Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android 14-re vált a Nokia X10 és az X20
- Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
- Kezünkben a Razr 50 Ultra
- Apple Watch
- Hihetetlenül erősnek ígérkezik az S25 Ultra
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
Hirdetés
-
Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
ma A fitneszkarkötő júliusban bemutatott legújabb generációja hazánkban is elérhető.
-
Nem tetszik a szervergyártóknak a sok egyedi dizájn
ph Eddig az Intel és az AMD meglehetősen finoman bánt a partnereivel, de most nem túl nagy az elégedettség a formálódó változásokkal.
-
A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
it Adatvédelmi panaszt tett az osztrák NOYB a Mozillára a firefoxos felhasználók követése miatt.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Én előre ATE tárcsa + Ate betét, hátra Gyári pofák mennek.
Amúgy azt szokták mondani, hogy elől 2 alkalommal cserélsz betétet, addig hátul csak egyszer kell.
Szóval 2:1 az arány. Mivel hátul dobfék, nem fogy annyira mint a tárcsa."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Focus MK1 FL kombi, 1.6 100 lóerős.
A gyári nekem ~10.700 Ft-ban volt. Ate-t nem találtam sem itt, sem a Kovács-nál, így akkor maradnak hátra a gyárik.
Más. A 6 literes fogyasztás milyen ehhez a kocsihoz? Mert ahogy számolom, (meg taposom néha ) Tankolástól tankolásig ennyire jött ki.
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Jenne
senior tag
Ismerem a Cromax árait. De csak óvatosan velük, mert van ami nem az teljesen mint aminek látszik.
Üzemanyag szűrővel jártunk úgy, hogy megrendeltük a beírt autó típusa és évjárata alapján és mégsem passzolt. Dízel szűrő volt. Elég nehezen sikerül elintézni visszavásárlást, de végül megoldódott. Az oda-vissza postai költség a miénk volt, így már ha eredetileg is a ford szervizbe mentünk volna, az sem lett volna drágább. Kiderült, hogy a Ford 2005 és 2006 között is változtatott picit. Legjobb ilyenkor a szerviz, ott pontosan azt rakják bele ami oda való.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
Jenne
senior tag
Nálunk is volt, sok-sok éven át, de két éve megszűnt a helyi kirendeltség.
Például a Ford az MK V Fiestaban (szervizben a monitoron a katalógusukban láttam, mert megmutatta az ügyfeles), a 2005.-ik év végén pár alkatrészt megváltoztatott. Pici eltérésekkel, de más lett pár méret. Például ezt a dízel üzemanyagszűrőt is módosította a Ford. A fiam Fiestájában, amiben most cseréltettem ilyen szűrőt (is), még nem a módosított kellett volna, bár az már 2006-os tavaszi gyártás. Ez a gyártási évből és a típusból nem derül ki egyértelműen, csak az alváz szám alapján azonosítható be pontosan. Sajnos ezért szükséges néha mégis csak a Ford szerviz. Ez a Fiesta a múlt héten egy teljes szervizen volt az egyik független helyi szervizben, és nem a módosított szűrő kellett bele, mint aztán kiderült. Ezekben az újabb, módosított utángyártott szűrőkben is - már amelyikben - megvan a helye ugyan (furata-menete) a melegítő egységnek, de a menet eltér az előtte lévő sorozathoz képest, vagy éppen nincs is menet csak a furat ledugózva egy műanyag kupakkal, mint például a Mann szűrőben, így nem tehető vissza az a melegítő, a régiből kivéve az újba, a szűrő cserekor. Ezzel szembesültünk amikor a független szervizbe vittem a Fiestát. A szerelő amikor már a harmadik szűrőt vitte vissza az Unixhoz (Mann, Hengst, Purflux mert gyári Ford az nem volt), akkor döntöttem úgy, hogy hagyjuk ki ezt a szűrő cserét és inkább kiadok pár ezressel többet, de a Ford szervizben biztos tutira azt teszik bele ami oda belevaló. És azt a melegítő egységet is át tudják tenni a régiből az újba. Így is történt a mai napon. Amikor a múlt héten időpontot kértem a Fordnál, akkor megrendelték ezt a szűrőt mert nem volt ebből raktáron, csak az újabbak a módosított eltérő méretűek voltak.
[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
Mi5u
tag
A DPF-et pont ezekkel a "kikormolásokkal" lehet hamar kinyírni. A masszív pörgetés és gyorsítás inkább még jobban telíti korommal.
Üzem meleg motornál stabil kb. 2000ford/perc vagy afölötti fordulatszám kell, lehetőleg minimum 20 percig(sajnos újabb autóknál nincs visszajelzés), hogy a regeneráció rendben lefusson... ezt sajnos városi üzemmódban és rövid távokon nehéz kivitelezni. Ezért is mondjuk, hogy városi használatra és rövid távokra nem veszünk koromszűrős dízelt.
Ha a motor leállítása után mindenféle ok nélkül jár a hűtőventillátor akkor nagy eséllyel éppen regenerált az autó. A DPF-et hűti ilyenkor ami pont a hűtő és a blokk között helyezkedik el(Euro5-ös vagy 6-os motoroknál). -
-
ReFleXx
addikt
most meg meleg van
nagyon jo ez a forscan, de ha az ember belemegy ilyen jatekokba akkor csak agybajt kap, miert van ez igy, miert van amaz ugy.
nem kell ilyenekkel foglalkozni, auto indit, megy, megall, tankol, karbantart, amig hiba nincs addig meg nem foglalkozni ilyenekkel2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
senior tag
Nem írtam bele, mert az adás-vételit a srác hozta, nyomtatott példány volt, kitöltöttük. De elvileg nekem innentől nincs közöm a kocsihoz, azt mondta, hogy úgy adtam el, mint magánszemély és nem kereskedőként, így ha lesz valami reklamálni nem tudnak, meg hát ott van még rá 3 év garancia.
Your car, your life ;)
-
radi8tor
MODERÁTOR
Miért nem? Régi autókban nem gyújtásról mentek ezek. Egy relével kevesebb.
1 órát simán járathatod a hűtőládát szerintem. 50W körül fogyasztanak azok. De ha para van, akkor vegyél egy ehhez hasonlót, ami lekapcsolja a hűtőládát, ha merül az akku és nem ér meglepetés. (mondjuk ezt a típust nem dicsérik Amazonon, mert túl korán lekapcsol és csak járó motor mellett megy)
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
troll81
addikt
nekem az utolsó kettő csere után a hordós olajtól hangosabb lett mint szokott,ezért ki próbálok mást.A flakonos totál ford olajjal szebb hangja volt,de az nem mindig van a szervizben. ezért vinnék bele mást. az olajfogyasztás t nem vettem észre pedig a héten is bele megy 1200km körül.
-
Jenne
senior tag
Én sok éven át mindig ugyanott cseréltettem olajat a család autóiban, és Castrol A5 Magnatec 5w30 -asok voltak. Mint már írtam, két éve kezdődött, hogy valami nem stimmelt az olajjal, mert cserék után is már azonnal más hangjuk lett az autóknak és szépen fogyasztották is az olajat, amit addig előtte nem igazán tettek.
Miután váltottam a fent belinkelt olajra, megszűntek azok a problémák, és az a szerviz ahol cseréltettem is mindig, Ők is leálltak a castrollal (hordóssal is meg a flakonosokkal is) mert a régi, visszajáró ügyfeleik egyre többen kezdtek panaszkodni az olajra. Ők a Castrol helyett átálltak a Totalra.
Két garázs szomszédom is Totalt használ, egyik egy dízel szívós Volvóban, tizenéve már, másikuk meg egy Ford S-maxban. Semmi bajuk vele, nagyon jókat mondanak az olajról.(#14376) tboy93
Kíváncsi leszek majd, hogy ez az Eurol olaj, ami ( a leírása szerint) tudja a hosszított periódusos olajcsere intervallumot, bírja-e majd addig? 2 év vagy 30.000 Km. Viszont most voltam vele egy majd 4 ezer Km-es autópályás vezetésen, így már van az olajban március óta 7 ezer Km, de a 3/4 és a max állás közöttit mutat a nívópálca, talán kicsit közelebb van a 3/4-hez a szint mint a max-hoz. Azaz talán ha fogyott ennyi Km alatt 2 dl olaj. Ez az előtte használt Castrolra vetítve anno már ennyi út után bőven a fél szint alatt volt mindig.
A garázsszomszéd, a Volvóban szigorúan 2 évente cseréli a Totalt (az is hosszított csereintervallumos olaj) bár a két év alatt kábé átlagosan csak olyan 15-16 ezret megy.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
troll81
addikt
-
kelly416
veterán
Jó látni, hogy nem csak én vagyok ilyen. Nálam is csinosodott az autó, mióta tudom használni. Kapott fém küszöbvédőket (remélem jól írtam), lecseréltem a szőnyegeket, kapott gumiszőnyeget is, krómszínű légbeömlő kereteket, vonóhorgot (a gyári tolatóradír nem látja, csak a futóval áll hadilábon ), ajtónyitásra kapcsolódó ajtó alá világító lampákat, de nagyon gagyik voltak, úgyhogy azt visszavontam, lett bele új pohártartóba pakolható hamutartó aprópénznek, na meg lábhoz világítás, hogy a gyerekek is boldogok legyenek. Ráadásul színváltós, akar a zene ritmusára is állítható. Na meg mivel a gyári Sony rádió se bluetoot-ul nem tud, se usb-ül, így most beépítettem a kesztyűtartóba gyárilag elhelyezett jack-be egy jack-jack kábelt, ami a középső levegőbeömlők egyikén jön ki, a szellőzőre tett telefon közvetlenül rádugható, de majd lesz szép új 1din mindentudó rádió, meg alatta telefontartó rekesz.
-
kelly416
veterán
Ja? Ki is maradt, de ez még a jövő zenéje lesz:
Mivel van a világításnak "auto" pozíciója, de daylight running led nincs benne, vettem olyan ködlámpát, amiben a ködlámpa körül ledes kör is van, az lesz bekötve dlr fénynek úgy, hogy mindig világít, amikor a lámpa nem, ahogy a lámpa kapcsol, a led kialszik. Ezt mondjuk nem én csinálom meg, bár elméletileg nem nehéz bekötni, de inkább szakira bízom. -
molnarpeter
nagyúr
Az lesz Nézd át, cseréld fel a szenzorok csatlakozását, hátha úgy vándorol a hiba. Aztán még megérné megmozgatni a csatlakozókat, hátha kontakt, és megnézni a forrasztásokat a vezérlő elektronikán, ha marad 3-nál marad a probléma, vagy ha odébb megy, akkor a szenzoron. Utóbbi esetben másik kábelt is kipróbálnék, partial refund mellett
-
kelly416
veterán
Nekem hasonlóan csinált, amikor a klímakompresszor kuplungja elveszett. Nem vicc, rosszul volt meghúzva a csavar, és leesett a kuplungtárcsa. Mondjuk én februártól áprilisig ki sem akartam próbálni a klímát, Neked még simán megeshet, hogy a helyén van, csak kilazult a csavar és annyira eltávolodott a tárcsa, hogy a mágnes már nem rántja be. Én ránéznék a helyedben, mert általában csak kompresszorral együtt árulják bontottan, újonnan meg annyi a tárcsa, mintha bontottan egyben megvennéd az egészet kompresszorostól, úgyhogy sehogy sem jársz jól, ha elveszik.
-
Mi5u
tag
Van egy nyomásérzékelő a tűzfal előtt.Esetleg annak a kábelét csatlakozóját nézd meg. Feladata, hogy ha nincs üzemi nyomás a rendszerben akkor nem engedi bekapcsolni a klímát. Ez egy biztonsági feature, mert ha elszivárog valami okból a rendszerből gáz és vele együtt a gáz által hordott olaj is akkor könnyen megsülne a kompresszor. Ez csak egy ok a sok közül, én elvinném egy korrekt klímáshoz.
[ Szerkesztve ]
-
-
Goose-T
veterán
Milyen folyásnyomot keresel? A klíma gázzal van töltve, az a pár csepp olaj meg meg tud ülni bárhol, nem folyik ki. Valószínűleg kilyukadt valahol a rendszer, elszökött a gáz, ezért nem húzza be a kuplung a kompresszort, hogy megvédje. Vidd el klímáshoz, ott feltöltik UV-reagens cuccal, és ha pár hét múlva visszamész, meg tudják nézni, hol ereszt.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- DIGI internet
- Yettel topik
- Metal topik
- nVidia tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest