Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz Ariadne #589 üzenetére

    Igaz, most egy nagyobb összegről van szó, de szinte biztos vagyok, hogy nem direkte a kisker küldte Hollandiába, hanem egy nagykeren keresztül, akit viszont ő is tudna rugdosni.
    A mi üzletpolitikánkból kiindulva, egy olyan ügyfelet, aki százezres tételeket hagy nálunk, nem váratjuk ''hónapokig'', ha nem is ugyanolyat, de legalább valami hasonlót adunk neki addig is, amíg nem érkezik meg a sajátja (igaz ez projektornál kicsit húzós, de pont a múlt héten egyik kiemelt ügyfelünknek intéztük már éppen a cserenotit a javítás idejére, amikor végre visszaért a javított gépezet).
    Szerintem a garanciális ügyintézés mikéntje és gördülékenysége nagyban múlik a kereskedő hozzáállásán is.
    Tény, hogy nálunk is sokan bepróbálkoznak cégként érvényesíteni a fogyasztóvédelmi szabályokat.

    Azt viszont nem tudom biztosan, de ha céges számlára vette, de kapott garipapírt, amin szerepel, hogy 30 nap alatt (törekvéses esetben is), akkor ''többet vállalt'' a kereskedő, amit lehet, de akkor be is kell tartani...jól tudom?

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák