Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wwenigma

    Jómunkásember

    Sziasztok!
    Lenne egy égetően sürgős problémám... Szintén LG, tegnap dobtam vissza egy ijen gyárilag felújított SWAP cserét. Egyszerűen mocskos, koszos karcos volt az író, és az új garanciajegyre is a régi vásárlási időt írták az új sorozatszámmal. A szervizes azt mondta, nagyon, bekeményítettek, de mikor megnézte az egységet, a papíron szó nélkül húzta át az aláírásomat, és írta oda hogy használt, kopott írót küldtek. Ma megyek a csereigazolásért, és az a baj, hogy ahol vettem az cirka 600 kilométerre van (oda-vissza). Na haverral megoldhatnám, aki ott lakik, hogy vigye be a cserejegyet, csapkodjon, meg ijenek, de félek a lesz@rják ha adok meghatalmazást, telefonálok, meg ijenek. Szóval ez esetbe mit lehetne tenni??

    Egyébként egyből hívtam LG Supportot, és azt mondták, hogy ''biztos nem addig adták, amíg az új megérkezik?''. :Y Szóval nem tudom mi ez. De gyorsak voltak, pénteken adtam le, kedden SWAP csere. Valaki okos 1-2 órán belül tudna valamit mondani? :(

    Nigma.

    Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

Új hozzászólás Aktív témák