- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Realme GT Neo2 - ők már nem zöldfülűek
- Milyen GPS-t vegyek?
- Yettel topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- A négyszeres áron kínált noname okosóra története
Hirdetés
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
Huh! Mi minden okosság van itt Jó régen jártam erre.
A fent elhangzottak tipikus példa arra, hogy mennyire nincs és nem is akar képbe lenne egy vevő az informatika világáról. De ezt köszönheti magának ugyanúgy a vásárlói társadalom és az eladói társadalom.Kedves Celf! Erősen tévedsz! Azon cégek, amik régóta vannak a piacon, nem a kereskedelemből élnek meg. Attól éhen halnának. Az általad felhozott Apple példa olyan messze áll mint a trabant végsebessége egy ferrari végsebességétől. Nálunk volt már példa arra, hogy a vevőnek mégsem jött be a vásárolt termék (nem notebook, aztén sem veszem vissza), de előre jelezte, hogy nem tudja, hogy megfelelő lesz-e vagy sem. Az pedig, hogy a burkolata miatt nem tetszik, azt ilyennél egyáltalán nem tudom megérteni. Láttad ott voltál, személyesen vetted át. Renew esetén az utolsó csavarig érdemes átnézni. Ha nem akarsz bunkó lenni, akkor megkéred az eladót, hogy a burkolatról húzza már le a fóliát, hogy meg tudd azt is nézni...
Más! Adott X márka, amit vásároltak nemegészen 2 évvel ezelött. Garancia már lejárt, de szavatosság él még rá. Elismert, hogy szériahibás a teljes termékcsalád. Szakszervizek is tisztában vannak a problémával, sőt a garanciaszerviz is. A kérdés: a szavatossági igényével hova fordulhat a tulaj? A gyártó Mo.-i képviseletéhez, a garanciaszerízhez, hogy beazonosíthassa a hibát vagy független szakértőnél kezdhet és kezdődhet utánna a pereskedés és az egyezkedés?
Féligmeddig hozzá kapcsolódik: elutasíthatja-e az a szerviz a szavatossági vagy akár a garanciális igényt annak ellenére, hogy hivatalos nemzetközi márkaszerviz, de a termék garancilapján nincsenek feltüntetve és eddig "fizetőként" végezték a hibalokalizálást és bevizsgálást. Majd később kiderült, hogy az ügyfél szavatossági/garanciális igénnyel élne.Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Formula-1
- Tudományos Pandémia Klub
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Óra topik
- Realme GT Neo2 - ők már nem zöldfülűek
- Háztartási gépek
- Milyen GPS-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...