- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Macrodroid
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android szakmai topik
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megérkeztek a Nothing új fülhallgatói
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Illaoi karakterére fókuszál a 2XKO legújabb előzetese
gp A Riot verekedős játéka a tervek szerint valamikor jövőre érkezik.
-
Kompakt és hordozható számítógépházzal rukkolt elő a DeepCool
ph A cég két színben készülő, akár GeForce RTX 4090-nel is megpakolható modellje ránézésre jól szellőzik.
-
20 ezer új munkást visz Eindhovenbe az ASML
it Hatalmas politikai feszültséget okozott az ASML és a holland kormány nézeteltérése, de most úgy néz ki, hogy jelentős bővítésbe kezdenek Eindhovenben.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaba_20_
őstag
Nos, a jogszabály egész pontosan így fogalmaz:
307. §
(1) A jogosult a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kötelezettel közölni.
(2) Fogyasztói szerződés esetében a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt kifogást kellő időben közöltnek kell tekinteni. A felek ettől eltérő megállapodása semmis.
(3) A közlés késedelméből eredő kárért a jogosult felelős.
Általában fogyasztói szerződésekről beszélünk, tehát a 2 hónapon belül közölt kifogást kellő időben közöltnek kell tekinteni. Az itt a fő kérdés, hogy tekinthető-e kárnak az, ha a kötelezett a késedelem miatt már csak pénzt tud visszaadni. Ha azt vesszük, hogy a PTK 311.§ alapján neki is vissza fogja adni valaki a pénzt, akkor nem. Azt nem tudom, hogy lehet-e a fogyasztónak felróni - mert a kártérítés esetén úgy tudom ez is fontos -, hogy a forgalmazó nem tudja érvényesíteni az őt megillető jogait az előző kötelezettel szemben. Szerintem nem lehet. Illetve ott van az is, hogy mivel bizonyítod, hogy a fogyasztó kicsúszott a 2 hónapból?
A probléma megint az, hogy a kisker felé a nagyker nem úgy teljesít, ahogy azt a jogszabályok megkövetelik a kiskertől a fogyasztó felé. Erre pedig nem az a megoldás, hogy a fogyasztó jogait próbáljuk nyirbálni, hanem az, amiről korábban beszéltük->megfelelő szerződések kötése és jogérvényesítés(akár jogbiztosítón keresztül is).
Új hozzászólás Aktív témák
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Asustor NAS
- Óra topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Crypto Trade
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...