Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Chal

    addikt

    Sziasztok,

    Biztosan volt már itt ilyen kérdés, de nehézkesen kereshető a téma (megpróbáltam, nem sikerült), szóval előre is bocsi ha dupla/tripla/stb.. lesz.

    Szóval: Alza vásárlás. Még bőven garanciális, 3 hónapos PS4 pakk kontrollere driftel ("magától" mászkál az egyik analóg kar). Felhívtam őket, hogy mi a teendő. Közölték, hogy a teljes pakkot (gép, kábelek, kontroller, és ha volt hozzá, akkor a játékot is) juttassam el hozzájuk, és majd javítják. Én tényleg kedvesen kérdeztem vissza, (kifejezetten figyelek erre a jelen helyzetben, mindenki feszült/depressziós kicsit most, ami érthető), de sajnos iszonyat arrogáns stílusban közölték, hogy ez van, nem számít hogy a másik külön vásárolt kontrollerrel boldogan tudna játszani a család, a gépet vissza kell küldeni, és pont. Illetve lehet olyan persze, hogy nem tetszik, de akkor javítás se lesz.

    Megtagadhatja a kereskedő a garanciális ügyintézést abban az esetben ha a fő egységet nem küldöm vissza, mert indokolatlan lenne? A részegység (kontroller) nyilvánvalóan oly mértékben független a fő elemtől (konzol), hogy simán tudjuk használni, és nem esne jól, ha hónapokra el kellene küldeni az egészet, pláne hogy a 4 fal között kell ülnie a családnak ki tudja meddig. Megváltás ilyenkor, ha van egy konzol, amivel legalább ki lehet kapcsolódni picit néha :(

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák