Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz Chaser #4023 üzenetére

    Előző oldalak valamelyikén leírtam részletesen, 1. évben jótállás, 2-3. évben szavatosság a minimum, ha az élettartam gar tartalmában ezeknél több ez idő alatt, az király, de kevesebb nem lehet. A 3. év után meg minden jó, amit nyújt az élettartam gar, de ezt nekik kell meghatározni, hogy mit vállalnak. Mondhatja, hogy pl. csak cserél, vagy az általa kiválasztottra cserél, vagy csak javít, ha lehetséges, ilyenek.

    A bringámra pl. élettartam garancia van, de csak a vázra és csak az első tulajdonosnak. Ennél a márkánál ez a korlát, ezt le is írják, de egyébként be is tartják, tényleg kicserélik, ha gond van vele. Az első éven belül volt is gondom a hajtóművel, szétszedés után látszott rajta, hogy mi a baja, és hogy gyógyíthatatlan, egyetlen szó nélkül cserélték egy pont ugyanolyanra. Párom hasonló márkájú bringáján pedig egy nem túl szerencsés konstrukciójú, több (sok) tízezer forint értékű alkatrészt háromszor (!) cseréltek szó nélkül, aztán persze végre kijavította a konstrukciós hibát a gyár (kirúgta annak a gyártóját :D) és így most már jó lesz ez az alkatrész is.

    De ettől még ha én eladtam volna fél évesen, a jótállás járt volna a második tulajnak is, viszont ha a 4. évben neadjisten eltört volna a váz a második tulajnál, az élettartam gar már nem jár neki.

    Az üzletben mondták, hogy próbálták már masszírozni, de nem tűnt el. :) Végül azt hiszem, mégsem vállalom be, veszek inkább kicsit később egy hibátlant, cég által vállalt pixelgarral.

    [ Szerkesztve ]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák