Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • deathbird69

    csendes tag

    Sziasztok!

    Szeretném kikérni a véleményeteket az alábbi ügyben.
    Vettem kb fél éve Logitech G29 kormányt az aquánál.
    Elromlott, megkerestem őket, mondták hogy küldjem a megadott szervízbe. A szervízben bevizsgálták és azt írták hogy javíthatatlanul tönkrement vegyem fel a kapcsolatot a Logitech-el. Ezt meg is tettem, írásban, mert telefonos ügyfélszolgálatuk csak angol nyelvű. Viszont a honlapon van magyar nyelvű segítségkérési lehetőség. Előrször leírtam a problámám, hogy adjanak egy email címet ahova elküldtem a szervíz doksiját a javíthatatlanságról, erre válaszoltak. Elküldtem a papírt és kérdeztem hogy mit kell még küldenem hogy érvényesítsem a cserét. 1 hete azóta válaszolnak hiába írtam rájuk.
    Ekkor felvettem az aquával a kapcsolatot, mivel náluk vettem a kormányt, hogy segítsenek nekem vagy tőlük vagy a Logitechtől kapjak végre egy cserét.
    A tróger bolt válasza az volt, hogy most mivel drágább a kormány mint amikor vettem ők nem fogják kicserélni. Maximum visszadják az árát.

    Őszintén nem értem, az aquának van raktáron ebből a kormányból és így áll a vevőhöz
    Egy biztos soha többet nem vásárolok náluk.

    Én csak egy működő kormányt szeretnék.

    Mit javasoltok? Fogysztóvédelem vagy várjak még a Logitechre.

    Ilyen jellegű garanciális ügyintézésem még nem volt

    Előre is köszönök mindig választ!

    "A rőzsetűz messzebre látszik, de hamarabb lohad le a szarból rakottnál: erre gondolj ha magaddal együtt másokon is könnyíteni akarsz"

Új hozzászólás Aktív témák