Hirdetés
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- IFA 2024: Közel a 200 millió Galaxy AI-t futtató készülék
- IFA 2024: Szó szerint pofátlanul vékony a Honor Magic V3
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Redmi Note 7 - nota bene
- Apple Watch
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Yettel topik
Hirdetés
-
A cégek zöme már AI-t használ
it 200 millió heti szinten aktív felhasználója van már a ChatGPT-nek, miközben a 100 milliárd dollárosra értékelt OpenAI-ba az Apple és az NVIDIA is befektetne. Az OpenAI és az Anthropic aláírt az amerikai kormánnyal az AI-kutatás kapcsán, míg a Meta modelljeit bankok és tech cégek vezették be.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Fókuszban a karakterek
gp A legújabb videóban a Majin Buu saga szereplői kerülnek a középpontba.
-
Kezdetét vette a szeptemberi hardvervágta
ph Az új tanulmányi év elején a desktop PC-k és a perifériák uralják a pályát, de beköszön egy noteszgép is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sirus86
tag
Szerintem Musk ismet hibazik: Olcso auto kellene a nepnek, de az nagyon. Mas: Apam anno egyszer szolgalatban anyamnak azt mondta: 5 perc mulva jovok. Erre 24h 5 perc mulva jott meg. Szerintem Musk a jovore szot ugy erti: Majd az egyik evben jon az onvezeto auto - hazon belul, gyaron belul. Szerintem Lidar nelkul nem lesz itt semmifele onvezeto autoja.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
PuMbA
titán
Az a durva, hogy a többi gyártó rendszere még rosszabb eredményt ér el vészfék teszteken, mint a Tesla: Kínosan szerepeltek az életmentő elektronikák a független teszten
Hiába "level 3 önvezető szint" a Mercedes, pontosan annyit ér, mint egy kalap szamóca Lidarral sem jobb a BYD. Röhejes ez az egész szinteződsi meg hogy a Lidar ér valamit.
[ Szerkesztve ]
-
wolfman
veterán
Végtelenül kínos! Majd lerendezik egy kis pénzzel, ami egyben a hallgatás bére is, aztán minden mehet tovább.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
Danex
addikt
Az igazi pénz az önvezetésben van és nem konkrétan az olcsók autókban, főleg hogy a kinai akksikkal nehéz árban versenyezni még nekik is.
Ha lenne olyan akksi technológia ami ad teret egy kicsit elektromosnak megfelelő haszonkulccsal akkor biztos vagyok ,hogy ott van a kész autó fájlai az asztalon.
Ha viszont sikerülne valahogy összehozni az önvezetést akkor már csak a license dijakból akkor bevétel lenne, hogy az egész tesla értéke az egekbe kerülne.
Most is nem véletlenül amúgy az egyik legértékesebb autógyártó, hiszen a technológiában mindenki sokkal több pénzt lát mint a sima autógyártásban. -
E.Kaufmann
addikt
Ahelyett hogy politizálna meg ökörködne, inkább az önvezető/vezetéstámogató rendszerek csapatának a nyakában liheghetne
Az is "vicces" (szánalmas) volt, mikor pont a legjobban működő részleg (töltés) csapatát eresztette szélnek, de annyira, hogy pl az internetes szavazásokat, amikel a SuperCharger telepítési helyekre lehetett szavazni, nem volt már aki lezárja.
[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
Sirus86
tag
Hmm szerintem ezert is kene az olcso auto, mert ott lehetne a fejelsztest beletolni a jobb akku technologiara es toltesi megoldasokra. (Esetleg akkucsere az akkukuton technologia). Szerintem mint nekem sem, nagyon sok mas embertersainknak sem kene onvezeto auto.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
Myers
senior tag
"Állítása szerint megdöbbenne, ha a Tesla nem érné el a teljes önvezetést jövőre."
Akkor lesz egy nagy megdöbbenése.http://www.muszaj.hu/
-
-
PuMbA
titán
Azért nem érzem kínosnak, mert semelyik más gyártónak nincs jobb rendszere. Szerintem a Mercedes kínos, hogy Level 3-as önvezetőnek van titulálva és rosszabb, mint a Tesla Level 2-je. Meg a BYD kínos, hogy Lidar-ral együtt is rosszabb, miközben a Tesla csak kamerákkal dolgozik.
A legújabb 12.5-ös FSD ráadásul már az éjszaka közepén úton tanyázó macskákat kerül ki az utakon. Van fent YouTube videó róla, tegnap nézem meg. Kezd nagyon durva lenni.
[ Szerkesztve ]
-
lomposfarkas
tag
Tavaly 41 000 ember halt meg a jenki utakon, naponta 112. Érdekel bárkit is? De jaj, egy Tesla kivasalt valakit!
-
E.Kaufmann
addikt
válasz lomposfarkas #14 üzenetére
Na igen, sajnos az aviatika törvényeit is sok vérrel írták, persze manapság talán már jobban oda lehetne figyelni, hogy egy új iparág ne kerüljön már ennyi életbe, lehetőleg egybe se.
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
ecaddsell
aktív tag
Az, hogy az egyik vagy másik gyártó kicsit jobban van rosszabbul szerepel kb. lényegtelen mert még az alap modellezett szituációban is rosszul teljesítenek, a valóság meg ennél sokkal komplexebb, többsávos utak, felújítás, kátyúk, állatok, párhuzamosan haladó biciklisek/rolleresek, vízátfolyás, hirtelen ködfolt (ill. párásodó kamera, erről se feledkezzünk meg) stb.
Még nagyon hosszú ideig a sofőr lesz mindenért a felelős. Ezt önvezetőnek titulálni teljes átverés.Némileg ide kapcsolódik nemrég kapott elég új céges autón még mindig használhatatlan a táblafelismerés, de legalább már gongol is hozzá, ha szerinte meghaladom a limitet. Miután megvolt a tábla hiába kanyarodok le az útról meg van még van 3 kereszteződés még mindig tartja a táblát úgy, hogy a beépített navigátor miatt tudhatná, hogy lekanyarodtam (ennél a Waze sokkal okosabb).
A sávtartónál már magától képes felismerni, hogy elég jó-e a felfestés (magától tud ki-be kapcsolni), de az autópályás terelésnél húzza le a terelésről a kormányt (a sárga csík nem volt betanítva). Remek.Végtelen hibalistát lehetne írni, annyira nem működik ez az egész már a gyakoribb szituációkban sem, hatalmas pénzekért. Persze annyit lobbiztak már, hogy kötelező lesz megvenni idővel, de a felelősség marad a sofőrnél.
Nem kicsi, használható autókat akarnak gyártani, hanem drágát mert azon van a profit. -
bambano
titán
válasz Hieronymus #11 üzenetére
faulty selfish device...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Shyciii
veterán
Nem a vezető az egyedüli hibás. Persze neked, mint Tesla hívőnek ezt nehéz felfogni. Aki kicsit sem elfogult, az tudja, hogy a Tesla legalább ennyire hibás:
1. nem gyenge kamerákat és (szerinte) AI-t kellene használni, hanem fejlettebb kamerákat, lidart stb.
2. szintén kellene érzékelőket használnia arra, hogy ha a vezető nem az utat nézi, hanem mást csinál, akkor jelezzen. Ez nem nagy technológia, ezt már mobilokban is alkalmazzák egy ideje
3. Amihez kell a vezető, akár csak 1%-ban is, az nem FSD, csak szeretnék így hívni. Arról nem is beszélve, hogy level 2-esen állnak, így még messzebb van az igazi FSD, és nem a marketing hablaty.[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
"1. nem gyenge kamerákat és (szerinte) AI-t kellene használni, hanem fejlettebb kamerákat, lidart stb."
Nézd meg a 2-es hozzászólást, hogy mennyit ér a Lidar-od
2. Ez oké, ez pont júliustól kötelező az EU-ban.
3. Csomó más marketing hablaty van a világon, azok ellen se lépnek a döntéshozók. Ilyenek a törvények. Változtatni kell rajtuk.
[ Szerkesztve ]
-
Shyciii
veterán
-
Danex
addikt
válasz ecaddsell #16 üzenetére
Ezért viszi és hisz Elon a kamerás megoldásban és tanítják fel a rendszereket több millió km anyaggal a valós vezetői cselekvések alapján. Igy nem manuálisan kell az AI-nak megmondani ,hogy igen az ott egy sárga vonal és XYZ mint a régebbi autopilot-ok, hanem a meglévő adatok alapján látja hogy 390e sofőrből 380e igy cselekedett a sárga vonalnál akkor ő is igy fog.
Mikor kijött az új FSD ebből volt is gond... a többség ugye nem áll meg teljesen a STOP táblánál igy a Tesla se igy tette emiatt kicsit jobban elő kellett szűrni, hogy mivel is tanítják fel.
ugye az alap felvetés az az, hogy ha az ember képes megoldani biologikus kamerával a vezetést, akkor a gépnek is mennie kell.
Az egy másik kérdés, hogy az emberek még mindig arányaiban több bajt okoznak km-re levetitve mint a Teslák önvezetés közben. -
tibaimp
nagyúr
Írtam korábban valami hasonló hírhez, hogy szerintem simán kell még ennek a full-full módnak vagy 10+ év!
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
ecaddsell
aktív tag
A csak kamerás megoldás meghal egy nagyobb ködfoltnál vagy porviharban (ebből pont az években volt egy nagyobb ráfutásos sok résztvevős baleset) vagy irreálisan alacsony sebességet vesz fel.
Bár mostanában nem jellemző, komolyabb hóesés, ónos eső is bezavarhat ha időnként betakar.Mikor kijött az új FSD ebből volt is gond... a többség ugye nem áll meg teljesen a STOP táblánál igy a Tesla se igy tette emiatt kicsit jobban elő kellett szűrni, hogy mivel is tanítják fel.
Igen itt jön ki a valóság meg a szabályok. Pl. a környékünkön van egy kereszteződés ahol bár nincs felfestve 2 sávosan állnak be az autók hétköznap mert különben km sor lenne (a ritkább irány nem tud haladni).
Az egy másik kérdés, hogy az emberek még mindig arányaiban több bajt okoznak km-re levetitve mint a Teslák önvezetés közben
Ezt így kategorikusan nem lehet kijelenteni, mert nagyon nagy eltérés van a statisztikai mintában, a mentett helyzeteket (emberi beavatkozással) nehéz mérni ill. a vakon szabálykövetés megfelelő számosságban fel is tudja borítani a közlekedést (ld. az ad-hoc két sávos példám ami csak 1 eset).
-
arnyekxxx
veterán
válasz ecaddsell #28 üzenetére
A csak kamerás megoldás meghal egy nagyobb ködfoltnál vagy porviharban (ebből pont az években volt egy nagyobb ráfutásos sok résztvevős baleset) vagy irreálisan alacsony sebességet vesz fel.
és ez mennyivel jobb mint Béla aki lassitás nélkül rongyol bele a ködbe vagy porviharba. -
E.Kaufmann
addikt
Szerintem teljesen felesleges akkucserével bajlódni, a töltés már úgy néz ki, rendben lesz, hacsak valaki nem akar 8 órát egyhuzamban levezetni 200-al (Jason Statham meg mehet nyugodtan dízellel, annyit még elbír a környezet).
Ami miatt fontos lehet a cserélhető akku, a javíthatóság, mert valamelyik újabb Teslában már pl a karosszéria része az akkuLe az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
Hintalow
senior tag
Egyrészről sajnálatos, hogy a még nem elég fejlett önvezető mechanizmusokat ennyire próbálják használhatónak elmarketingelni, de másrészről nem nagyon vannak kétségeim, hogy a faszi mindenfajta önvezető technika nélkül ugyanúgy kinyírt volna valakit
Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
jerry311
nagyúr
A Tesla hivatalosan azt mondja, hogy az FSD szoftver aktív vezetői felügyeletet igényel, és nem teszi önállóvá a járműveket.
Állítása szerint megdöbbenne, ha a Tesla nem érné el a teljes önvezetést jövőre.Azert persze mar most is a megteveszto FULL Self-Driving nevet hasznalja. Ha valoban az lenne, nem igenyelne emberi felugyeletet.
[ Szerkesztve ]
-
ecaddsell
aktív tag
válasz arnyekxxx #30 üzenetére
és ez mennyivel jobb mint Béla aki lassitás nélkül rongyol bele a ködbe vagy porviharba.
Látom nem nagyon ment át, ez egy kihagyott ziccer, ahol tényleg képesek lennének olyat nyújtani amit az ember nem tud (persze lehet itt nem a lidar kell, de a kamera tuti kevés).
Ha voltál már ilyen szituban (én autópályán felhőszakadásba kerültem bele) akkor tudod, hogy itt lassítasz, de nincs igazán jó sebesség, pont azért amit írtál mert vagy te rongyolsz bele az előtted lévőbe vagy beléd jönnek hátulról és arról még nem is beszéltünk, hogy kanyarban nem is biztos, hogy mindenki tudja tartani a sávot.
Persze ez egy elég extrém eset, de ha több technológiáról ugyanaz jön ott is emelhetné a konfidencia szintet.Az alapprobléma persze nem ez, hanem erre (FSD vagy legyen bármilyen hangzatos marketing neve) messze nincs akkora igény mint amennyire marketingelve van meg amennyit ebbe bele kell ölni (már ott látszik, hogy szabályozáson meg lobbizáson azaz korrupt politikuson keresztül kell tolni).
Amire tömeges igény lenne az az olcsóbb jó hatótávú egyszerű autók. Ez lehet jönne is keletről, de ezt el akarják letelítetleníteni mert nekünk csak az a jó ami drága.Az akku cserében egyébként én sem hiszek, amikor kb. 20 perc alatt annyit bele lehet tölteni, hogy az több száz km-re elég.
Persze a csere akku lehetne 100% (mert erről mélyen hallgatnak, hogy az utolsó 20% ami időben nagyságrendileg ott van mint a 20-60% között), meg lehet valamivel gyorsabb is, de ezek marginális előnyök egy komoly és drága infrastruktúra fenntartásához. -
E.Kaufmann
addikt
válasz ecaddsell #34 üzenetére
Ez lehet jönne is keletről, de ezt el akarják letelítetleníteni mert nekünk csak az a jó ami drága.
Részben igaz, de az kicsit nem frankó, hogy minden is keleten készül, a biztonságon túl azért sem, mert itt annyi ember nem fér meg a szolgáltatói szektorban és földet sem akar túrni.Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
bambano
titán
válasz ecaddsell #34 üzenetére
a plusz technológia rosszabb időjárási helyzetben csak arra jó, hogy 1-2 cuccal több adja meg magát apercben, hogy pereg kis eső az égből.
valószínűleg nem kell lidar, mert az adaptív tempomatban szokott lenni radar, tehát van másik technológia.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Tasunkó
senior tag
Úgy kellene megoldani a fullHD-t, hogy sofőr Bélát virtuálisba tenni, tehát azt hinné hogy vezet, miközben a levél 4 vezet, és ha a kettő között nagy az eltérés mondjuk az ember épp balra tekeri a kormányt a gép jobbra akkor visszaadni a humán erőforrás kezébe a kormányt, oszt nézze meg mit csinált. De ha a humanista passzív, alszik, nem tekeri a kormányt, nem pedálozik, akkor leállni a szélére és két pofon légycsapóval a napellenzőről lenyúló mechanikus karral. Nem csodálkozok Ilonon, ő folyamatosan úgy van vele, hogy a részvényeseknek egészen mást ad el, mint amit kapnak, így már nem tudja megkülönböztetni melyik az igazibb valóság, hiszen a hamisban lett milliárdos.
Kérek egy számot a jútútú
-
toronyhaz
aktív tag
Sziasztok.
A lidar(radar halott) több soron ment a gyártás. Mára egy maradt pár emberrel. A Teslanak már nem is gyártunk mert maguknak megoldanak mindent. Vagyis erre törekednek. Viszont az igazi level4 önvezetéshez szükséges komponensek most futnak fel. Volvo most nagyon megy.Szívunk is vele rendesen. Ezek már GPS jel nélkül is képesek a navigálásra egy elég komplex rendszerrel együtt. Gondolok itt olyan szituációkra ahol nincs gps vétel pl mélygarázs,hegyek között,alagutakban . Szóval haladunk csak lassan. És még csak most jön a java. Ami ha nem lesz minél hamarabb kész , valószínű óriási gondban lesznek a gyártók! Szóval örüljünk hogy még csak ennyibe kerülnek az új autók . -
cami][us
senior tag
Mi lenne, ha ilyen hülyeségek helyett inkább vezetni tanulnának meg az emberek, aki meg nem képes viselkedni azt meg örökre kivonni a forgalomból? Tudom, akkor nem lehetne izgulni musk legújabb hülyesége miatt. A végén még informatikai hírek is lennének ezen az oldalon, nem csak AI, musk szellentésének kémiai és filozófiai elemezése meg akkus dodzsemes hírek.
-
"Mi lenne, ha ilyen hülyeségek helyett inkább vezetni tanulnának meg az emberek,"
Nem hiszek a Sci-fiben.
A vezetők maximum 10%-a ismeri a saját járműve pontos méretét.
A vezetők 10%-a rendelkezik feltételes reflexszel a fékezésre. Magyarul. Az adott helyzetben gondolkodás nélkül nyomja a féket.
A vezetők 10%-a képes a fékezés helyett a gázadással megoldani egy kritikus helyzetet.Hazafelé az autópályáról kettős kanyarral lehet lehajtani. Az ideális ívről az vezetők többségének fogalma nincs. Sőt. A lehajtók egy része legrosszabb ív kombináción autózik.
Ráadásul az ismétlődő helyzetek kiértékelésében a számítógépek nem hibáznak. Az ember viszont belefárad és hibázik.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
bambano
titán
válasz Hieronymus #40 üzenetére
"Az adott helyzetben gondolkodás nélkül nyomja a féket.": amivel az a probléma, hogy?
"Az ideális ívről az vezetők többségének fogalma nincs.": melyik ideális ívet nem találják el?
"Ráadásul az ismétlődő helyzetek kiértékelésében a számítógépek nem hibáznak.": a számítógépek nem hibáznak! magyarázták a reptéri illetékesek a földön ragadt utasoknak. másrészt meg kb. nullát ér, hogy a számítógép nem hibázik. a teljes rendszernek kellene hibamentesnek lennie az érzékelőktől kezdve a számítógépen keresztül a beavatkozó szervekig. ebben még bőven van tennivaló. harmadrészt kellene bizonyíték, hogy az autóvezetés mindig és kizárólag ismétlődő helyzetekből áll.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz E.Kaufmann #42 üzenetére
Amelyik autóban van abs, esetleg esp is, ott az a *helyes* reakció, hogy satufékezel. Mivel egyre kevesebb autó van (21 éve kötelező az abs), amikben ez nincs, egyre inkább ez a helyes reakció.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Tasunkó
senior tag
Úgy értette, hogy az a jó, ha reflexből fékez, és ez az esetek 10%-át teszi ki, amire a legtöbb sofőr nem képes, és gondolkodik előtte, amivel meghosszabbítja a reakcióidőt. Az ideális ívnek sztem nincs ekkora jelentősége, az egy versenykifejezés, de közlekedésben nem autózunk a fizikai határokat feszegetve, néhány kilövésre érett egyeden kívül.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Az elsőt, a fékezést jól értetted. A feltételes reflex kiépülése megszünteti a reakció idő gondolkodással eltöltött részét. Ezzel értékes fékezési távolságot nyer a jármű vezetője.
A probléma másik véglete, hogy helyzet megoldásként automatikusan fékezésben gondolkodik a jármű vezetője. (Sokszor dudálással egybekötve, ami csak értékes időt vesz el.) Az esetek egy részében kontraproduktív megoldás. Ütközőpályán tarja a járművet, de gézadással kikerülhet az ütköző zónából, a jármű.
Vészhelyzetben tipikus vezetői hiba, a fék és kormány egyszerre történő használata. A tekergetéssel összekötött fékezés megnyújtja a féktávolságot. Ha van menekülő út, azt érdemes használni. Ha nincs akkor satufék.Az ideális ív a legnagyobb biztonságot jelenti. Nem kell gyorsan hajtani ahhoz, hogy a biztonság előnyeit élvezd. Elég csak olajfolt vagy más szennyeződés az útfelületen.ahhoz, hogy nagyobb eséllyel szálljon el a jármű a nem optimális ívről. (A vezetést segítő rendszerek sem képesek a mechanika törvényeit megváltoztatni. Legfeljebb a kár mértékét képesek csökkenteni. Szerencsés esetben nullára.)
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Danex
addikt
válasz Hieronymus #45 üzenetére
ideális ív kifejezést nem hiszem hogy szokás igy használni az versenyeknél inkább elfogadott, hogy a lehető legmagasabb kanyarsebesség legyen elérhető, na de közúton nem megyünk át a szembesávba, hogy jobb ívben tudjon az ember bevenni egy kanyart.
Amire ha jól értem, hogy gondolhatsz az a körültekintő vezetés, hogy nem csak az előtted lévő rendszámtábláját nézed, hanem a környezetedet is, illetve ha tudsz akkor az előtted lévő előtti forgalmat is figyeled, meg persze kellő követési távolság, hogy ki tudj kerülni egy földön lévő tárgyat. -
A saját sávon belül is értelmezhető az ideális és a legrosszabb ív fogalma. Nem kell ehhez több sávos út.
Amúgy jól érted.
A forgalom figyelése nem az előttem haladó jármű figyelését jelenti. Önmagában elégtelen. Amennyire előre látsz, annyira a "jövőbe" látsz. Ha három autóval előtted már satuznak, akkor van esélyed megállni az előtted haladó előtt. Ugyan így érdemes "tudni" az oldalsávok forgalmát. Ha van menekülési lehetőség, érdemes használni. Legalább nem hajt beléd a mögötted haladó jármű.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
arnyekxxx
veterán
válasz Hieronymus #47 üzenetére
Azért jó tudni, hogy vannak köztünk az utakon ilyen képzett sportemberek akik tudják mikor kell padlógázzal és mikor kell satufékkel megoldani a szituációt és az ideális íven kanyarodnak be a spár elé.
-
Szirtimorc
aktív tag
Nagyon nem így van. Pl. mikor beálltam egyszer a sor végére vasúti átjárónál, jó fél perc múlva valami őrangyal hatására benéztem a tükörbe, és sanszos volt, hogy aki érkezik, nem fog megállni. Szépen leálltam oldalra a fűre, és dudáltam az előttem állónak, hogy tegyen így. Nem értette, neki is mentek szépen. Vagy amikor kereszteződésben lassan mész bármiért, és oldalról érkezik valaki. Ha fékezel, pont előtte fogsz megállni.
-
csendes
őstag
válasz Szirtimorc #49 üzenetére
Sajnálom a motorost. Semmi nem derül ki a baleset körülményeiről. Nyilván el fogják ítélni az autóvezetőt, aki FSD módban mobilozott. Lehet, hogy el tudta volna kerülni a balesetet, ha az ajánlásnak megfelelően odafigyel. De az ügyvédei azt fogják állítani, hogy a baleset akkor is elkerülhetetlen lett volna. Engem már ütött el járdán kerékpáros és gyakran látom, hogy járdán nagy sebességgel haladva mobiloznak biciklizés közben. Szóval az okostelefonon felnövő generáció(k) sokszor nem egyszerűen mobilfüggővé válik(nak), hanem teljesen közönyössé a közösséggel szemben. Ez pedig beláthatatlan társadalmi és gazdasági következményeket hozhat a közeljövőben.
[ Szerkesztve ]
Ki állította meg az órát? Néha az az érzésem, hogy Magyarországot is Kínában gyártották.
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Autós topik
- Call of Duty: Black Ops 6
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- IFA 2024: Közel a 200 millió Galaxy AI-t futtató készülék
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Androidos tablet topic
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen