Hirdetés
Hirdetés
-
Egy vagy két tápkonnektor lesz az új csúcs-GeForce-on?
ph Egyelőre kétféle pletyka van az ügyben, és a helyzet az, hogy mindkettő igaz lehet.
-
54000 tonna
lo Olvasom félálomban a cikket a fukusimai atomerőműről a Portfólión. 54e tonna így hirtelen nem mondd semmit, kéne valami...
-
Új fülhallgató kíséri a Redmi Note 14 szériát is
ma A színben harmonizáló Redmi Buds 6 mindenben fejlődött picit az elődmodellhez képest.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sys85
veterán
Sokan félnek a flottástól és valahol persze nem alaptalanul.
Viszont nekem pozitív tapasztalatom van egy ex-flottás mk3 1.6 TDCI-vel.
282k km-rel vettem 7 évesen, most van benne majdnem 380k.
Olajat nem eszi, futómű még mindig oké, porszáraz a motor.
Amit eddig cseréltem, vagy felújítattam:
-Generátor (szabadonfutó)
-Termosztát
-Motortartóbakok
-Vízhűtő (kilyukadt)
-Vezérlés (kopóalkatrész)
-Hátsó komplett fék (kopóalkatrész)
-Önindító (felújítva)
-Akku (kopóalkatrész)
Nem kellett egy vagyont elköltenem az elmúlt 100k km alatt (a bambi okozta kár és az előzés közben rámhúzott kormány okozta károkat nem számolom ide, azok nem km/kor függő kiadások), amit tudtam magam cseréltem és nem Bárdiban/Unixban vásároltam.Holnap viszem kuplungoztatni kéttömegűcserével, de mindezt 380k km-nél.Ez azért fájni fog és sajnos ezt nem tudom magam megoldani.
Érik egy turbócsere,illetve felújítás, a geoállítónál kezd kifújni, de megint csak azt tudom mondani, hogy ezt 380k km-nél, 282k-nál semmi baja sem volt az autónak.
Nekem bejött, de persze lehet olyan cégest is találni amit szétrúgtak mert “nem az enyém”, szóval nem feltétlen a km/kor számít.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen