Hirdetés
- iPhone topik
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
- Mobil flották
- Jelentős fejlődést mutat a Xiaomi Redmi Note 14 Pro széria
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
Hirdetés
-
ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
ph Összeépítettünk egy komplett rendszert a kábelezést az alaplap mögé száműző BTF megoldással.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Ingyenes az Epic Store-ban a The Spirit and the Mouse
gp A jövő hét folyamán a Bear and Breakfast lesz az ajándékunk.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesztor87
senior tag
válasz Goose-T #1643 üzenetére
Köszönöm a válaszokat
Azért két év alatt a 258.000 ft talán nem is olyan kevés, bár ha rendes szaki csinálja
Dorien:
A szíjak, olajak és akku mondjuk házilag kicserélhető, a többit valszeg szerelős mókaLátok időnként 350-400e ft-os fókákat is, emellett hihetetlen hogy pl. régi Swiftet vesznek az emberek, ez annyival autó szerűbb. Persze, a szép ebből is drágább ahogy látom (7-8 kiló min.), de abból se sokkal olcsóbb
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Goose-T #1643 üzenetére
én 1,2 millióért vettem 2013-ban, ez volt a legdrágább a piacon akkor, és szerkezetileg, motorikusan teljesen jó állapotban van
És így is ennyi minden kellett rá. Meg még fog is. Ez amúgy valóban nem sok, de azért mérhető anyagi teher.
Ha veszel egy lefingottat jó eséllyel annyit kéne rá költeni, hogy tip top állapotban legyen, amennyit már nem éri meg, és a legtöbben nem is költenek .. emiatt aztán ha rohad az úgy is marad, és még jobban rohadni fog csak, ha futómű gatya akkor nem költenek rá 6 jegyű összeget hanem marad olyan, meg az egyéb hibák is ...
El lehet vele járni, de a) elveszik az előnye annak, hogy hűdejó autó a focus, mert lefingottan semmi sem az, b) az már onnan csak tovább amortizálódni fog, ha valakinek ez oké, hajtja pár évig és kidobja akkor nincs ezzel baj. Ja meg a patent állapot mindenkinek mást jelent ám .. valaki eljár kopogó, lógó futóművel, fingja sincs mennyi baja van az autónak, indul reggel akkor jó az, "hibátlan".(#1642) Dorien: az emberek 99%-a nem akar klímátlan, 1.4 fapad focust. Az azért volt olyan olcsó
(#1641) Vesztor87: lehetni mindent lehet, lottón nyerni is. De igazából nem akarok már válaszolni erre mert akkor behisztizik mindenki hogy hátdehátde van olyan is meg ne állítsunk valótlanságot mert az övé is patent és igenis. Az, hogy az emberek nagy része arra kíváncsi, mi a piaci átlag, a reális kockázatok meg esélyek, az mindegy, ha mondasz valami teljesen realitáson alapuló átlagot, ami jól közelíti a piaci viszonyokat, akkor jön pár embertől a hiszti hogy hátde az nem úgy van (gondolom mert akkor elégedettség tölti el a kis lelkét mekkora bizniszt csinált ő annó, vagy nem is tudom .. kezdi sorolni a kivételeket stb.)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen