- iPhone topik
- Mobil flották
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Aktív témák
-
Qorthral
őstag
válasz
Chosen #47555 üzenetére
Azért ez a vidi egy nagy ferdítés. Sennának egy edzésen mért körét vágta be a készítő, miközben a qualin 13 másodperccel gyorsabb kört futott. Arról nem is beszélve, hogy Senna Lotusa legjobb esetben a 3. legjobb autó volt 86-ban, míg Vettel Red Bullja uralta az évet nagy fölénnyel. Ergo messze nincs ekkora különbség sebességben... Persze abban tökéletesen igazad van, hogy brutális mennyit fejlődött az aero és a tapadás. A 86-os autók motorja sokkal erősebb volt, mégis lassabbak voltak valamivel.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Chosen #47486 üzenetére
Hát félre ferdítenek mindent, nem kell ahhoz még nyelvi különbség se kell.
A dolog ott kezdődik, hogy Sumák abban a korban nőtt fel, amikor az előzés módja az volt, hogy belemélyesztették a szemfogaikat az előttük lévő ülepébe, és addig cibálták, míg elé nem kerültek - no erre tökéletesen alkalmatlan a mostani abroncs, és Sumák nem akar lemondani a régi szokásról(reméljük is!). Ez pont az, hogy Rubinho is melléfogásnak tartotta a első abroncsok vékonyítását - lévén nem lesznek tartósak a másik ülepében. Igaza is lett - a húszkörös seggtépési legendáknak nyoma sincsen! Ezeknek a krétakori ragadozóknak tisztán más az igényük, mint ezeknek a gumitaktika-DRS kori kvázi növényevőknek(lévén nagy részüknek nem igazán látszik hogy lenne ülepbe süllyeszthető tépőfoga). -
-
wildrain
addikt
válasz
Chosen #41819 üzenetére
Räikkönennek is volt még szerződése, mégis kitették. Kifizetik év végéig, de nem versenyzik. Vagy a szerződéstől függően plusz összeget adnak neki a pereskedés elkerülése érdekében. Ilyenkor egyébként sem érdemes pereskedni, mert az ülésbe már úgyse ülhetne vissza, legfeljebb megfeji őket egy kicsit. Heidfeld is valahogy így járt. Először ő is pereskedni akart, aztán már hirtelen nem. Valószínűleg kapott egy kisebb összeget, hogy nyugton maradjon.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Chosen #41501 üzenetére
Kicsit elfilózva ezen:
Sok van ami a szimezésben egyáltalán nem jön át...például:
régebben amikor nem csinálni kellett a jellegzetességeket a pályákra, hanem voltak... Na akkor pl. az ilyenek mint a Hockenheim-i repesztés, ahol a féktávra látászavar lépett fel, a Spa-i Au Rouge ami miatt különleges futómű és hasmagasságot állítottak, a Monaco-i pálmafás/Loews/Fairmont hajtű, ahol spec. elfordulási szöget kell állítani, és persze az alagút.
De amíg volt, addig Indianapolis is speciális pálya volt, be tudott hullámozni a bl hátsó gumi az ovál szakaszon
...
Ezeknek a különlegessége igazán nem jön át szimekben...de sztem még Monza parabolica-ja sem....mert nincs igazán jó tapadásmutató. -
#70869248
törölt tag
válasz
Chosen #41495 üzenetére
A török pálya az szerintem is jó, a többi nem.
Egyedül körözgetni még van ami elmegy, de igazán izgalmakat szvsz csak a Török tud mutatni.
Azt talán fel lehet említeni egy Spa-val egy mondatban...a többi ... igazából nekem is az a véleményem hogy pl. a NetKar Pro alap pályái (mind kitalált) sokkal, de sokkal jobbak.De a Török az elsült szvsz,...A pálya második szakasza pl. nagyok jó...ott ahol a lejtőn kívülről is van sansz előzni, mert a következőben bent lehet tartani az autót...azt pont belőtték....és akkor ott az S kanyar ami csak pont annyira nem sikán, hogy Alonso még balra-jobbra elúsztatva az autóját tudta látványosan megcsinálni...öröm volt nézni.
De trükkös még a gyors 4 töréses balos,...és a legelején a nyitó-balra jobbra is ott van.
De igazán a vége jó, van benne egy rész ami még nagy döngetésnek is beillik.
Az a pálya jó.
A többin is kihívás egyedül körözgetni, de izgalmasnak nem feltételen mondanám...a Török meg talán egyedül körözgetni nem annyira jó, de versenyt nézni már okés.
Az az egy beleférnie egy általam szerethető versenynaptárba. -
hunnylander
őstag
válasz
Chosen #41000 üzenetére
Olasz gyökerekkel bíró ausztrál, a nevének mindkét kiejtését, az angolt és az olaszt is helyesnek fogadja el és mindkettő használható.
Ezt egy interjúban mondta.
Ja és ő Ausztráliában született, ott nőtt fel és most is ausztrál és az olasz eredetű nevének van hivatalos 'ausztrálos' angol kiejtése, mert ez nem olyan ritka név arrafelé, ezért ő maga is az ausztrál akcentusos angol kiejtést használja. Így tudom.
Nem vagyok szakértője az olasz nyelvnek, de olaszul nem Risárdo lenne a kiejtés? Az á-n a klasszikus olasz dallamos hangsúly, az o a végén meg rövid.
De ha jól tévedek a Rikárdo ám az angolos kiejtés, tehát a BBC kb. úgy ejti, mint Daniel saját maga. A Ricsárdó lenne a angolosított olasz kiejtés, a Rikkiárdó meg a valaki-nagyon-követi-az írásmódot kiejtést, ez nem az olasz kiejtés szsvsz. Szóval most jól meg lett kavarva.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Chosen #40760 üzenetére
Kövezzetek, meg, de nekem a Williams-féle rozmár ormány kifejezetten tetszett anno.
A többivel nagyjából egyet értek, bár tartom magam ahhoz, hogy egy versenyautónak továbbra se szépnek kell lennie, hanem elsőnek a versenyeken.
Pompi: Teljes mértékben egyet értek. Ezért is írtam. A másik feléhez meg annyit, hogy lehetne találgatni a trükkökkel és megoldásokkal kapcsolatban, ahelyett, hogy mindenki a "kacsacsőrön/vasalódeszkán" rugózik. A végén még letörnek anyagfáradás miatt...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Chosen #40348 üzenetére
Volt fölény, de nem az összes pályán. Párszor a Williams erőből, a McLaren szerencsével tudta azért verni. Nem volt domináns szezon, utolsó futamon dőlt el a cím Kimi és a Mester között és sokáig Montoya is harcban volt. A két brutális szezon között igazi felüdülés volt a nem-Ferrari drukkerek számára ez az év
mod: ez még a 2002-es autó volt, akkor azért volt ilyen jó
-
Motion_Blur
félisten
-
quby
őstag
válasz
Chosen #40320 üzenetére
1993 Donington esőben (kicsit Senna részre hajlok)
Ha csak utolsó köröket nézzük akkor:
2007 Japan
1979 francia
És természetesen 2008 brazil -
Markgx10
őstag
válasz
Chosen #40320 üzenetére
1998 Hungaroring, amikor Schumachert menet közben állították át 3 cserés taktikára és egy huzamban 19 leggyorsabb kört futott
, hogy működjön a taktika.
Meg persze 2000 Suzuka
, érzelmi szempontból az volt életem legjobb versenye. A második kerékcserés rész, kiáll Hakkinen, Schumacher még kinn marad, aztán az a boxkiállás és mutatják, hogy lassan jön kifelé, de Hakkinen még csak akkor kanyarodik a célegyenesre, ott álltam legközelebb életemben ahhoz, hogy az izgalomtól megálljon a szívem
-
-
Avicularia
veterán
-
TESCO-Zsömle
titán
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Chosen #37898 üzenetére
Egyetlen újonc csapattól se várom, hogy "ismeretlen terepen" az élen kezdjen. A HRT-vel és Virgin-nel se lenne gond, ha mostanra ott tartanának, ahol a Lotus, de gyakorlatilag szinte stagnálnak...
De mindenképpen több autót szeretnék, és szabadabb csapat-kezelést. Értem ez alatt ,hogy nagy csapatoknak lehessen 3 indított autója a kicsik meg vásárolhassanak kasznit, ha futja...
Mit nem adnék, ha 30 autó kanyarogna SPA lejtőin...
Aktív témák
Hirdetés
- EVGA SuperNOVA 750W GT 80 Plus Gold full moduláris tápegység / 53 hónap Alza.hu garancia
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- Gigabyte AORUS B550I PRO AX ITX Rev 1.2 / Beszámítás OK!
- HP 15 Zbook Studio G8 FHD IPS i7-11850H vPro 32GB 512GB SSD Nvidia A2000 Studio Win11 Pro Garancia
- Dell 14 Latitude 7420 FHD IPS i7-1185G7 4.8Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Eladó szép állapotban levő Apple iPhone 12 Pro Max 128GB / 12 hó jótállás
- KAMATMENTES Részletfizetés Alienware DELL monitor
- Olcsó Gamer PC-Számítógép! R5 3600 / RTX 2060 / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- Akcio! Csere-Beszámítás! Gigabyte Vision RTX 3070Ti 8GB GDDR6X OC Videokártya!
- Samsung Galaxy A36 5G 128GB dobozos 12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest