Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Andris837

    senior tag

    Helyzetjelentés a VGA-mal kapcsolatban:

    Lassan egy hónapja van szervizben a kártya és gondoltam megkérdezem őket, hogy mi a helyzet. A boltos azt mondta, hogy neki nem tudtak még semmit mondani róla, így azt tanácsolta, hogy hívjam fel a központot.
    Fel is hívtam őket, akik kapcsolták az aktuális szervizcsoportot akik foglalkoznak a fehérvári ügyekkel. A srác mondta, hogy utánanéz a dolognak, adjak egy telefonszámot és visszahív. Vissza is hívott 10-15 percen belül és közölte, hogy sajnos nem tudták javítani a kártyát, de küldenek cserébe egy újat. Elmondása szerint vagy egy ugyan olyan típust, vagy egy másikat, ezt nem tudja.

    A kérdésem az, hogy köteles vagyok elfogadni ezt a VGA-t? Ugyanis arra gondoltam, hogy ugye anno 56.000 Ft-ért vettem a kártyát és ha erre rádobnék némi pluszt akkor tudnék venni egy komoly kis kártyát.. Tehát ebben az esetben vissza is kérhetem az összeget?

    Gyanítom, hogy igen, de ti tapasztaltabbak vagytok és jobban tudjátok ezeket a szabályokat...

    Bolt: AQUA electromax.

    iPhone SE (2022) | iPad (9. gen) | HWAPO | Ryzen 5 3500X / 16GB 2666MHz / MSI A320M-A PRO / ZOTAC GTX 1660 6GB TWIN FAN

Új hozzászólás Aktív témák