- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Holnap mutatkozik be a HMD Pulse Pro
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Pletyka: Gagyi volt, beszünteti az Apple a FineWoven kiegészítők gyártását
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Holnap mutatkozik be a HMD Pulse Pro
ma Egy finn forgalmazó viszont véletlenül már ma kilőtte a termékoldalt árakkal, specifikációval.
-
Olyat tett a Netflix, amire senki sem számított
it Többé nem számol be az előfizetői tábor növekedéséről a Netflix, ennek pedig nem igazán örülnek a szakemberek.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyunyu
félisten
Tegnap délután Sugár Euronicsben nézelődtem a hajnyíró kínálatnál, és levettem a polcról egy bontott Philips dobozt, (nem volt ép dobozos ebből a modellből), ráírtak nagyjából megfeleltek az elvárásaimnak, alatta lévő 11k-s árcímke is, így mentem is a pénztárhoz fizetni.
Vevőszolgálati pultnál hölgy kihajtogatta a bontott doboz fülét, félig kihúzva a benne lévő kartont, hogy kivegye a garijegyet, lepecsételje, blokk hozzátűz, ahogy kell, garijegy cuccba visszatol, doboz visszahajtogat, kezembenyom.
Viszont csak itthon vettem észre, hogy a dobozból pont a lényeg, a hajnyíró hiányzik, minden más tartozéka (ilyen fésű, olyan táp) érintetlen csomagolásban megvan.
Ma visszamentem reklamálni, de nem került elő a hiányzó kütyü, nem volt mintadarabnak kiláncolva a pultra.
Cseredarabjuk persze nincs, utolsó dobozt fogtam ki.
Árufeltöltő csajszi emlékezett erre a bontott dobozra, mert valahol máshol találta kallódni, és tegnap reggel tette ki a többi villanyborotva közé, és rakott hozzá árcímkét is.
De ő nem vizsgálta át, hogy mindene megvan-e.Egy ugyanilyet meg pénteken számlázott ki az egyik eladó.
Vevőszolgálatos hölgy, akinél reklamáltam ugyanaz volt, mint aki a garjegyemet töltötte ki tegnap, szerinte megvolt a dobozban minden kellék, biztos én akarom ellopni.
Nekiállt okoskodni, hogy központból ki kell kérniük a pult feletti biztonsági kamera felvételét, és abból belenagyítva * majd látszani fog, ahogy kivette a garijegyet, hogy akkor minden benne volt-e a dobozban, és ha tényleg hiányosnak látszik, akkor adják csak vissza a pénzemet.
Szerdára ígérték a felvételek visszanézését, akkor adnak választ.
Ilyenkor mi a teendő?
Verni az asztalt, hogy 3 munkanapon belül visszavitt hibás termék esetén kérdés nélkül csere (amit nem tudnak teljesíteni, hiszen az utolsót "hoztam el"), vagy pénz vissza?
(Szerda lesz a 3. munkanap, de a mai reklamációról felvett jegyzőkönyvön mai dátum szerepel, ami a vásárlás+1 nap.)*: Műholdképről rendszám felismerés a CSI Miami óta létező technológia
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- iPhone topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Mozilla Firefox
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Építő/felújító topik
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...