Hirdetés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Jelentős fejlődést mutat a Xiaomi Redmi Note 14 Pro széria
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Disney + újra három hónapos promócióban.
lo Pár napja érkezett meg az Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd médialejátszóm, az Edifier R1600T III Sztereó...
-
Befutott a Redmi Note 14 alapverzió is
ma A Redmi Note 14 Pro és Pro+ még tegnap ráment a Xiaomi 14T széria bemutatójára, az alapmodellt viszont mára hagyták.
-
Újabb játékmenet videót kapott a Dragon Quest III: HD-2D Remake
gp A klasszikus játék új változatára kicsit még várni kell, novemberben lesz a premier.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sys85
veterán
válasz Ace Ventura #51339 üzenetére
Fura, mert általában vagy folyamatosan fogy, vagy sehogy.
Ilyen valameddig fogyásról nem is hallottam.
Esetleg a minimum szint felett lehet repedés a tartályon, de ott látszania kellene a szivárgásnak.
Nálam akkor fogyott amikor lyukas volt a hűtőm, csere után jó lett.
Most a nem egészen 1 éve cserélt vízpumpa tömítésemnél szivárog szépen lassan, majd egyszer azt is meg kell csinálni. -
Sys85
veterán
válasz Ace Ventura #51366 üzenetére
Szerintem ha teljesíti a Fordos specifikációkat, akkor ne aggódj, mehet az autóba.
Ugyanezt használom az mk3 fókába én is több éve.[ Szerkesztve ]
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #51861 üzenetére
Termosztát ház igaz, nekem is megvolt (csak a gyári jó bele, az utángyártott nem akar normálisan nyitni/zárni), Porlasztók viszont még bírják 370k felett is.
Mondjuk az enyém a 115lovas verzió.[ Szerkesztve ]
-
Sys85
veterán
válasz Oryctolagus #52107 üzenetére
Én is gondolkodok már egy ideje egy rámpán, eddig mindent krokodil+2 bak kombinációjával oldottam meg.
Yato-t nézegettem, ezzel a márkával jók a tapasztalataim, ár/érték arányban szerintem jó műhelycuccokat csinál. -
-
Sys85
veterán
válasz diablo1984 #52801 üzenetére
Google Térkép nem jó?Abban van offline térkép.
-
Sys85
veterán
Urak!
Valaki csináltatott már porlasztó felújítást mk3 dízel fókán, vagy esetleg jártasabb a témában?
Lassan elérkezik a felújítás (vagy csere) ideje, de felemás infókat találok a neten a piezos (Delphi) dízel porlasztók felújításáról.Valahol azt írják hogy kuka, valahol meg hogy felújítható.
Melyik lehet igaz?
A 4db új egy vagyon, főleg ha nem alsópolcost akar az ember, a felújítás azért csak barátibb lenne. -
Sys85
veterán
válasz Zoli-bácsi #52988 üzenetére
és molnarpeter, köszi!
Mindenféleképpen utánajárok a dolognak, csak gondoltam elöbb itt kérdezősködök.
Egy nagyobb összeg lesz évvégéig a fókára rálocsolva.
-Elsőnek kuplungszett kéttömegűvel.Jut eszembe!
Ebből most mi az amivel nem futhatok lukra, vagy legalább kisebb eséllyel?
Sachs, LUK, Valeo?
-Aztán a porlasztókkal kezdek valamit.Még nem okoznak problémát, de a 4-ből már 3-nál van hibakód, de tengeralattjárót még nem dobott és az autón se érzem egyelőre hogy baja lenne, de érik a dolog.Aztán ha már úgyis áll az autó akkor egy dióhéjas pucolást is kérek, 380k km körül lehet benne mocsok bőven, persze elötte azért endoszkóppal belenézünk.Na meg ránézetek a turbóra, mert megjelent némi korom a geoállító karjánál a középrésznél.
Nem hallom még hogy fütyülne, de jobb a békesség.Ja meg elrepedt jó hosszan a szélvédőm, szóval csere...
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #52995 üzenetére
Nem szívesen alakítanám át egytömegűre, valahogy nem bízok abban hogy jót tenne neki.Egyszer kell cserélnem kéttömegűt, aztán remélhetőleg ez már kiszolgálja nálam.
A diaghoz sajnos annyira nem értek, nem nagyon tudom milyen PID-ket kellene néznem és azt sem annyira értem hogy az értékek mit jelentenek.
Telefonos Forscan-nel szoktam hibakódokat olvasni, az biztos hogy ezt írja ki az 1-2-3 hengerekre:
-
Sys85
veterán
Az MK3 fókában is ledes van, ~380k km után is működik, de az egyik exkollégám 160k-t futottjában már cserélték.Sajnos lehet és van is szórás a gyári alkatrészek minőségében/strapabíróságában.
A Canbusos rendszer érdekes a Fordnál.
A tompítottat jelzi ha kimegy,a hátsó lámpát is (féket nem), de a helyzetjelzőket/indexet/refit nem.
Span Passat-ja mindent is jelez ha kimegy.Oké a Passat magasabb kategória is mint a Focus. -
Sys85
veterán
Sokan félnek a flottástól és valahol persze nem alaptalanul.
Viszont nekem pozitív tapasztalatom van egy ex-flottás mk3 1.6 TDCI-vel.
282k km-rel vettem 7 évesen, most van benne majdnem 380k.
Olajat nem eszi, futómű még mindig oké, porszáraz a motor.
Amit eddig cseréltem, vagy felújítattam:
-Generátor (szabadonfutó)
-Termosztát
-Motortartóbakok
-Vízhűtő (kilyukadt)
-Vezérlés (kopóalkatrész)
-Hátsó komplett fék (kopóalkatrész)
-Önindító (felújítva)
-Akku (kopóalkatrész)
Nem kellett egy vagyont elköltenem az elmúlt 100k km alatt (a bambi okozta kár és az előzés közben rámhúzott kormány okozta károkat nem számolom ide, azok nem km/kor függő kiadások), amit tudtam magam cseréltem és nem Bárdiban/Unixban vásároltam.Holnap viszem kuplungoztatni kéttömegűcserével, de mindezt 380k km-nél.Ez azért fájni fog és sajnos ezt nem tudom magam megoldani.
Érik egy turbócsere,illetve felújítás, a geoállítónál kezd kifújni, de megint csak azt tudom mondani, hogy ezt 380k km-nél, 282k-nál semmi baja sem volt az autónak.
Nekem bejött, de persze lehet olyan cégest is találni amit szétrúgtak mert “nem az enyém”, szóval nem feltétlen a km/kor számít.[ Szerkesztve ]
-
Sys85
veterán
Ha már klíma!
Csak szívok vele tovább…
Nyomáspróba OK, fel is lett töltve.
2 napig tolta is a hideget, aztán egyre langyosabb volt és végül a 4. napra csak a kinti meleg jött befelé.
Mondom szép, akkor mégsem tömített a rendszer és elszivárgott lassan a gáz, de mégsem mert fullon van gázzal.
Most jöhet az agyalás és a diagnosztika…
Expanziós szelep?Kompresszor?Vagy más?
Ha visszakapom kuplungozásból és meglesz a szélvédőcsere is viszem szakihoz.Egyszer csak kész lesz minden. -
Sys85
veterán
Kész a kuplungozás.
Pozitív csalódás, hogy a Sachs komplett kuplungszett kettőstőmegűvel, 2 gyári váltószimmering, főtengelyszimmering, balos alsó talpasgömbfej és a munkadíj “csak” 376k volt.Sokkal többre számítottam.
A kettőstömegűm és a kinyomócsapágy totál rottyon volt, mutatta a szerelőm.Viszont ez még a gyári volt, szóval elment vele közel 380-at, ez meg azért nem rossz.
Most jöhet a szélvédő ~100k-ért a Carglassnál.
Viszont az alap finomabb remegés nem múlt el, csak finomodott a kuplungcserével a durvább remegés kigyorsításnál, szóval a jobbos féltengelyemmel is gond van.[ Szerkesztve ]
-
Sys85
veterán
Hát már korábban 1x volt cserélve üveg (nem nálam) és nem akusztikus került bele, hiába Ford lett berakva.
Most utángyártott, de akusztikus megy majd bele, szóval rosszabb csak nem lesz, legalábbis nagyon remélem.
Kértem Pilkingtontól is ajánlatot, de b@sztak megkeresni vele…
Carglass-nál meg remélhetőleg nem a legalja üveggel dolgoznak, elég nagy múltjuk és nevük van, gondolom nem véletlenül. -
Sys85
veterán
A Ford mérnőkei…
A pokol legmélyebb bugyraiban cserélgesse az örökkévalóságig a pollenszűrőt az aki kitalálta hogy ott és úgy legyen ahogy!
Mindent is bontani kell, pedig nem is a pedál felöl van a fókában és még így is nehezen jön ki és megy be a helyére… -
Sys85
veterán
válasz Jacob Gibbs #53384 üzenetére
A komplett biztosítéktáblát ki kell kötni, mert útban van, ehhez meg a kesztyűtartót is ki kell venni.
És még így is cumi, mert a nyílás elé cirka 1-1,5centit belógnak fentről a fűtés motorfelöl jövő vízcsövei, azok meg nem nagyon akarnak megmozdulni, úgy kell befeszegetni a pollenszűrőt.Ráadásul az aktívszenes nem egy nagyon puha könnyen hajló szűrő.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen