Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ATISoft

    tag

    Na, válaszolok magamnak.



    ''Mi a teendő, ha a számla, vagy a jótállási jegy elveszik?

    A termékre vonatkozó jótállási igény csak a számla és a jótállási jegy együttes bemutatása esetén érvényesíthető. Ezért nagyon fontos, hogy mindkettőt megőrizze.

    Ha a számla tűnt el, akkor a vásárlás helyén próbáljon meg új számlát kérni. Ha a jótállási jegyet veszítette el, de a számla megvan, akkor a pótlás az eladási helyen, a szervizben, de akár a termék gyártójánál (importálójánál) is kérhető. Fontos tudni azonban, hogy a jótállási jegy kibocsátójának a jóindulata szükséges a pótláshoz, mivel jogszabály nem kötelezi rá. ''

    (forrás: http://www.fvf.hu)

Új hozzászólás Aktív témák