Hirdetés
- Xiaomi Mi 9 Lite - kilencre érdemes lapot húzni
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibike8
őstag
válasz Mr. Teddy #2006 üzenetére
Köszi a válaszokat!
Igazából tegnap megoldódott. A 30. napon...
Tanulságképp és érdekességképp azért leírom a storyt, hátha érdekel valakit.
Szóval egy SE W850- ről van szó. RSS állítgatás közben egyszercsak újraindult és egy folyamatos újraindítási fázisba került. Egy éjszakai pihentetés után (akku kivesz) már nem lehetett bekapcsolni, csak minden féle értelmetlen karaktert írt ki. Gondoltam, hogy egy sw frissítés segít, de nem segített. Ekkor jött képbe a gari. Én Szegeden vagyok, a teló Móron lett véve hivatalosan gyári függetlenül. Fél napos telefonálgatás után (móri bolt, SE kp.-i szám, SE pesti szervizek, logisztikai kp...) után ott tartottunk, hogy postán nem fogadják el csak személyesen és csak a boltba visszavéve. Ez elég vicces volt - Szeged-Mór nem 2 lépés. Aztán végre sikerült a bolttal érdemben beszélni ahhol arra jutottak, hogy mivel ez Rightphones forrásból származik ezért bármelyik Pannon boltba le lehet adni gariba, de felkészítettek, hogy nem lesz egyszerű. Aztán bi is vittem Szegeden egy Pannon boltba ahonnan simán el akartak hajtani mert hogy nem Pannonnál lett véve. Aztán meg én voltam a bunkó és erőszakos ügyfél aki addig nem megy el ammíg meg nem oldjuk a gondot. Megint telefonálgatás, aztán a bolttal beszéltem a Pannonos ügyintéző előtt és végül is átadtam a telómat, hogy beszéljék meg egymással. Végül is 1 óra kínlódás után (Pannonos várt egy folyamatábrát mélen amit a bolt küldött el neki, hogy hogy kell az ilyen ügyet intézni) végre átvették, de még átvételi azonosítót sem írtak rá ami alapján később érdeklődhettem volna, hogy hol tart a javítás. Valamint nem biztattak semmi jóval, hogy mikor is lesz kész. Szóval 30 nap letetlt és SMS-t még nem kaptam. Bementem szépen a Pannonhoz, hogy akkor kellene valami ami alapján cseréltethetném a telót. És 'éppen akkor' érkezett meg a javításból... És főegység cserével tudták orvosolni a hibát. Lényegében kaptam egy új telót. Persze csere teló nem jár, hiszen nem szolgáltatótól származott. Még jó, hogy tudtam kölcsönkérni egy ezer éves 3310- est.
A pannonnál végig úgy nézett az ügyintéző mint az első számú közellenségre...
Szóval ennyi volt. Hátha valakinek tanulságos.[ Szerkesztve ]