Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gabo91

    aktív tag

    Sziasztok.

    Segítséget, tanácsot szeretnék kérni tőletek.

    Internetes kereskedőtől vásároltam 04.06-án egy samsung s7 edge készüléket. Eu piacos termék, 1 év hivatalos gyári garanciával árulták. (samsung oldalán a beregisztrált hazai piacos termékek 1+1 év garanciát kapnak)
    Garancia jegyet nem kaptam, számla van, samsung szervizben voltam elfogadják a számlát mivel EU piacos a termék így 1 év jár rá.

    Sajnos 2 hét pont letelt mikor észre vettem, hogy a telefon összeillesztésénél rések vannak, papír lap befér 2-3mm mélyre.
    IP68-as szabvánnyal ellátott készüléknél ami papír szerint víz és por álló, ez nem normális. Több helyen utána kérdeztem javasolták vigyem be szervizbe, mert később beázás stb miatt gondok lehetnek.
    Szervizben voltam, megnézték, vagy csinálnak vele egy víznyomás próbát (ha jó akkor nem bántják, ha nem akkor javítás) vagy inkább úgy döntöttek hogy megrendelik a keretet szétszedik a telefont.

    Itt jönnének a kérdéseim.
    Mit tudok tenni, kérhetek e cserét? hiszen gyártás hibás, így jött a termék.
    Köteles vagyok elfogadni, hogy szétbarmolják a telefont?
    Szerelés után víznyomás próbának fogják alávetni, ha ott beázik, akkor is csak javítás van vagy kérhetem a cserét?
    Egy bontott, javított telefon nyilván nem olyan mint egy gyári készülék....
    Hol üssem az asztalt? 1 év gyártói garancia esetén hibás terméket köteles cserélni a márka szervíz vagy a bolton kell leverni? Eu piacos terméknél kevesebb a "jogom" a gyártói garancia esetén mint egy hazai készüléknek szintén gyártói garanciával?

    Teljesen tanácstalan vagyok, köszönöm ha segít valaki.

Új hozzászólás Aktív témák