- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Az AI-ról szól a Galaxy S24
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
Hirdetés
-
The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
gp A negyedik szezon forgatása a napokban kezdődött el, kíváncsian várjuk mikor láthatjuk a végeredményt.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sanzi89
addikt
válasz axlfsi #14005 üzenetére
A románom elég gyenge, de szerintem ez az ASUS-tól jött, hogy elkezdték a laptop garanciáztatását/szervizelését. Tehát nekem úgy tűnik az eMag tovább passzolta az ügyet az ASUS-nak, aki pedig normális, garancia időn belüli javítást indított el. Nem lesz új, csere gép, ezt kapod vissza valószínűleg megjavítva - valamikor.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."