Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr. Teddy

    őstag

    válasz net84 #2012 üzenetére

    Igen kaptam munkalapot, a szabvány Olympusos lapot, amiből már kettő is van. Most olyan bejegyzéssel, hogy "jelentős esztétikai hiba javítva" ergo rendesen összerakták. De még anno a nő az olympusnál mondta, hogy több mindent is csinálnak a géppel, csak egyet írnak rá. Persze így szépen el lehet sumákolni pl egy új lcd kijelző újrainduló gariát. Igazából ahogy néztem, az extreme digitalhoz leadtam csomó hibaüzivel, azt ők meg beadták a gépem az olympushoz, hogy nincs jól összerakva, igazából ez nem is annyira érdekel. A lényeg, hogy korábban írták, ha megint nem lesz jó a javítás akkor cserélik. Hát megírtam nekik, hogy megint nem jó a javítás, várom a választ...

    Mellesleg szervízes csávó semmit nem mondott, odaadta a gépet, azt az olympusos lapot azt kész. Alá sem kellett írnom semmit. Ha így vesszük okosan csinálja az Olympus, egy külföldi szervíz, minden bejelentett hibával kiküldik, azt ahogy kinnt gondolják úgy küldik vissza, ha nem jó akkor "be kellene hozni mégegyszer a készüléket" mondja a nő vékony hangon a telefonban, arra a kérdésere, hogy mostmár 3x volt ezzel a hibával a szervízben cseréljék ki, csak annyi "csak akkor cserélnek, ha javíthatatlan".. Persze minden nem érdekelne, de az edigital meg addig nem tesz semmi mást, amíg az Olympus másképp nem dönt.
    A lényeg, hogy a cserét leírta az edigitalos emailben, ha ezek után nem cserélik, tényleg belekezdek ezekbe a fogyvédelmis, meg békéltető testületes dolgokba.

Új hozzászólás Aktív témák