- Vodafone mobilszolgáltatások
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Yettel topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
Hirdetés
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabo91
aktív tag
Sziasztok.
Segítséget, tanácsot szeretnék kérni tőletek.
Internetes kereskedőtől vásároltam 04.06-án egy samsung s7 edge készüléket. Eu piacos termék, 1 év hivatalos gyári garanciával árulták. (samsung oldalán a beregisztrált hazai piacos termékek 1+1 év garanciát kapnak)
Garancia jegyet nem kaptam, számla van, samsung szervizben voltam elfogadják a számlát mivel EU piacos a termék így 1 év jár rá.Sajnos 2 hét pont letelt mikor észre vettem, hogy a telefon összeillesztésénél rések vannak, papír lap befér 2-3mm mélyre.
IP68-as szabvánnyal ellátott készüléknél ami papír szerint víz és por álló, ez nem normális. Több helyen utána kérdeztem javasolták vigyem be szervizbe, mert később beázás stb miatt gondok lehetnek.
Szervizben voltam, megnézték, vagy csinálnak vele egy víznyomás próbát (ha jó akkor nem bántják, ha nem akkor javítás) vagy inkább úgy döntöttek hogy megrendelik a keretet szétszedik a telefont.Itt jönnének a kérdéseim.
Mit tudok tenni, kérhetek e cserét? hiszen gyártás hibás, így jött a termék.
Köteles vagyok elfogadni, hogy szétbarmolják a telefont?
Szerelés után víznyomás próbának fogják alávetni, ha ott beázik, akkor is csak javítás van vagy kérhetem a cserét?
Egy bontott, javított telefon nyilván nem olyan mint egy gyári készülék....
Hol üssem az asztalt? 1 év gyártói garancia esetén hibás terméket köteles cserélni a márka szervíz vagy a bolton kell leverni? Eu piacos terméknél kevesebb a "jogom" a gyártói garancia esetén mint egy hazai készüléknek szintén gyártói garanciával?Teljesen tanácstalan vagyok, köszönöm ha segít valaki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Cyberpunk 2077
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Gaming notebook topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Futás, futópályák
- Tőzsde és gazdaság
- Peugeot, Citroën topik
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Autós topik
- További aktív témák...