- Yettel topik
- Honor 50 - apám nevében
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Megérkeztek a Nothing új fülhallgatói
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
Hirdetés
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
Fejlemény. Aki belémjött jobbról, annak nincs KGFB-je (kötelező biztosítása), így most járhatok MABISZ-hoz, hogy adjanak pénzt a biztosítómnak a méltányossági számlából.
A hátam közepére sem kívánom a biztosító társaságokat. Miért nekem kell rohangálnom ilyenek után? Én fizettem rendesen a kötelezőt, már 5 éve (mióta nálam az autó)
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
aphra2
aktív tag
válasz radi8tor #155 üzenetére
A számla nélküli kifizetés (egyezségre) jóval kevesebb mint mondjuk egy szerviz által leszámlázott összeg , ez esetben a márkaszervizt biztos hogy elfelejtheted, mert baromi nagy lesz a difi.
(ez a biztosítónak jó elsősorban , mert jóval kevesebbet fizet ugyanazért a kárért, van amikor ki lehet jönni belőle )
Kifizetés rendörségi határozat után szokott lenni.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
radi8tor
MODERÁTOR
Nekem azt mondta a biztosítós csaj, hogy számlával is ugyanennyit kapnék csak +AFA. Ezért választottam a számla nélkülit (meg ugye nem egy új autóról van szó: bontóból lehet olcsóbban találok teljesen jó ajtót)
Ha számlával megyek a szervizbe, akkor nem tudják odaadni nekem az alkatrészeket beszerzési áron
Nem jártam én annyival rosszabbul⭐ Stella
-
aphra2
aktív tag
válasz radi8tor #157 üzenetére
Bontóval biztos jobban jársz, lehet kapni bőven hibátlan ajtót.
Egyezségre: fizet a biztosító javítási óránként mondjuk 2000ft-ot , hogy hány óra a javítás azt a kárfelvételijegyzőkönyv alapján számolja ki , a pénzt kifizeti előre , te azt csinálsz amit akarsz , megcsináltatod, vagy lenyeled a lóvét mindegy.
Számlára : előzetes árajánlat elfogadása után fizet a javítás elvégzése után, szerződőtt partner részére , a velük szerződött javítók (nem csak márkaszerviz) jóval nagyobb óraszórzóval dolgoznak pl: 6000ft, ezért szeretik az egyezséget a biztik, mert kevesebb pénz kell kifizetni , a tulaj meg oldja meg ahogy akarja .
Számolás kérdése minden esetben , hogy melyikkel hogy jön ki az ember, persze ha a bizti eldöntötte hogy annyit fizet, és nem többet akkor tökmindegy
Fejlemények jöhetnek majd
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
cOxeR
Ármester
Sziasztok!
Autóvásárlás kellős közepén tartok, és most megakadt a szemem, egy Focus kombin, 2001-es, 1.8TDCI, 160.000 km, olvasgattam róla rengeteg helyen jókat is rosszakat is, esetleg itt valakinek valami tapasztalata?
Köszi:
cOxeR -
radi8tor
MODERÁTOR
Nem akarok ellenkampányt, de fordfocus.hu oldalt ismered? Sok hasznos infó van ott és tulaj.
⭐ Stella
-
cOxeR
Ármester
válasz radi8tor #167 üzenetére
Megnézegetem ott is, de örömmel veszem a javaslatokat itt.
Megnéztem ma egyet, szépen indult, napok óta nem ment, sajnos nem magánszemély, de nem nagybani kereskedő 3-4 autója van egy időben.
Megnéztem a motorteret, nem láttam sehol semmilyen folyást, olajos részt, tiszta is volt ami nem sokat jelent.
Viszont ami a fekete leves része volt, hogy pittyputty az van rajta.
Ködlámpa frissen volt cserélve, az anyósoldali ajtón látszik, hogy kapott nagyot, belül nem láttam se küszöbnél újrafényezést, se a csomagtérben, minden könnyedén nyílt, záródott.
A meghirdetett 160 ezer az egy nesze semmi fogd meg jól történet, mert 5 évesen került az országba, és mikor megkérdeztem ténylegesen mennyi van, azt a remek választ kaptam, hogy mennyi legyen....
Mentünk vele, visszajelzések rendben voltak, semmi furcsát nem tapasztaltam a futóműben, motor szépen húzott, egész alacsony fordulatról, klíma is pillanatok alatt érezhető volt.
Egy link a kiszemeltről: [link]
Kerülendő, vagy friss műszakis átadással + eredetvizsga, kis alku mellé és be lehet vállalni? -
gamek!ller
senior tag
válasz gamek!ller #159 üzenetére
Srácok! Cserélném a felniket. Ford Focuson voltak, 15". Pontosabb méretet tudok mondani, ha hazaértem (Madridban vagyok.). Sajnos a mondeo-ra azért nem jó mert nem egyezik az ET szám. A felni jól néz ki, nincs agyon ütve.
Más: Nincs valakinek esetleg ehhez a mondeohoz való légszűrőháza?
[ Szerkesztve ]
-
Atlantis
veterán
Szíjakkal hogy áll paripa? Befecskendezés még a gyári? Mint írtad, nem lehet tudni, mennyi km van benne, szóval sanszos, hogy előtte áll egy költségesebb felújításnak. Szóval ha talonban van még 2-300k felújítani, ha úgy alakul, akkor vágj bele, amíg megy, addig jó. Kollégámnak van ilyen motorral szerelt 1-es fókája, szintén homályos múltú autó, neki komolyabb gondja nincs vele, persze a fentebb említett porlasztó-felújításba belefutott.
Az magánvéleményem, hogy használt dízelt sosem vennék, de ezt döntse el mindenki maga. Fordot meg pláne nem vennék dízelt, egyszerűen nem jók belőle a dízelek, talán egyetlen kivétel a 1.6-os 90 lovas. Engem mindenki lebeszélt anno arról, hogy használt Ford dízelt vegyek, pedig pont egy 1.8-as traktor 2-es fókát szemeltem ki.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
NY_A
őstag
Sziasztok!
A haverom anyjának egy 99-es Escortja van, 1.6-os motorral. Olajat szeretnék benne cserélni neki. Mennyi olaj kell bele?
Azért kérdezem, mert nekem az Opelomba 5 liter megy, a Hondámba meg 3.5. Van egy kis szórás. Nem szeretnék túl sokat rendelni. -
cOxeR
Ármester
válasz Atlantis #170 üzenetére
Befecskendezés még a gyári volt, de ki tudja, kétes kortörténet mellet...
Igen diesel vs benzines téma, ezen rágom a kefét én is, csak mivel első saját napi használatú autom diesel volt (F astra 1.7D), és soha sehol nem hagyott ott, és kevés gondom volt vele... pedig 300 ezer km-nél csüccsentem bele(80-at még beletoltam), ezért nehezen akarok benzinesre térni...viszont én is félek a használt dieselektől...
Azzal nem leszek kisegítve, ha rá kell költeni 2-300k-t, akkor már inkább veszek egy pár éves 1.2, 1.4-es valami benzines tötymörgőt, 50k km-el... -
Atlantis
veterán
Az az Astra még nem common-rail dízel volt, talán még szívódízel volt, ezt most hirtelen nem tudom. Azok messze egyszerűbb és strapabíróbb gépek voltak, ezek a mostani CR-ek sokkal érzékenyebb, kifinomultabb technikát jelentenek, nagyobb szerepe van, hogyan bántak vele korábban, meg milyen naftát kapott. Ezt meg használt gépnél sosem tudhatod. Én ez esetben a helyedben nem indulnék ki a korábbi tapasztalatokból.
Lehet szerencséd is, nem feltétlen kell rákölteni az említett összeget, de egy 10 éves, homályos múltú dízelnél...hát. Az ördög, mint tudjuk, éber fajta...
Azért ne feltétlen szívasd magad 1.2-es rettenetekkel. Válassz egy 1.6-os benzines fóka I-est, megbízható, remek gépek azok és még mennek is. Rengeteg van még belőle az utakon, alkatrész, háttér is van hozzájuk, ha kell. Apróbb, bosszantó hibák szerintem bármelyikkel előjöhetnek, ezeknek a dögöknek lelkük van, nem szeretik, ha lecserélik őket.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ma elrepedt a műanyag hűtőcső csonk (ami a motorba viszi a hűtőfolyadékot). Kb 1 perc alatt kinyomta alatta a hűtőfolyadékot.
Onnan vettem észre, hogy a hűtőfolyadék hőmérője egyszer csak a vörös színű jelölés felett volt.⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
Lezártnak tekinthetjük a MABISZ-os ügyet. Sok sok telefonálás megtette hatását. Káresemény után 2 hónappal (papír hozzájuk kerülése után 6 héttel) fizettek: 280k HUF.
⭐ Stella
-
gamek!ller
senior tag
Sracok segitsetek! Hogy tudom beallitani az orat kozepen?
-
gamek!ller
senior tag
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
mv
aktív tag
Sziasztok,
Van valakinek tapasztalata automata váltós Focus-sal?
Egy 2002-es példányt érdemes lehet megvenni?
Figyelem! A felhasználó a nyugalom megzavarására alkalmas képi és hanghatásokat produkálhat.
-
Atlantis
veterán
Valami 4 fokozatú őskori lelet az az automata, nem? Nem egy takarékos darab...Én meg nem venném, ámbár Fordnak Európában egyetlen értelmes automatája nincs még manapság sem.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
mv
aktív tag
válasz Atlantis #190 üzenetére
Kár érte, pedig számok alapján jónak tűnt ...
Szerinted merjek egy 150 - 160e km-t futott Focust megvenni? Első autóm lenne és nem igazán tudom, hogy mire számítsak egy ilyen sokat futott autónál.
Figyelem! A felhasználó a nyugalom megzavarására alkalmas képi és hanghatásokat produkálhat.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ha valós a km benne, akkor nem olyan sok az. Az a baj, hogy általában visszatekerik a majd' 300e km-es kocsikat 150e km-re. Ezért nem lehet biztosra menni.
Ajánlom figyelmedbe a fordfocus.hu oldalt.
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
Márkaszervizek használtautóit ajánlom, az ilyen autópiacoktól pedig tartsd magad távol.
Szoktak hirdetni a hasznaltauto.hu -n is.
⭐ Stella
-
Atlantis
veterán
Ha valós ez a km, akkor simán. Focus alapvetően jó autó, apróbb bosszantások persze lehetnek, bár melyiknél másiknál nem?
Ráncfelvarrt Focus I, 1.6-os benzines, megbízható választás, rengeteg fut még belőle, van jó háttere. Első autónak megfelel. Nekem is első autóm a mostani fóka II-m, néha felbosszant ugyan, ettől még jól megvagyunk.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
MPowerPH
félisten
Ma végre kipróbálhattam egy igazi Focus RS -t. BMW mániás vagyok, na de ez... Ez nem is autó, ez egy vadállat. Primitív, kényelmetlen, nyers dög, még hot-hatch -nek is túl durva. És ráadásnak még chippelve volt, 350 ló, és 540NM. Így belegondolva most már nem kellene, igazából közúton használhatatlan. És szerintem pályán is hátrányos, túl sok az a ló az első kerékre, alig lehet a kormányt megtartani, mikor lepadlózod. Alá raktam volna állandó összkereket, a fogyi itt úgysem számít, és sokkal vezethetőbb lett volna. Egyébként futóművileg is csak versenypálya, magyar utakra nem alkalmas!
Örök élmény volt, az tény. ST-re még kíváncsi lennék, az biztos nem ennyire durva.Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- MILC felhasználók szakmai topikja
- xDefiant - Néhány nap múlva újra tesztelhetjük a játékot
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Milyen egeret válasszak?
- Otthonfelújítási program (2024.)
- PlayStation 5
- Óra topik
- EAFC 24
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...