Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sipos3311

    újonc

    Sziasztok!

    A házhoz rendeléssel, illetve az interneten megrendelt termék személyes átvételével kapcsolatban lenne néhány kérdésem:

    1. Számos webshopon kiírják, hogy a házhoz szállításkor a futár jelenlétében bontsuk ki a terméket, győződjünk meg arról, hogy a nem sérült meg és hiánytalan, és ha sérült vegyünk fel jegyzőkönyvet, különben nem cserélik a sérült terméket. Ez jogos elvárás? Van olyan futár, amelyik ezt meg sem várja. :F

    Nem erről szól a kellékszavatosság? Azaz ha átvettem és kifizettem a futárnak, utána kibontom és azt látom, hogy a csomagolás sértetlen volt, de belül mondjuk a monitor sérült, akkor ezt köteles a bolt cserélni vagy visszavenni és a pénzt visszaadni?

    Példa webshop: PCX.hu, az alábbi képen levő "szolgáltatásnak" mi értelme, ha a kellékszavatosság úgy van, ahogy fent írtam?

    2. Ugyanígy személyes átvétel iPonban. Mindenhol ki van cetlizve, hogy a pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadnak el. Ilyet lehet? Pl. ha ott veszek át monitort vagy bármi értékeset és törékenyt, akkor ott neki kéne állnom meggyőződni róla, hogy sértetlen a termék a dobozban? Ha simán csak hazaviszem és otthon kicsomagolás után derül ki, megszívtam? :F

Új hozzászólás Aktív témák