Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz Grass #342 üzenetére

    Hali!

    Elvileg 15 napon belüli javításra kell törekedniük - a fogalmazásból sejthető, mennyire szoktak. Viszont állítólag júniustól megint visszatesznek kötelező időtartamot, mert ez így elég gáz helyzet.

    Azt viszont megteheti az ember, ha túl sokáig javítják, ami már ''indokolatlan kényelmetlenséget'' okoz szegény fogyasztónak, akkor lehet kérni cserét (ugyanolyanra) vagy elállni a szerződéstől. Ezt persze célszerű írásban, vásárlók könyvébe, másolati pldt elhozni. (Azzal lehet menni békéltető testülethez, ha galiba van a dologból.)

    A töréssel az a helyzet, hogy jótállási idő alatt neki bizonyítania kell, hogy te okoztad a hibát. Ha nem tudja bizonyítani, akkor igenis javítani/cserélni/pénzt visszaadni kell. Azt ők választják meg, hogy bizonyítják, te egyik eredményét sem vagy köteles elfogadni (mondjuk kisebb értékű cucc miatt nyilván nem megy bíróságra az ember, ezen kívül meg csak a békéltető testület van, ami nem túl hatékony). Mondjuk ha Fogyvédelemnél akkreditált bevizsgálónál vizsgáltatják (saját költségükre kell), akkor annak érdemes elfogadni az eredményét, mert függetlenek - ha a saját szerviz ad ''szakvéleményt'', az azért a ne má' kategória.

    mod: szólj, ha valamiben homályosan fogalmaztam... :D

    [Szerkesztve]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák