhogy fejlődjön a vásárlói-kereskedői kapcsolati kultúra). Ezt valószínűleg szeretné elkerülni a cég, ezért javasolhat olyat, hogy vásárold le náluk, vagy alapból felajánlhat egy azonos tudású vagy jobb videokártyát. Úgy gondolom, hogy normális vevő ilyen esetekben elfogadja akár a levásárlást, akár rögtön a jobb kártyát (ha mondjuk a márka stimmel, ati vs nvidia rulez), ha ez neki nem kerül plusz költségébe, tehát ha tud venni azon az áron egy jobb kártyát, vagy kap egy jobbat. Ekkor a vevő alapvetően csak jól jár, videokártya pedig úgyis kell. Amennyiben azt akarják, hogy a jobb kártyára fizess rá, vagy a levásárlás során nem találsz megfelelő (azonos vagy jobb) kártyát azon az áron, akkor nem vagy kötelezhető a ráfizetésre (ahogy a korábbiakra sem vagy kötelezhető, hogy elfogadd), de mérlegelhetsz, hiszen ha sokkal jobb kártyát kaphatsz, akkor pár ezer Ft esetleg megérheti.

    A lényeg, alapvetően ha nincs ugyanolyan, akkor kp vissza, de bármi más megoldásba is belemehetsz, ha úgy véled az számodra nem hátrányos.

Új hozzászólás Aktív témák