Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz Superman #753 üzenetére

    Hát igen, személyesen azért talán erősebb hatással tud lenni az ember rájuk, mint telefonon vagy mailben. 20 nap mondjuk még nem olyan vészes, elvileg 15-re kell törekedniük. Olyan 30-nál mondanám én azt, hogy azért álljon meg a menet, de persze egyéni vérmérséklet dolga is, no meg mondjuk egy mindennapi munkára használt laptopnál vagy gépnél mondjuk szintén másképp veszi ki magát.

    Nincs konkrét határidő ezen túl, azzal lehet őket noszogatni esetleg, hogy ez neked jelentős kényelmetlenséget okoz, ezért szeretnéd, hogy javítás helyett cseréljék ugyanolyanra, ha nem tudják, adják vissza a vételárat. Szvsz egy személyes látogatás alkalmával ha az asztalra csapsz (ld feljebb kifejtve, mit jelent ez nálam :DDD ), és adsz nekik egy kis időt, hogy rendezzék soraikat, az jó lehet. Ha nem teszik, beírsz a vásárlók könyvébe, tértis felszólító levélben követeled, ami jár, stb. stb., ahogy előbb leírtam.

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák